Elzen

Goede prijs, goede en snelle informatie over offerte en de levering
Groeten Joost van den Elzen

Ook reactie na kantoortijden ( Gert Jan)

Zeeland

Rik

Komen gemaakte afdpraken na.
Prima service voor prima prijs.

Afspraak = afspraak

Eindhoven

Blok

Leuke sfeerhaard aangeschaft, goede voorlichting, keurige levering met info betr. tijdstip van levering. We zijn zeer tevreden.

Goede voorlichting, efficiënte afhandeling

Enschede

Groenewold

Accurate en snelle communicatie plus uitstekende service

Bijzonder goede communicatie over elke stap die gemaakt wordt (ontvangst/actie/levering)

Hoevelaken

Zoals het hoort

Netjes en duidelijk

Mijdrecht

S. Titouani

Ik had een haard besteld voor de prijs wat op de site stond en betaald. Toevallig zag ik dat hij nu 158 euro goedkoper is geworden.. ik balen natuurlijk! Hoop dat er gecompenseerd kan worden want... Ik had een haard besteld voor de prijs wat op de site stond en betaald. Toevallig zag ik dat hij nu 158 euro goedkoper is geworden.. ik balen natuurlijk! Hoop dat er gecompenseerd kan worden want vind het best wel een groot bedrag..

Snel geleverd

Almere

Reactie Haardenexpert.nl:

Geachte mevrouw Titouani,
U geeft aan dat u negatief terugkijkt op uw ervaring met ons bedrijf.
Geachte mevrouw Titouani,
U geeft aan dat u negatief terugkijkt op uw ervaring met ons bedrijf.
Omdat wij klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel hebben staan betreuren wij dit ten zeerste. U heeft uw haard aangeschaft op 23-6-2020 voor het bedrag van € 629,-. Dit was destijds de minimale prijs die wij margetechnische moesten vragen, de adviesverkoopprijs was € 819,- Ruim 2 maanden na uw aanschaf kondigde de leverancier van uw haard een actie aan, waardoor de inkoopprijs drastisch daalde. Dit was bij ons op het moment van uw aanschaf niet bekend. Door deze actie van de leverancier ging de verkoopprijs van de Dimplex Prism bij ons, en bij onze concurrenten, omlaag. Op het moment dat u uw haard aanschafte hebben wij deze moeten inkopen tegen de destijds geldende prijzen. Als grotere speler in de markt garanderen wij altijd sterk concurrerende verkoopprijzen, mits dit qua marge verantwoord is. Natuurlijk begrijpen wij dat het niet prettig is om 10 weken na uw aanschaf een prijsverlaging te constateren. Toch hoop ik dat u na deze uitleg begrip heeft voor ons standpunt. Als u nog verdere vragen op opmerkingen heeft dan sta ik u natuurlijk graag te woord. U kunt mij op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 bereiken op 0548-211550. Hopende op uw begrip in deze kwestie, Met vriendelijke groet, Peter Grijsen - Haardenexpert

jonkman

Zeer plezierig

klantgericht, goede informatie

raalte

Ayse

Ben blij dat wij onze hoekhaard hier hebben besteld deze is ook geplaats, we zijn er superblij mee. Ze zijn altijd bereikbaar. Je krijgt de juiste advies.

Advies, altijd bereikbaar,

Hendrik-Ido-Ambacht

Kirsten Dambrink

Een hele goede en fijne ervaring mee!
Hebben veel verstand van zaken, denken goed mee, en geven duidelijk en helder advies!
Adviseur Rob Pijffers heeft mij echt heel goed geholpen....
Een hele goede en fijne ervaring mee!
Adviseur Rob Pijffers heeft mij echt heel goed geholpen. Contact was snel en overzichtelijk. En hebben hierdoor een geweldige gashaard staan.

Goede prijs, kwaliteit en service

Vinkeveen

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Kirsten,
Bedankt voor uw leuke reactie, fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft.
Wij wensen u veel (stook)plezier toe met de mooie haard!
Hartelijke groet,
Team...
Beste Kirsten,
Bedankt voor uw leuke reactie, fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft.
Wij wensen u veel (stook)plezier toe met de mooie haard!
Hartelijke groet,
Team Haardenexpert