Informatie op de website / Advies in de showroom

Haardenexpert Apeldoorn

Uitermate tevreden!

Ontzettend vriendelijke meneer die mij belangeloos hielp aan een bus kachelverf. Er werd echt moeite gedaan/meegedacht en dat voelt prettig

J de Groot

Fijn bedrijf vriendelijke sfeer, goed geholpen.

Behulpzaamheid

H.A.

Prima en netjes werk, snelle levering en de klus werd gewoon afgemaakt tot ruim na zessen.

Afspraken worden nagekomen.

Canel

Super blij met mijn haard! Ondanks dat wij geen afspraak hadden, is er toch tijd voor ons vrijgemaakt. Wij zijn heel goed geïnformeerd door medewerker Bas en later ook telefonisch door een ander... Super blij met mijn haard! Ondanks dat wij geen afspraak hadden, is er toch tijd voor ons vrijgemaakt. Wij zijn heel goed geïnformeerd door medewerker Bas en later ook telefonisch door een ander medewerker. Levering van de haard was ook binnen de tijd.

Vriendelijke en behulpzame personeel

R van der Ark

Zonder problemen!

Prijs

Fons

Zeer goed!

Zeer klantvriendelijk, uitgebreide showroom en goede service

Geraldo

Wat een TOPBEDRIJF!!! medewerker Julian heeft mij super goed geholpen vanaf dag 1 tot het eind resultaat.
Was op zoek naar een gesloten gashaard en kwam via via bij de Haardenexpert uit. Ben op een zeer professionele manier geholpen en heb een duidelijke en goede uitleg gekregen.

Goede communicatie, snelle service en een mooie korting.

Schaufeli

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk

Carmen

Mooie collectie

Nemen de tijd, goede uitleg

Matthijs

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht voor advies met betrekking tot de ruit van onze kachel. Naast een vriendelijk advies kregen we gratis een flacon mee om het glas te behandelen.

prima