Anita Conradi

Ik ben super positief over de manier de samenwerking tot stand is gekomen.

Communicatief snel en goed geholpen. Het ging allemaal online en telefonisch en dat gaf mij in eerste instantie wat twijfels omdat je niet oog in oog staat met de verkoper. Toch erop vertrouwd dat... Communicatief snel en goed geholpen. Het ging allemaal online en telefonisch en dat gaf mij in eerste instantie wat twijfels omdat je niet oog in oog staat met de verkoper. Toch erop vertrouwd dat het goed zou komen en dat was ook het geval. Prijs-kwaliteit is zeer zeker goed. Afspraken worden nagekomen. Levering en plaatsing verliepen perfect volgens afspraak.

Maastricht

Schoonebeek

Helaas heel erg vergist in het bedrijf! Service is zeer slecht. Verkeerde haard geleverd, ze hebben in de elektra gezeten, nieuwe muur beschadigd en heb lekkage. Daarbij werken ze niet volgens de... Helaas heel erg vergist in het bedrijf! Service is zeer slecht. Verkeerde haard geleverd, ze hebben in de elektra gezeten, nieuwe muur beschadigd en heb lekkage. Daarbij werken ze niet volgens de NEN normen en sluiten ze geen mantelbuis aan onder in de kruipruimte. Bedrijf wist niet dat dit verplicht is. Ze hadden in eerste instantie 10cm aan beiden uiteinden een mantelbuis gedaan. Dit zodat het leek alsof hij wel 'gemonteerd' leek. Bij controle bleek dit echter niet het geval. Bedrijf is zeker niet aan te raden! Ik stond met mijn rug tegen de muur.

De eerste verkoop gesprekken.

Lansingerland

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Mijn collega van afdeling service heeft met u contact. Wij hopen e.e.a. alsnog naar uw tevredenheid op te lossen.
Met vriendelijke groet, Team Haardenexpert.

Cecile Wijne

Prima, vooral van hun servicebedrijf Faber Glen Dimplex, de heer Willem Vi en monteur Martin

servicebedrijf

Terneuzen

Jaap landman

In een woord top

Service en uitleg

Zelf geplaatst

C Hanken

Gewéldig. Wat elders niet lukte , werd door Jan Ploeg van Haardenexpert in Rijssen , voortvarend opgelost. Bestaande schouw gehandhaafd en nieuwe , exact passende elektrische haard geplaatst. Zeer... Gewéldig. Wat elders niet lukte , werd door Jan Ploeg van Haardenexpert in Rijssen , voortvarend opgelost. Bestaande schouw gehandhaafd en nieuwe , exact passende elektrische haard geplaatst. Zeer persoonlijke adviezen , echt moeite voor gedaan , altijd goed bereikbaar voor overleg.
Geen grote klant , wel grootse service!!!

Meedenken , deskundigheid,bereikbaarheid. Zeer persoonlijk contact!

Zandvoort

Jansen

Een goede en snelle levering en makkelijk telefonisch bereikbaar.

Levering en telefonisch contact.

Helmond

Sebreghts

Zeer goed

Goede service en Vlotte levering

Zoersel

Marc

Vakmanschap, klantgericht en hoge service

Ze denken goed mee, handelen klantgericht en zijn ook in staat een scherpe prijs te bieden. Verder verzorgen ze ook de complete inbouw en installatie door een goede en sympathieke installateur. Dus... Ze denken goed mee, handelen klantgericht en zijn ook in staat een scherpe prijs te bieden. Verder verzorgen ze ook de complete inbouw en installatie door een goede en sympathieke installateur. Dus een compleet goede ervaring geweest die voldeed aan alles dat ik had verwacht

Ursem

Bos

We zijn erg tevreden over Haarden expert Rijssen. We ontvingen snel een offerte en ze dachten goed mee. De dag van installatie is ook goed verlopen en vriendelijke installateur. Paar weken na... We zijn erg tevreden over Haarden expert Rijssen. We ontvingen snel een offerte en ze dachten goed mee. De dag van installatie is ook goed verlopen en vriendelijke installateur. Paar weken na installatie werden we nog gebeld hoe de haard beviel en of alles goed verlopen was. Ook toen vriendelijk te woord gestaan en onze vragen werden meteen beantwoord. Gevoel dat je serieus genomen wordt en ze denken goed met je mee. Iedereen is even vriendelijk. Ik zou ze zeker aanraden aan anderen!

Goede communicatie en vriendelijk.

Apeldoorn

Alexander

Bestelling en levering volgens verwachting. After-sales kan beter.

Duidelijke orderinformatie

Sint Willebrord