Informatie op de website / Advies in de showroom

Sander Meijers

Super geweldig eigenlijk...van advies tot plaatsing ging alles boven verwachting. Constant contact gehad via mail of telefoon. En de monteurs waren prima vaklui. Erg klantvriendelijk voor een prima... Super geweldig eigenlijk...van advies tot plaatsing ging alles boven verwachting. Constant contact gehad via mail of telefoon. En de monteurs waren prima vaklui. Erg klantvriendelijk voor een prima prijs!

Super service, goede prijs, aardige monteurs en verkoper. Vakwerk geleverd.

Reactie Haardenexpert.nl:

Dank u voor uw compliment.

Jansen

Zeer slechte service! Allerlei beloften aan de telefoon die uiteindelijk telkens niet waar worden gemaakt

Scherpe prijs, maar achteraf had ik liever meer betaald en mijn haard volgens afgesproken batik geregeld en minder gedoe

Reactie Haardenexpert.nl:

Uiteraard is het altijd vervelend als er tijdens het werk onvoorziene bouwtechnische hindernissen ontstaan. Juist dit soort problemen vragen om een zorgvuldige afhandeling en dat is soms niet binnen... Uiteraard is het altijd vervelend als er tijdens het werk onvoorziene bouwtechnische hindernissen ontstaan. Juist dit soort problemen vragen om een zorgvuldige afhandeling en dat is soms niet binnen enkele minuten op te lossen. Gelukkig is uiteindelijk na inspanning van zowel verkoper, serviceafdeling en monteur de klus toch nog geklaard.

Familie Haveman

Flamboyant

Vanaf het eerste moment dat we contact legden voelden wij ons als klant erg welkom en serieus genomen. Mede dankzij het deskundig advies van Siebe zijn we tot een mooie keuze gekomen en brandt... Vanaf het eerste moment dat we contact legden voelden wij ons als klant erg welkom en serieus genomen. Mede dankzij het deskundig advies van Siebe zijn we tot een mooie keuze gekomen en brandt inmiddels de Contura 556Style bij ons. Op het moment dat we vragen hadden tijdens het hele proces van eerste oriëntatie tot en met de plaatsing werden al onze vragen eigenlijk gelijk beantwoord, of werden we in notime terug gebeld. Ook de plaatsing door Marc FontijnInstallatietechniek verliep super. Alles met elkaar zijn wij meer dan tevreden.

Edgar

We zijn goed en vakkundig geholpen. Ook wordt er goed meegedacht, waardoor er uiteindelijk een mooi product neergezet wordt. Wij zijn zeer enthousiast over het eindresultaat!

Meedenkend en service na levering

Beste Edgar,
bedankt voor uw review. Fijn dat u enthousiast bent.
Dat is ook wat we willen als u een mooie haard koopt.
Geniet er van!
Hartelijke groet,
Jeroen en team Flamboyant...
Beste Edgar,
bedankt voor uw review. Fijn dat u enthousiast bent.
Dat is ook wat we willen als u een mooie haard koopt.
Geniet er van!
Hartelijke groet,
Jeroen en team Flamboyant Haarden!

Mast

Keurig geholpen door Siebe en collega’s

Fam. Scherff

Zeer goede ervaring!! Uitstekende service en advies mbt het type haard. Snelle levering en installatie, waarbij zowel levering als montage en installatie uiterst zorgvuldig en netjes uitgevoerd... Zeer goede ervaring!! Uitstekende service en advies mbt het type haard. Snelle levering en installatie, waarbij zowel levering als montage en installatie uiterst zorgvuldig en netjes uitgevoerd zijn. Het gehele proces tot in de puntjes verzorgd.

Het advies van Robbert Overmars; alle kennis van de type haarden en een goed en persoonlijk advies, betrokken zonder opdringerig te zijn!
De installatie en montage, uitgevoerd door Marc...
De installatie en montage, uitgevoerd door Marc Fontijn. Vakkundig en keihard gewerkt met minimale overlast tot gevolg. Zelfs bereid om even te helpen met andere werkzaamheden als vanuit de order beschreven.

Robert

In Oktober 2020 in contact gekomen met Flamboyant haarden voor de aankoop van een Houtkachel 2060F. Advies was om eerst een camera inspectie te doen zodat we tijdens de installatie niet voor... In Oktober 2020 in contact gekomen met Flamboyant haarden voor de aankoop van een Houtkachel 2060F. Advies was om eerst een camera inspectie te doen zodat we tijdens de installatie niet voor verassingen komen te staan. Deze is in December 2020 uitgevoerd en het kanaal bleek geschikt te zijn. Vervolgens zou de houtkachel op 5-1-21 worden geplaatst, maar helaas was dit een tegenvaller want er ging het een en ander mis op die dag. Ten eerste bleek de oude gasleiding niet afgedopt te kunnen worden i.v.m. gevaar. De leiding moest in zijn geheel weggehaald worden en daarvoor moest een loodgieter langskomen. De tweede tegenvaller was kwam daarna toen de flexibele buis, ondanks uitgevoerde camera inspectie, niet door de schoorsteen paste. Resultaat was dat we geen stap verder zijn gekomen die dag en een nieuwe afspraak moesten inplannen. Intussen had ik met mijn contactpersoon bij Flamboyant afgesproken dat er geen extra kosten gerekend zouden worden voor de nieuw te leveren spullen. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 weken later toch een rekening van €300 toegestuurd. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk heeft Flamboyant de kosten dan ook voor eigen rekening genomen. Op 26-1-21 hebben de installateurs de plaatsing alsnog gedaan, nu gelukkig zonder problemen!

-contact persoon is goed bereikbaar en vriendelijk
-klant tevredenheid hoog gehouden door kosten zelf op zich te nemen

Richard

Mooie haard voor een goede prijs na goed advies.

Goed advies gekregen in de winkel, duidelijke communicatie en een goede prijs.

Paul Driessen

Duidelijk en correct

Afspraak nagekomen

Van Gorkom

Een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Zeer professioneel!

Kennis en kunde