Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

Snel geleverd, degelijk verpakt, mooi droog hout

Vandaag besteld, morgen in huis.

Stelt nooit teleur

Aanbiedingen voor trouwe klanten

Jaap Hubers

Goede ervaring

Nvt

Henk Boon

Alles verliep volgens afspraak

Perry

Perfecte service en klantvriendelijkheid. Bij laatste hele pallet eikenhout heb ik contact gehad met "haardhout.com". Aandachtspuntje doorgegeven en serieus door hun opgepakt en perfect opgelost!!

Aandachtspuntje doorgeven aan toeleverancier uit Oost Europa om herhaling te voorkomen.

Er zat enorm veel kleine, dunne houtjes in de pallet. In het midden zat bovendien heel veel lucht. Het hout leek rondom gestapeld en in het midden een beetje van boven erin gegooid.

Nvt

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review, echter jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden was. Inmiddels hebben we contact gehad via de mail en zijn we tot een oplossing gekomen, zodat u hopelijk toch een... Bedankt voor uw review, echter jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden was. Inmiddels hebben we contact gehad via de mail en zijn we tot een oplossing gekomen, zodat u hopelijk toch een positief gevoel overhoudt aan uw bestelling!

wim Sturkenboom

Geen idee

Bedankt voor uw review!

Laatste bestelling was prima in orde. Bij de vorige was er wat haardhout uit de de krat verdwenen. (de kop erop) Maar dat heeft HHc uitstekend opgelost!

De neto inhoud van de kratten mag wat duidelijker opgegeven worden. Bijvoorbeeld ook een vergelijking met uitlevering als los gestort en/of strak gestapeld enz.

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw mooie woorden! Fijn om te horen dat de de klacht die u eerst had goed is opgelost, veel stookplezier gewenst!

Harm Pinkster

Doen wat ze zeggen

Orderverloop

Reactie Haardhout.com:

Hartelijk bedankt voor uw jarenlange vertrouwen!