Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

Robbert Barents

Uiterst correct en goede service

David

Prima. Snel geleverd en goed bezorgd zoals afgesproken. Bezorgkosten van 30 euro vind ik wel veel.

Oostra

Goede kwaliteit hout, snelle vriendelijke bezorging.Let op dat je wel de juiste hoeveelheid m3 geleverd krijgt( Dit geldt voor de meeste leveranciers, dus niet alleen voir Haardhout.com.).

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review, we zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het hout en de bezorging hiervan! U geeft als advies om op te letten dat je de juiste hoeveelheid m3... Bedankt voor uw review, we zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het hout en de bezorging hiervan! U geeft als advies om op te letten dat je de juiste hoeveelheid m3 geleverd krijgt, heeft u hierin een andere ervaring na uw bestelling bij ons? Wij vinden betrouwbaarheid erg belangrijk en daar hoort leveren wat aangegeven wordt ook bij. Mocht u hierover feedback hebben, dan mag u ons dat altijd laten weten.

R Roman

Super fijn contact en zeer snel geleverd

Reactie Haardhout.com:

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u heel veel stookplezier toe!

M. den Ouden

Altijd snel en net geleverd

Reactie Haardhout.com:

Heel fijn om te horen, dank u wel!

Vermeulen

Super, snel geleverd tot in garage, prima hout

Reactie Haardhout.com:

Hartelijk bedankt voor uw review, veel stookplezier gewenst!

M.A Huisman

Goede en snelle service en prachtig hout voor onze kachel

Reactie Haardhout.com:

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden, daar zijn we blij mee! Veel stookplezier gewenst!

Caboort

OK.

Dank u wel!

Bouw & Aannemersbedrijf Hendriks

Zeer goed bestel daar regelmatig super goed geregeld

Reactie Haardhout.com:

Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen! Veel stookplezier gewenst!