Informatie op de website / Advies in de showroom

K. Kooij

Wat een topbedrijf ! Hele fijne medewerkers. Ze zijn allemaal vriendelijk en professioneel. De communicatie was ook super. Per e-mail, telefonisch en via WhatsApp. Er werd duidelijk uitgelegd hoe de... Wat een topbedrijf ! Hele fijne medewerkers. Ze zijn allemaal vriendelijk en professioneel. De communicatie was ook super. Per e-mail, telefonisch en via WhatsApp. Er werd duidelijk uitgelegd hoe de offerte in elkaar zit en wat er precies gaat gebeuren als je akkoord bent gegaan met de offerte. Goede prijzen.

De installateurs waren ook heel vriendelijk en professioneel. Ook zij gaven duidelijk uitleg over het juiste gebruik van de houtkachel.

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf en heel blij met de kachel.

Warme groeten uit Gouda

Communicatie

Remco

In aanloop naar de aanschaf van een speksteen kachel naar de Haarden expert gegaan in Apeldoorn. Geholpen door een enorm vriendelijke en oprechte verkoper Dirk. Het leuke daar is dat het een team... In aanloop naar de aanschaf van een speksteen kachel naar de Haarden expert gegaan in Apeldoorn. Geholpen door een enorm vriendelijke en oprechte verkoper Dirk. Het leuke daar is dat het een team is. De sfeer is ontspannen en als iemand iets niet weet dan helpt men elkaar wel. Er wordt goed meegedacht met ideeën en offerte kwam netjes op tijd. Nabellen was niet opdringerig en in alle rust konden vragen gesteld worden. Een bedrijf waar je altijd de juiste haard zult vinden met het juiste gevoel.
Zeker een aanrader.

Je voelt geen moment de verplichting dat je direct vast zit na een offerte. Erg vriendelijk personeel (geholpen door Dirk), deskundig als team en er wordt altijd gezocht naar een oplossing voor de... Je voelt geen moment de verplichting dat je direct vast zit na een offerte. Erg vriendelijk personeel (geholpen door Dirk), deskundig als team en er wordt altijd gezocht naar een oplossing voor de wens van de klant.

Fam. Meijer

Wij zijn heel goed geholpen door Robbert, als we vragen hadden werd daar meteen op gereageerd. Duidelijk verhaal. Ook na plaatsing van onze haard nog even contact gehad of alles naar wens is... Wij zijn heel goed geholpen door Robbert, als we vragen hadden werd daar meteen op gereageerd. Duidelijk verhaal. Ook na plaatsing van onze haard nog even contact gehad of alles naar wens is verlopen; top 👍🏼

Korte lijntjes, fijn contact.

Een gashaard bij Haardenexpert besteld en laten installeren.
Zeer tevreden over het resultaat en de service.

Een snelle, duidelijke en complete aanbieding en de montage ploeg was...
Een gashaard bij Haardenexpert besteld en laten installeren.
Zeer tevreden over het resultaat en de service.

Een snelle, duidelijke en complete aanbieding en de montage ploeg was zeer professioneel en dacht goed met ons mee.

Kortom zeer tevreden

Snelle en duidelijke communicatie

Bb

Top service, blij dat wij onze haard bij Haardenexpert.nl hebben aangeschaft

Flexibel in montagedatum en altijd bereikbaar

Casper Verzaal

Vanaf de eerste aanvraag was Haardenexpert gelijk duidelijk en prettig in de communicatie. De offerte was duidelijk opgesteld en we hebben ter plaatste oplossingen besproken om de Barbas box 55... Vanaf de eerste aanvraag was Haardenexpert gelijk duidelijk en prettig in de communicatie. De offerte was duidelijk opgesteld en we hebben ter plaatste oplossingen besproken om de Barbas box 55 Panorama haard op de juiste positie neer te zetten. De monteurs waren vakmannen met oog voor detail. We zijn blij met de haard en zullen daar de komende winters veel plezier van hebben!

Duidelijk en prettig in de communicatie

R.h. Nieuwenhuis

Erg vriendelijk en een goed advies!

Vriendelijkheid en meedenken nav onze wensen. De verkoper Maurice is jong maar wat een enthousiaste verkoper. Heel plezierig

Kees & Gea van Haastrecht

Haardenexpert krijgt van ons de hoogst mogelijke waardering.
Haardenexpert krijgt van ons de hoogst mogelijke waardering.
Op alle vlakken, zoals advisering, installatie en afwerking stralen zij kennis, kunde en vertrouwen uit. Wij zijn dan ook zeer tevreden.
Onverwachte problemen, die tijdens de schouwopbouw optraden, werden met extra inzet van Haardenexpert én interieurbouwer ‘van Spanje’ adequaat opgelost. Alle lof voor alle extra moeite en inspanning.
Wij zijn blij met het eindresultaat en genieten van onze haard.
Kees & Gea

Kennis en kunde, klantgericht

J den Ouden

Het is voor mij ( als leek ) een goede keuze geweest om naar Haardenexpert te gaan. Je wordt deskundig en netjes geholpen. De haard is op afspraak geleverd en vakkundig geplaatst. Ik ben zeer... Het is voor mij ( als leek ) een goede keuze geweest om naar Haardenexpert te gaan. Je wordt deskundig en netjes geholpen. De haard is op afspraak geleverd en vakkundig geplaatst. Ik ben zeer tevreden.

Deskundigheid van zowel de verkopers als degene die de haard plaatst.

Govert

Door de vasthoudendheid van Jeroen de Pagter is onze sfeerhaard door Faber toch nog gerepareerd. Hiervoor onze dank. Mvg. Govert Driesprong

Sevice, klantgericht en vakmanschap.