Informatie op de website / Advies in de showroom

Nvt

Rietveld

Allround aanbieder van haarden

Beste heer Rietveld,
Hartelijk dank voor uw mooie review!
Heel veel plezier met uw mooie cv haard!
Het is prachtig geworden met het meubel en valse wand voor de tv.
We hopen dat u...
Beste heer Rietveld,
Hartelijk dank voor uw mooie review!
Heel veel plezier met uw mooie cv haard!
Het is prachtig geworden met het meubel en valse wand voor de tv.
We hopen dat u heel duurzaam zult stoken en ook een hoop geld kan besparen met uw aankoop :)
Wat betreft uw tip, de Dru Thermatik Neo komt zeker werkend in de showroom samen met de sesam module.
Heel veel stookplezier.
Flamboyante groet,
Robbert Overmars en team Flamboyant Haarden

Roy

Gekozen voor een gemak van een pelletkachel,in de showroom stond nog een jong gebruikte kachel van een goed Italiaans merk.
Op de dag van de plaatsing belt de monteur om 0700 uur....
Op de dag van de plaatsing belt de monteur om 0700 uur. Binnengelaten koffie gezet, en binnen 10 minuten belt de transporteur van brinks die was ook al in de buurt. Dus voor hlf 8 stond het spul de kachel binnen.

De levering vind op de dag van de plaatsing plaats/zodat de kachel niet lang in de weg staat in de woning.

Helaas ontbraken er een paar onderdelen/maar een paar telefoontjes later kwam er een spoedleverig met de ontbrekende onderdelen.
de kachel werd af gemonteerd,de installateur heeft laten zien hoe de pelletkachel werkte.

Ondertussen zit zak 15 er al in .

Een goede samenwerking met alle partijen,aanrader als je op zoek bent naar een goede kachel.

Goede services

Beste Roy,
bedankt voor uw review!
U geeft aan een aanrader om een haard aan te schaffen, dat horen wij graag.
Heel veel stookplezier met uw Thermorossi Pelletkachel!
Flamboyante...
Beste Roy,
bedankt voor uw review!
U geeft aan een aanrader om een haard aan te schaffen, dat horen wij graag.
Heel veel stookplezier met uw Thermorossi Pelletkachel!
Flamboyante groet,
Robbert Overmars en team Flamboyant Haarden

Momadesign

Zojuist de Dimplex Isola Stone White besteld. Ging iets niet goed met de betaling. Verrassend genoeg kreeg ik direct een telefoontje van de Haardenexpert dat na aantal mislukkingen eindelijk de... Zojuist de Dimplex Isola Stone White besteld. Ging iets niet goed met de betaling. Verrassend genoeg kreeg ik direct een telefoontje van de Haardenexpert dat na aantal mislukkingen eindelijk de betaling was ontvangen. Wat een service om klanten direct te attenderen dat er iets niet goed ging met de IDEAL betaling. Chapeau.

Zeer alert en klantvriendelijk.

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Dit doet ons goed!
Wij wensen u veel plezier en comfort van uw Dimplex Isola Stone White.
Wanneer wij u nog ergens mee mogen...
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Dit doet ons goed!
Wij wensen u veel plezier en comfort van uw Dimplex Isola Stone White.
Wanneer wij u nog ergens mee mogen helpen, dan horen wij dit graag!
Team Haardenexpert

Hanna Krijger

Top

We zijn bij veel haardenzaken geweest maar hebben even op pauze gedrukt omdat er teveel andere dingen speelden. Robert was de enige die bleef bellen om te vragen hoe het ermee stond, en uiteindelijk... We zijn bij veel haardenzaken geweest maar hebben even op pauze gedrukt omdat er teveel andere dingen speelden. Robert was de enige die bleef bellen om te vragen hoe het ermee stond, en uiteindelijk zijn jullie de enige zaak waar we naar terug zijn gegaan. Vanwege dat warmhouden, die persoonlijke benadering, en ook de lagere prijs dan de rest.

De plaatsers van Veluwe Haarden o.i.d. waren super leuke professionals om over de vloer te hebben. Maar de chauffeur die de haard kwam bezorgen was helemaal geweldig, zo behulpzaam en aardig en grappig. Dat totaal zorgt voor een hele positieve ervaring, dat maakt echt het verschil.

Beste Hanna Krijger,
hartelijk dank voor uw review met sterke punten en ook verbeterpunten.
Beste Hanna Krijger,
hartelijk dank voor uw review met sterke punten en ook verbeterpunten.
De portal heeft onzer aller aandacht en we hopen in 2021 dit nog beter op orde te brengen. Zodat het voor een klant nog makkelijk wordt en uiteraard ook voor ons.
Fijn om te horen dat zowel Robbert, de monteurs en ook de chauffeurs een compliment krijgen. Daar worden we blij van.
Als u vragen heeft, horen wij ook graag van u.
Heel veel stookplezier!
Team Flamboyant Haarden

Kramer

Service is het kernwoord. Tijdens het gehele proces, vanaf het uitzoeken tot na het plaatsen van de haard, is er veel aandacht. Siebe neemt veel tijd voor uitleg bij het uitzoeken van de juiste... Service is het kernwoord. Tijdens het gehele proces, vanaf het uitzoeken tot na het plaatsen van de haard, is er veel aandacht. Siebe neemt veel tijd voor uitleg bij het uitzoeken van de juiste haard. De technische mogelijkheden worden van te voren goed uitgezocht om verrassingen te voorkomen. Bij elke stap neemt Siebe persoonlijk contact op en dat is erg prettig. De installateurs zijn vaklui met oog voor detail. Ook voor hen geldt, we gaan pas weg als u tevreden bent. En dat ben ik, bedankt!

Enthousiasme, nemen de tijd, productkennis, service

Beste mevrouw Kramer,
fijn dat u ook een positieve ervaring heeft met Flamboyant Haarden.
We hopen ons steeds te verbeteren en de klanten op de juiste wijze te benaderen.
U geeft aan...
Beste mevrouw Kramer,
fijn dat u ook een positieve ervaring heeft met Flamboyant Haarden.
U geeft aan service is het kernwoord. Dat is wat wij willen.
Heel veel plezier met uw haard en als u vragen heeft, weet ook u ons vast te vinden.
Team Flamboyant Haarden

M.van Goor

Vlugge levering en goeie service en super haard,wij zijn heel tevreden .

Prachtige haard,snelle levering,goede service.

👍

Peter van Akkerenq

Ik heb in de herfst van 2019 al bij Superkachels, nu Flamboyant Haarden, een SPARTHERM PREMIUM A-3RL-60H HOUTKACHEL gekocht, zonder te weten wanneer deze precies geplaatst kon worden. Was geen enkel... Ik heb in de herfst van 2019 al bij Superkachels, nu Flamboyant Haarden, een SPARTHERM PREMIUM A-3RL-60H HOUTKACHEL gekocht, zonder te weten wanneer deze precies geplaatst kon worden. Was geen enkel probleem en tot het einde heb ik regelmatig goed contact met meerdere medewerkers van het bedrijf gehad. Ook omdat mijn aannemer al de kap in het dak wilde monteren. Kap werd daarom op verzoek bij aannemer afgeleverd.
Uiteindelijk kon medio november de rest van de haard door de goed meedenkende installateur Simon worden geplaatst. Ontbrekende roosters werden binnen een dag geleverd en meer en minderwerk werden in goed overleg met het verkoopteam en de installateur door de installateur uitgevoerd. Kortom, ik heb een prima gevoel overgehouden over de aankoop en installatie bij Flamboyant. Haard staat prachtig in het huis en we kunnen niet wachten om hem in gebruik te nemen. Huis is helaas nog niet opgeleverd maar de haard is er in ieder geval.

Communicatie. Klantvriendelijkheid. Meedenken bij montage.

Beste Peter van Akkeren,
Wat een mooie review! Daar worden we heel blij van.
Beste Peter van Akkeren,
Wat een mooie review! Daar worden we heel blij van.
Veel dank voor het vertrouwen en veel plezier gewenst met uw prachtige Spartherm Premium liftdeurhaard!
team Flamboyant Haarden

Marnix

Onlangs zijn wij bij flamboyanthaarden binnen gelopen. Wat een prettige service, Siebe is een vriendelijke en bovenal kundige verkoper. in het verdere verloop richting de mogelijke aanschaf van een... Onlangs zijn wij bij flamboyanthaarden binnen gelopen. Wat een prettige service, Siebe is een vriendelijke en bovenal kundige verkoper. in het verdere verloop richting de mogelijke aanschaf van een haard toe is men erg, adequaat, punctueel en prijs vriendelijk.

Weten erg snel te schakelen richting de klant

Beste Marnix,
bedankt voor uw hartelijke review!
Ik wil u heel veel plezier wensen met de kachel en bedanken voor het vertrouwen.
Hartelijke groet,
Siebe Schouten en team Flamboyant...
Beste Marnix,
bedankt voor uw hartelijke review!
Siebe Schouten en team Flamboyant Haarden

BB Bomen

Praktische Persoonlijke service waarbij volgens afspraak een super kachel met toebehoren tegen scherpe prijs binnen enkele dagen aan huis geleverd is. Aanrader!

Persoonlijk, praktisch, snel en scherp geprijsd!

Beste BB Bomen,
hartelijk dank voor uw review.
We nemen uw tip ter harte en gaan daar mee aan de slag.
Heel veel plezier met uw Jacobus houtkachel!
team...
Beste BB Bomen,
hartelijk dank voor uw review.
We nemen uw tip ter harte en gaan daar mee aan de slag.
Heel veel plezier met uw Jacobus houtkachel!
team Flamboyant Haarden