jonkman

Zeer plezierig

klantgericht, goede informatie

raalte

Ayse

Ben blij dat wij onze hoekhaard hier hebben besteld deze is ook geplaats, we zijn er superblij mee. Ze zijn altijd bereikbaar. Je krijgt de juiste advies.

Advies, altijd bereikbaar,

Hendrik-Ido-Ambacht

Kirsten Dambrink

Een hele goede en fijne ervaring mee!
Hebben veel verstand van zaken, denken goed mee, en geven duidelijk en helder advies!
Adviseur Rob Pijffers heeft mij echt heel goed geholpen....
Een hele goede en fijne ervaring mee!
Adviseur Rob Pijffers heeft mij echt heel goed geholpen. Contact was snel en overzichtelijk. En hebben hierdoor een geweldige gashaard staan.

Goede prijs, kwaliteit en service

Vinkeveen

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Kirsten,
Bedankt voor uw leuke reactie, fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft.
Wij wensen u veel (stook)plezier toe met de mooie haard!
Hartelijke groet,
Team...
Beste Kirsten,
Bedankt voor uw leuke reactie, fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft.
Wij wensen u veel (stook)plezier toe met de mooie haard!
Hartelijke groet,
Team Haardenexpert

R. Salomons

Slechte keuze

Reageert snel als ze wat kunnen verkopen

Bathmen

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste familie Salomons,
Beste familie Salomons,
Wij zijn verbaasd over deze review. Wij proberen namelijk ale enige tijd contact met u te krijgen maar wij kunnen u niet bereiken. Ook reageert u niet op onze email. Wij hebben namelijk geleverd wat er ook is verkocht. Vervolgens heeft u een onderdeel retour gestuurd waarvan u het reeds betaalde bedrag heeft terug ontvangen.
Wij willen deze kwestie graag naar beide tevredenheid oplossen, hiervoor vragen wij wel u medewerking. Graag vernemen wij uw reactie.
Team Haardenexpert

Aljo Gorsseling

Eerst zelf zaak bezocht. Later besteld via chat contact. Was erg leuk contact.

Kennis, vriendelijk, meedenken.

Rijssen

Konijnendijk

Ik heb bij de haardenexpert een mooie houthaard gekocht afgelopen najaar. Met veel kennis van zaken ben ik door Robbert geadviseerd. Intussen is de haard vakkundig geïnstalleerd. We maken er met... Ik heb bij de haardenexpert een mooie houthaard gekocht afgelopen najaar. Met veel kennis van zaken ben ik door Robbert geadviseerd. Intussen is de haard vakkundig geïnstalleerd. We maken er met heel plezier gebruik van. De haardenexpert kan ik iedereen aanbevelen!

Keuze en vakmanschap.

Zuid-Beijerland

v.Daal

Prima bedrijf op tijd geleverd en juiste info

persoonlijk contact

blaricum

Kwaliteitsproduct. Bedrijf dat trots is op het product dat ze leveren. Dat wekt vertrouwen.

Goed contact vanaf het begin van de order. Direct goed verwachtingen en gedegen voorbereiding. Goed advies en prettige mensen om over de vloer te hebben.

Dieren

De Bock Ivan

Mooie haard via BVA veilingen gewonnen aan een fantastische prijs.
Vandaag laten installeren door Freek en Sjaak beide top gasten.
Deze belg is super tevreden!!
Correcte prijs voor...
Mooie haard via BVA veilingen gewonnen aan een fantastische prijs.
Vandaag laten installeren door Freek en Sjaak beide top gasten.
Deze belg is super tevreden!!
Correcte prijs voor super service
Mvg De Bock Ivan

Correcte afspraken

Kallo Belgie

Elzo Timmer

Ik had een haard besteld voor de prijs wat op hun website stond en betaald. Toevallig zag ik op het internet dezelfde haard voor 60 euro minder. Ik had het gemeld op hun website en kreeg snel een... Ik had een haard besteld voor de prijs wat op hun website stond en betaald. Toevallig zag ik op het internet dezelfde haard voor 60 euro minder. Ik had het gemeld op hun website en kreeg snel een reactie van Siebe met de mededeling dat hij de haard met nog eens 10 euro korting wou leveren. Maar ik had de haard reeds betaald en wat schetst mijn verbazing Siebe en zijn collega's vonden het nodig om het mij 70 euro te crediteren. Mijn complimenten voor Siebe.

Goede communicatie en vriendelijkheid

Winschoten