Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

wim Sturkenboom

Geen idee

Bedankt voor uw review!

Laatste bestelling was prima in orde. Bij de vorige was er wat haardhout uit de de krat verdwenen. (de kop erop) Maar dat heeft HHc uitstekend opgelost!

De neto inhoud van de kratten mag wat duidelijker opgegeven worden. Bijvoorbeeld ook een vergelijking met uitlevering als los gestort en/of strak gestapeld enz.

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat de de klacht die u eerst had goed is opgelost, veel stookplezier gewenst!

Harm Pinkster

Doen wat ze zeggen

Orderverloop

Reactie Haardhout.com:

Hartelijk bedankt voor uw jarenlange vertrouwen!

Snelle levering, goede communicatie

Nvt

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw mooie woorden! Veel stookplezier gewenst!

Rik Jansen

Uitstekend, gemakkelijk site, alles te vinden zonder problemen.
Ben al sinds 2007 klant, nooit problemen gehad met haardhout,

zou het niet weten.

Reactie Haardhout.com:

Heel erg bedankt voor uw mooie woorden en voor uw jarenlange vertrouwen!

Bas

Top service

leveringsafspraak: de transporteur heeft moeite op de afgesproken dag/tijd te leveren… vervolg wordt dan wel goed opgepakt door haardhout.com

Super bedankt!

MJE van der Waerden

Hout is goed, wat ik er van verwachtte

Reactie Haardhout.com:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelheid van de levering en over de kwaliteit van het hout, dat is beiden erg belangrijk! Veel stookplezier gewenst!

Willem Mock

Voortreffelijk

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw review, daar zijn we erg blij mee! Veel stookplezier gewenst!

Ruurd Vd werf

In het verleden werd er wel eens gesmokkeld met ovengedroogd hout met een toch iets te hoge vochtigheid, echter laatste 2 leveringen gemeten, en ruim onder de norm!

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afgelopen leveringen. Mocht het toch weer eens voorkomen dat het hout te vochtig is, dan horen we dat graag. Hiermee 'smokkelen'... Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afgelopen leveringen. Mocht het toch weer eens voorkomen dat het hout te vochtig is, dan horen we dat graag. Hiermee 'smokkelen' is namelijk niet wat we willen, maar leveren wat we beloven wel. :) We wensen u veel stookplezier toe!

Eric Moeliker

Correcte levering op afgesproken dag
Geleverd hout is prima van kwaliteit en geeft mooi en warm resultaat in onze houtkachel.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor deze mooie woorden, daar zijn we erg blij mee! Veel stookplezier gewenst!