Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

Tim Wismeijer -van Schalkwijk

Al meer dan 5 jaar klant en wederom snelle en correcte levering. Chauffeurs altijd behulpzaam om het pallet even onder onze overkapping te zetten op de oprit. Goed hout, geen rotzooi ertussen en... Al meer dan 5 jaar klant en wederom snelle en correcte levering. Chauffeurs altijd behulpzaam om het pallet even onder onze overkapping te zetten op de oprit. Goed hout, geen rotzooi ertussen en mooi strak gestapeld op het pallet.

Reactie Haardhout.com:

Onwijs bedankt voor uw jarenlange vertrouwen, daar zijn we u dankbaar voor! Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent, we wensen u heel veel stookplezier toe!

hendrik benjamins

Correct

Dank u wel!

Herman van Amerom

VAn Amerom. Hilversum

Ton van der Hoorn

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw review!

Huub

Jammer dat er voor nieuwe klanten geen actie is. Zelf niet de actie Ook die door van Maanen is aangeboden.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review. Echter is het jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Mocht u een actiecode hebben ontvangen via van Maanen en deze werkte niet bij de bestelling, had u altijd... Bedankt voor uw review. Echter is het jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Mocht u een actiecode hebben ontvangen via van Maanen en deze werkte niet bij de bestelling, had u altijd even contact op mogen nemen. Bij uw bestelling zie ik namelijk geen verwerkte actiecode staan, vandaar dat er ook niets is verrekend. Had u toch een actiecode ontvangen? Laat het dan gerust weten via een e-mail, dan kijken we graag met u mee!

Willem Van ette

Levering altijd netjes,snel en goed. Qua haardhout zit er veel kwaliteit verschillen in, de ene levering is prima en brand perfect de volgende partij is weer vochtig en smeult meer dan dat het... Levering altijd netjes,snel en goed. Qua haardhout zit er veel kwaliteit verschillen in, de ene levering is prima en brand perfect de volgende partij is weer vochtig en smeult meer dan dat het brandt.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw feedback! Allereerst is het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Jammer om te lezen dat u voor uw gevoel geen constante kwaliteit ontvangt, wat u wel zo mogen... Bedankt voor uw feedback! Allereerst is het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Jammer om te lezen dat u voor uw gevoel geen constante kwaliteit ontvangt, wat u wel zo mogen verwachten. Hier besteden wij veel tijd en aandacht aan, dit zullen wij ook blijven doen om top kwaliteit te kunnen garanderen.

Nico Posthuma

Gioede ervaring, vlotte service. Enig minpuntje: ik zou bericht krijgen van de transporteur met track and trace. Dit is niet gebeurd door een typfout van jullie richting transporteur betreffende... Gioede ervaring, vlotte service. Enig minpuntje: ik zou bericht krijgen van de transporteur met track and trace. Dit is niet gebeurd door een typfout van jullie richting transporteur betreffende email adres. Nog nooit van copy-paste gehoord?

Edwin Hofstra

René

Keurig de volgende dag op de afgesproken plaats afgeleverd.

Jan

Heel goed, snelle levering en op tijd, vriendelijke en behulpzame chauffeur