Cecile Wijne

Prima, vooral van hun servicebedrijf Faber Glen Dimplex, de heer Willem Vi en monteur Martin

servicebedrijf

Terneuzen

Jaap landman

In een woord top

Service en uitleg

Zelf geplaatst

C Hanken

Gewéldig. Wat elders niet lukte , werd door Jan Ploeg van Haardenexpert in Rijssen , voortvarend opgelost. Bestaande schouw gehandhaafd en nieuwe , exact passende elektrische haard geplaatst. Zeer... Gewéldig. Wat elders niet lukte , werd door Jan Ploeg van Haardenexpert in Rijssen , voortvarend opgelost. Bestaande schouw gehandhaafd en nieuwe , exact passende elektrische haard geplaatst. Zeer persoonlijke adviezen , echt moeite voor gedaan , altijd goed bereikbaar voor overleg.
Geen grote klant , wel grootse service!!!

Meedenken , deskundigheid,bereikbaarheid. Zeer persoonlijk contact!

Zandvoort

Jansen

Een goede en snelle levering en makkelijk telefonisch bereikbaar.

Levering en telefonisch contact.

Helmond

Sebreghts

Zeer goed

Goede service en Vlotte levering

Zoersel

Marc

Vakmanschap, klantgericht en hoge service

Ze denken goed mee, handelen klantgericht en zijn ook in staat een scherpe prijs te bieden. Verder verzorgen ze ook de complete inbouw en installatie door een goede en sympathieke installateur. Dus... Ze denken goed mee, handelen klantgericht en zijn ook in staat een scherpe prijs te bieden. Verder verzorgen ze ook de complete inbouw en installatie door een goede en sympathieke installateur. Dus een compleet goede ervaring geweest die voldeed aan alles dat ik had verwacht

Ursem

Bos

We zijn erg tevreden over Haarden expert Rijssen. We ontvingen snel een offerte en ze dachten goed mee. De dag van installatie is ook goed verlopen en vriendelijke installateur. Paar weken na... We zijn erg tevreden over Haarden expert Rijssen. We ontvingen snel een offerte en ze dachten goed mee. De dag van installatie is ook goed verlopen en vriendelijke installateur. Paar weken na installatie werden we nog gebeld hoe de haard beviel en of alles goed verlopen was. Ook toen vriendelijk te woord gestaan en onze vragen werden meteen beantwoord. Gevoel dat je serieus genomen wordt en ze denken goed met je mee. Iedereen is even vriendelijk. Ik zou ze zeker aanraden aan anderen!

Goede communicatie en vriendelijk.

Apeldoorn

Alexander

Bestelling en levering volgens verwachting. After-sales kan beter.

Duidelijke orderinformatie

Sint Willebrord

Thijs van Wijk

Echt balen, maar dit wil je natuurlijk niet lezen.

pre-sales communicatie en meedromen met de klant

Vlissingen

Uzeel

Helaas een hele slechte ervaring met de haardenexpert. De communicatie is echt bar slecht. Toen de koop nog niet gesloten was, moest ik al mijn vraagtekens zetten bij hoe graag deze lui wilden... Helaas een hele slechte ervaring met de haardenexpert. De communicatie is echt bar slecht. Toen de koop nog niet gesloten was, moest ik al mijn vraagtekens zetten bij hoe graag deze lui wilden verkopen maar toen de koop eenmaal gesloten was, leken zij compleet onbereikbaar te zijn. Ik heb binnen veertien dagen het herroepingsrecht gebruikt.

Rotterdam

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Uzeel,
Beste Uzeel,
Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Excuses voor de gang van zaken. Wij nemen dit mee in het verbeteren van onze communicatie & service.
Team Haardenexpert