Informatie op de website / Advies in de showroom

Dhr N

Top service!

communicatie

Hartelijk dank voor uw review!
Heel veel stookplezier met uw mooie driezijdige haard van Dru.
Harm-Joost en team Superkachels

Christel Emmerik

Super tevreden met de dienstverlening, plaatsing en aftersales. En dat alles voor een goede prijs!

Prijs kwaliteit

Ha Cristel,
bedankt voor uw review. Dat wordt gewaardeerd!
Heel veel gezellige uren bij jullie haard gewenst!
Robbert en team Superkachels

Jasper

Na een aantal speciaalzaken te hebben benaderd maar daar niet de juiste service te hebben gevonden kwam ik bij superkachels terecht. Ik was nogal sceptisch want het bedrijf kwam op mij over als een... Na een aantal speciaalzaken te hebben benaderd maar daar niet de juiste service te hebben gevonden kwam ik bij superkachels terecht. Ik was nogal sceptisch want het bedrijf kwam op mij over als een prijsvechter en verwachte hierdoor in te moeten leveren op de service, niets bleek echter minder waar. Wat een geweldige service en klantgerichtheid bij dit bedrijf. Ze denken oprecht mee met alle mogelijkheden in het belang van de klant en stellen alles in het werk voor het beste eindresultaat.

Ik heb contact gehad met Robbert tijdens de verkoop in gedurende installatie van de haard. Wat een geweldige vent en verkoper! Dag en nacht bereikbaar voor vragen en wat mij betreft een bepalende... Ik heb contact gehad met Robbert tijdens de verkoop in gedurende installatie van de haard. Wat een geweldige vent en verkoper! Dag en nacht bereikbaar voor vragen en wat mij betreft een bepalende factor in onze verbouwing. Het sterkste punt vind ik het salesproces en het vertrouwen dat Robbert heeft gegeven dat onze verbouwing en installatie van de nieuwe haard bij superkachels in goede handen is.

Beste Jasper,
hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review!
Ik ben blij dat ik aan jullie project mee kon werken en dat het naar volle tevredenheid is!
Bedankt voor het leuke contact en...
Beste Jasper,
hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review!
Bedankt voor het leuke contact en ook voor uw tops en tips dit nemen wij zeker mee.
Ook fijn dat u waardeert hoe ik ben!
Robert en team Superkachels

Albert van kampen

Top

Gewoon TOP

Beste heer meneer van Kampen,
hartelijk bedankt voor uw review!
Heel veel plezier met uw gaskachel!
Siebe en team Superkachels

Christian Haverkamp

Prima service, maken tijd voor je en goede prijsstelling

Prima service, maken tijd voor je en goede prijsstelling

Beste heer Haverkamp,
hartelijk dank voor uw review. Heel veel stookplezier met uw haard.
Wanneer we weer wat voor u kunnen betekenen horen we het graag.
Heel veel...
Beste heer Haverkamp,
hartelijk dank voor uw review. Heel veel stookplezier met uw haard.
Wanneer we weer wat voor u kunnen betekenen horen we het graag.
Heel veel stookplezier!
Siebe en team Superkachels

Prive

Op een zaterdag een aantrekkelijk deal met Jeroen van superkachels uit Apeldoorn gesloten. Toen we de offerte met andere grote steden (Rotterdam) hadden vergeleken waren wij bij Superkachels uit... Op een zaterdag een aantrekkelijk deal met Jeroen van superkachels uit Apeldoorn gesloten. Toen we de offerte met andere grote steden (Rotterdam) hadden vergeleken waren wij bij Superkachels uit Apeldoorn veel goedkoper uit.

Het ging over een Dru Trio Limited Edition. Jeroen bezit een brede kennis van verschillende type-haarden en dit merk je direct als je hem aan de lijn hebt.

Paar weken verder was alles conform afspraak netjes nagekomen. Het leveren van de gashaard, afspraak/ installatie van een ervaren monteur.

Wij zijn ook tevreden met het team van superkachels, ze wisten ons ook te ondersteunen met installatie tekeningen (maatvoering gashaard) tijdens onze verbouwing, zodat alles precies op de juiste plek kon komen te staan.

Vriendelijke groet van een zeer tevreden klant uit Schiedam.

Transparant zakendoen

Reactie Haardenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie review!
Hartelijk dank voor uw mooie review!
Het was leuk om kort maar intensief te schakelen op afstand. De moderne media zijn daarin ook wel een uitkomst. Leuk dat we er binnen een paar uur uit konden komen.
Bedankt ook voor pluim van de monteur, we spelen dit aan hem door.
Heel veel stookplezier met jullie mooie gashaard!
Jeroen en team Superkachels

Rob Noordewier

Onze ervaring met Superkachels is hartstikke positief. Vanaf de eerste afspraak tot en met de plaatsing leveren ze een geweldige service. Verkoper Jeroen heeft eveneens fantastisch werk geleverd en... Onze ervaring met Superkachels is hartstikke positief. Vanaf de eerste afspraak tot en met de plaatsing leveren ze een geweldige service. Verkoper Jeroen heeft eveneens fantastisch werk geleverd en zowel tijdens als na verkoop en plaatsing was hij zeer geïnteresseerd. Dit bedrijf zal ik zeker aanraden!

Service, interesse, behulpzaamheid, geduld, prijs, aftersales. Voor ons een dikke 10!!

Beste Rob,
hartelijk bedankt voor deze dikke review.
We hebben ons best gedaan en zijn straks benieuwd naar het eindresultaat.
Leuk dat u andere mensen heeft doorgestuurd en dat we...
Beste Rob,
hartelijk bedankt voor deze dikke review.
We hebben ons best gedaan en zijn straks benieuwd naar het eindresultaat.
Leuk dat u andere mensen heeft doorgestuurd en dat we daardoor weer een andere haard hebben kunnen verkopen :) De slagroomtaart volgt!
Heel veel stookplezier met uw haard en bedankt voor het contact.
Flamboyante groet,
Jeroen en team Superkachels!

Leo van de Velden

Heel prettig geholpen in de winkel. Ze hebben alle tijd voor je en denken goed mee om een mooi ontwerp te maken.
Stap 2, de installatie verliep snel, deskundig en zeer professioneel.

Geduldig, deskundig, professioneel

Beste familie van de Velden,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Ik vond het leuk om u te adviseren en om het vertrouwen te krijgen :)
Het is een mooi eindresultaat geworden en wil u...
Beste familie van de Velden,
Hartelijk dank voor uw mooie review.
Ik vond het leuk om u te adviseren en om het vertrouwen te krijgen :)
Het is een mooi eindresultaat geworden en wil u veel plezier wensen met de haard en maatwerkmeubel!
Heel veel stookplezier!
Jeroen en team Superkachels

Boudewijn Tinholt

Prima ervaring! Fijne afstemming bij aanschaf en flexibiliteit bij installatie. Open communicatie waardoor een klein misverstand ook geen vervelende nasmaak heeft opgeleverd.

Helder, kwaliteit en voordelig.

Beste heer Tinholt,
hartelijk dank voor de review en uiteraard uw vertrouwen.
Heel veel stookplezier met uw haard!
Hartelijke groet,
Harm-Joost en team Superkachels!

Van Veenendaal

Zeer correct en netjes behandeld. Goed mee gedacht. Snel en vriendelijk

Communicatie

Hartelijk dank voor uw review!
Heel veel stookplezier met uw haard, we hopen dat u er veel plezier van zult hebben.
Bedankt voor het contact en voor vragen kunt u ons altijd...
Hartelijk dank voor uw review!
Bedankt voor het contact en voor vragen kunt u ons altijd bellen.
Robbert Overmars en team Superkachels