Informatie op de website / Advies in de showroom

Jasper

Na een aantal speciaalzaken te hebben benaderd maar daar niet de juiste service te hebben gevonden kwam ik bij superkachels terecht. Ik was nogal sceptisch want het bedrijf kwam op mij over als een prijsvechter en verwachte hierdoor in te moeten leveren op de service, niets bleek echter minder waar. Wat een geweldige service en klantgerichtheid bij dit bedrijf. Ze denken oprecht mee met alle mogelijkheden in het belang van de klant en stellen alles in het werk voor het beste eindresultaat.

Ik heb contact gehad met Robbert tijdens de verkoop in gedurende installatie van de haard. Wat een geweldige vent en verkoper! Dag en nacht bereikbaar voor vragen en wat mij betreft een bepalende factor in onze verbouwing. Het sterkste punt vind ik het salesproces en het vertrouwen dat Robbert heeft gegeven dat onze verbouwing en installatie van de nieuwe haard bij superkachels in goede handen is.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Jasper,
hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review!
Ik ben blij dat ik aan jullie project mee kon werken en dat het naar volle tevredenheid is!
Bedankt voor het leuke contact en ook voor uw tops en tips dit nemen wij zeker mee.
Ook fijn dat u waardeert hoe ik ben!
Flamboyante groet,
Robert en team Superkachels

Score voor Haardenexpert.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
DRU Maestro 80/3