Jade

Half februari heb ik een prijs opgevraagd voor een gashaard. Ik werd binnen een uur gebeld door Frank. Hij vroeg om wat foto's van de situatie hier, via Whatsapp.
Vervolgens 3 weken niks...
Vervolgens 3 weken niks gehoord.
Ik heb gebeld en kreeg Frank weer aan de telefoon. Excuses, heel vervelend allemaal.
Oké, kan gebeuren.
Maar.... Nu al weer WEKEN geleden op zijn verzoek wat foto's geappt. En wat gebeurt er: niks.
Ik heb dus een soort van halve offerte en that's it.
Ondertussen zijn we in gesprek met een andere partij. Die wel doorpakt èn gewoon reageert!

Niet

bas segers

Ton Leusink is zeer vriendelijk en vooral erg beschikbaar, reageert heel adequaat en komt met goede technishe tips.
Zeer goed geholpen, zelfs t transport was goed en snel voor elkaar. De haard...
Zeer goed geholpen, zelfs t transport was goed en snel voor elkaar. De haard brand prachtig op Ibiza.
Groet, www.bassegers.com

Zeer goed communicatie

Ibiza

Reactie Haardenexpert.nl:

Wat mooi om te horen dat zelfs op Ibiza genoten wordt van een Haardenexpert haard.

Jansen

Zeer slechte service! Allerlei beloften aan de telefoon die uiteindelijk telkens niet waar worden gemaakt

Scherpe prijs, maar achteraf had ik liever meer betaald en mijn haard volgens afgesproken batik geregeld en minder gedoe

Amsterdam

Reactie Haardenexpert.nl:

Uiteraard is het altijd vervelend als er tijdens het werk onvoorziene bouwtechnische hindernissen ontstaan. Juist dit soort problemen vragen om een zorgvuldige afhandeling en dat is soms niet binnen... Uiteraard is het altijd vervelend als er tijdens het werk onvoorziene bouwtechnische hindernissen ontstaan. Juist dit soort problemen vragen om een zorgvuldige afhandeling en dat is soms niet binnen enkele minuten op te lossen. Gelukkig is uiteindelijk na inspanning van zowel verkoper, serviceafdeling en monteur de klus toch nog geklaard.

Geert Jongsma

Dit bedrijf is een aanrader. Ze denken met je mee om uiteindelijk tot een goede keuze te komen in jou specifieke situatie.
Er was iets misgegaan met de muurdoorvoer, maar dat is prima...
Er was iets misgegaan met de muurdoorvoer, maar dat is prima opgelost. Er is een nieuwe muurdoorvoer geplaatst. Kachel brandt naar volle tevredenheid.

Goede verkoopdienst met goede adviezen en goede afterservice.

Drachten

Goedenavond meneer Jongsma,
Bedankt voor uw positieve review! Dit wordt gewaardeerd!
Fijn dat de installatie uiteindelijk helemaal naar wens is verlopen.
Bedankt voor uw vertrouwen in de...
Goedenavond meneer Jongsma,
Bedankt voor uw positieve review! Dit wordt gewaardeerd!
Fijn dat de installatie uiteindelijk helemaal naar wens is verlopen.
Bedankt voor uw vertrouwen in de Haardenexpert.
Wij wensen u nog vele jaren zorgeloos stookplezier!
Wanneer wij u nog ergens mee mogen helpen, dan horen wij dit graag!
Team Haardenexpert

Momadesign

Zojuist de Dimplex Isola Stone White besteld. Ging iets niet goed met de betaling. Verrassend genoeg kreeg ik direct een telefoontje van de Haardenexpert dat na aantal mislukkingen eindelijk de... Zojuist de Dimplex Isola Stone White besteld. Ging iets niet goed met de betaling. Verrassend genoeg kreeg ik direct een telefoontje van de Haardenexpert dat na aantal mislukkingen eindelijk de betaling was ontvangen. Wat een service om klanten direct te attenderen dat er iets niet goed ging met de IDEAL betaling. Chapeau.

Zeer alert en klantvriendelijk.

Groningen

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Dit doet ons goed!
Wij wensen u veel plezier en comfort van uw Dimplex Isola Stone White.
Wanneer wij u nog ergens mee mogen...
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Dit doet ons goed!
Wij wensen u veel plezier en comfort van uw Dimplex Isola Stone White.
Wanneer wij u nog ergens mee mogen helpen, dan horen wij dit graag!
Team Haardenexpert

M.van Goor

Vlugge levering en goeie service en super haard,wij zijn heel tevreden .

Prachtige haard,snelle levering,goede service.

Kerkrade

👍

Elzen

Goede prijs, goede en snelle informatie over offerte en de levering
Groeten Joost van den Elzen

Ook reactie na kantoortijden ( Gert Jan)

Zeeland

Rik

Komen gemaakte afdpraken na.
Prima service voor prima prijs.

Afspraak = afspraak

Eindhoven

👍

Blok

Leuke sfeerhaard aangeschaft, goede voorlichting, keurige levering met info betr. tijdstip van levering. We zijn zeer tevreden.

Goede voorlichting, efficiënte afhandeling

Enschede

Groenewold

Accurate en snelle communicatie plus uitstekende service

Bijzonder goede communicatie over elke stap die gemaakt wordt (ontvangst/actie/levering)

Hoevelaken