Informatie op de website / Advies in de showroom

J. Roos

In september 2021 waterdamphaard Dimplex cassette 1000 aangeschaft, snelle levering, echter er waren direct problemen met het apparaat. door Haardenexpert snel geschakeld en na 3 x monteur van... In september 2021 waterdamphaard Dimplex cassette 1000 aangeschaft, snelle levering, echter er waren direct problemen met het apparaat. door Haardenexpert snel geschakeld en na 3 x monteur van Dimplex een compleet nieuwe gestuurd, deze was in de 1e instantie ook niet goed, maar dat kwam door een beoordelingsfout en dit is weer uitstekend opgelost door Dimplex zelf. Nu heel blij met het aangeschafte artikel.

De vinger aan de pols houden tussen klant en fabrikant en steeds de status doormailen.

Beste J Roos,
Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit vinden we super fijn om te lezen.
Met vriendelijke groet, team Haardenexpert.

Marc

Vorig jaar overeenkomst gesloten voor openhaard met bijbehorend rookkanaal wat dit jaar geleverd moest worden. Echter de verkoper die ons had geholpen niet meer werkzaam bij het bedrijf. Gezien de... Vorig jaar overeenkomst gesloten voor openhaard met bijbehorend rookkanaal wat dit jaar geleverd moest worden. Echter de verkoper die ons had geholpen niet meer werkzaam bij het bedrijf. Gezien de wat complexe situatie ivm riet en veel hout volledig verkeerd geadviseerd mbt tot rookkanaal. Hier achter gekomen door met een professional te praten. In begin liep mailcontact redelijk/goed echter nu ik mijn onderdelen wil retourneren geven ze niet thuis op mailtjes. Geen contact meer wat zeer spijtig is. Gevolg de nodige extra kosten gemaakt voor wel goede onderdelen. Onze ervaring met dit bedrijf liep van goed naar zeer negatief tot nu toe!

Komen niet direct in mij op.

Hallo Marc,
Hallo Marc,
Bedankt voor het invullen van de review. De inhoud van uw beoordeling nemen wij zeker mee in het verbeteren van ons verkoopproces. Op het ‘slechte’ mailcontact wil ik graag nog verder inhaken, omdat dit mijns inziens niet een juiste weergave van de feiten is. Wij hebben namelijk zeer recent nog contact gehad, waardoor ik verbaasd ben over uw opmerking dat er geen contact met ons mogelijk is.
Ik zou u graag in herinnering brengen dat wij elkaar de afgelopen week gesproken hebben. Ik heb u in dit gesprek geadviseerd over hoe u het juiste rookkanaal technisch goed kunt installeren. In overleg met u heb ik direct een bestelling aangemaakt die u ook dezelfde dag nog heeft betaald. 48 uur na uw betaling, toen de goederen gereed waren voor transport naar onze coater, ontvingen wij van u alsnog een annuleringsbericht. Het is met deze feiten in het achterhoofd dat ik toch verrast ben over uw geschreven review.
Dat wij hierin verschillen van beleving, vind ik dan ook erg jammer om te horen. Het is van onze kant niet goed dat u niet het juiste advies heeft gekregen, maar wij hebben meermaals met elkaar contact gehad om de ontstane situatie naar tevredenheid op te lossen.
Haardenexpert.

Bakker

Enthousiast en vakkundig team!

Perfect geregeld !

Reactie Haardenexpert.nl:

Bedankt voor de complimenten! Veel stookplezier met uw haard.
Met vriendelijke groet, team Haardenexpert.

Jaap Witte

De kachel en het rookkanaal zijn dinsdag en woensdag geplaatst door Kachelinstallatie Nijssen. Zeer vertrouwenwekkend hoe nauwkeurig en zorgvuldig zij werken. Absoluut top!

Goed advies, betrouwbaar, goede installateur (kachelinstallatie Nijssen)

Reactie Haardenexpert.nl:

Bedankt Jaap, wat een mooie beoordeling. Bedankt voor de complimenten! Veel stookplezier met uw haard. Met vriendelijke groet, Robbert en team.

Wim Wijn

Haardenexpert heeft alle mogelijke moeite gedaan om de goede stenen voor mijn Spartherm haard te vinden. Mijn leverancier van de haard in Breda kon mij niet helpen aan nieuwe stenen.

Behulpzaam en meedenkende.

Beste Wilm,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wensen is gegaan, hier zijn we blij mee. Veel plezier met uw aankoop.
Hartelijke groet, team Haardenexpert

Van Viegen

Vanaf het eerste tot laatste contact zijn we super geholpen. Meedenken, klantvriendelijk, creatief en oplossingsgericht. Een fijn bedrijf, om aan te raden. En nu iedere avond genieten van een... Vanaf het eerste tot laatste contact zijn we super geholpen. Meedenken, klantvriendelijk, creatief en oplossingsgericht. Een fijn bedrijf, om aan te raden. En nu iedere avond genieten van een brandende haard.

Klantvriendelijk, creatief, goede service en vakkundig.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste, bedankt voor uw positieve beoordeling, dit vinden we super fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, team Haardenexpert.

H.A. Bottenberg

Zeer positief.

Persoonlijke aandacht er wordt meegedacht.

Reactie Haardenexpert.nl:

Bedankt voor de complimenten! Veel stookplezier met uw haard. Met vriendelijke groet, team Haardenexpert.

Peter

Van deze Expert moet je geen service verwachten

Diverse malen is onze haard defect geweest. Gemonteerd in mei 2019.
Maar je moet van deze expert geen enkele service verwachten. Je...
Van deze Expert moet je geen service verwachten

Diverse malen is onze haard defect geweest. Gemonteerd in mei 2019.
Maar je moet van deze expert geen enkele service verwachten. Je word gewoon niet geholpen.
Vanaf september 2021 is was de kachel defect
Een onderdeel dat bij montage niet goed was gemonteerd en daardoor defect is gegaan wordt niet door hen vergoed, ook de montage niet.
Alles wordt afgedaan als kachel is niet goed onderhouden, heeft onderhoud nodig.
Maanden bezig geweest om contact te krijgen met de door hen voorgestelde onderhoudsbedrijven.
I.v.m. met drukte en reistijd willen deze bedrijven niet komen
De haard wordt bij ons als sierverwarming gebruikt niet als hoofdverwarming, als onderdeel dat na iets meer dan 2 jaar defect gaat, komt dit door dat er geen onderhoud is gepleegd.
Het bedrijf dat de reparatie heeft gedaan heeft heel duidelijk aangegeven dat het defect door foute montage komt, Het onderdeel is vervangen, kachel doet het gelukkig weer, jammer dat we er niet van hebben kunnen geniet met kerst
Geen vergoeding van de gemaakt kosten gekregen.
Mijn advies, ga niet met deze experts in zee, zoek een ander!

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat uw ervaring is tegengevallen. Uiteraard zijn wij er om u te adviseren indien iets niet naar behoren werkt. Wij hebben naar aanleiding van uw service-melding dan ook actie ondernomen en met mijn collega heeft u mail- en telefonisch contact hierover gehad. Er is op meerdere manieren geprobeerd een passende oplossing aan te bieden, helaas heeft u ons aanbod afgewezen.
Om het e.e.a. nog een keer toe te lichten, stuur ik u een persoonlijke mail.
Team Haardenexpert.

T. van Timmeren

Prima, snelle levering, goede nazorg

Kennis, kunde, actieve nazorg

Beste heer van Timmeren,
hartelijk dank voor uw review!
we wensen u heel veel stookplezier met uw mooie haard!
Geniet ervan!
Flamboyante groet,
Jeroen en team Flamboyant Haarden

J wijnen

Netjes en correct vraagt hoe het gaat

De nabehandeling is goed