Informatie op de website / Advies in de showroom

R. Salomons

Slechte keuze

Reageert snel als ze wat kunnen verkopen

Beste familie Salomons,
Beste familie Salomons,
Wij zijn verbaasd over deze review. Wij proberen namelijk ale enige tijd contact met u te krijgen maar wij kunnen u niet bereiken. Ook reageert u niet op onze email. Wij hebben namelijk geleverd wat er ook is verkocht. Vervolgens heeft u een onderdeel retour gestuurd waarvan u het reeds betaalde bedrag heeft terug ontvangen.
Wij willen deze kwestie graag naar beide tevredenheid oplossen, hiervoor vragen wij wel u medewerking. Graag vernemen wij uw reactie.

Aljo Gorsseling

Eerst zelf zaak bezocht. Later besteld via chat contact. Was erg leuk contact.

Kennis, vriendelijk, meedenken.

M Schoep

Helemaal prima!!
Van uitzoeken tot plaatsing een prima begeleiding

Goede communicatie!
Denken mee!
Alles volgens afspraak

Beste familie Schoep,
bedankt voor uw review!
Heel veel stookplezier met jullie haard!
Team Superkachels!

Konijnendijk

Ik heb bij de haardenexpert een mooie houthaard gekocht afgelopen najaar. Met veel kennis van zaken ben ik door Robbert geadviseerd. Intussen is de haard vakkundig geïnstalleerd. We maken er met... Ik heb bij de haardenexpert een mooie houthaard gekocht afgelopen najaar. Met veel kennis van zaken ben ik door Robbert geadviseerd. Intussen is de haard vakkundig geïnstalleerd. We maken er met heel plezier gebruik van. De haardenexpert kan ik iedereen aanbevelen!

Keuze en vakmanschap.

v.Daal

Prima bedrijf op tijd geleverd en juiste info

persoonlijk contact

Kwaliteitsproduct. Bedrijf dat trots is op het product dat ze leveren. Dat wekt vertrouwen.

Goed contact vanaf het begin van de order. Direct goed verwachtingen en gedegen voorbereiding. Goed advies en prettige mensen om over de vloer te hebben.

De Bock Ivan

Mooie haard via BVA veilingen gewonnen aan een fantastische prijs.
Vandaag laten installeren door Freek en Sjaak beide top gasten.
Deze belg is super tevreden!!
Correcte prijs voor...
Mooie haard via BVA veilingen gewonnen aan een fantastische prijs.
Vandaag laten installeren door Freek en Sjaak beide top gasten.
Deze belg is super tevreden!!
Correcte prijs voor super service
Mvg De Bock Ivan

Correcte afspraken

Elzo Timmer

Ik had een haard besteld voor de prijs wat op hun website stond en betaald. Toevallig zag ik op het internet dezelfde haard voor 60 euro minder. Ik had het gemeld op hun website en kreeg snel een... Ik had een haard besteld voor de prijs wat op hun website stond en betaald. Toevallig zag ik op het internet dezelfde haard voor 60 euro minder. Ik had het gemeld op hun website en kreeg snel een reactie van Siebe met de mededeling dat hij de haard met nog eens 10 euro korting wou leveren. Maar ik had de haard reeds betaald en wat schetst mijn verbazing Siebe en zijn collega's vonden het nodig om het mij 70 euro te crediteren. Mijn complimenten voor Siebe.

Goede communicatie en vriendelijkheid

Hans

Wat een pareltje om met dit bedrijf in contact te komen zeg.
Gewoon via internet een prijs opvragen, krijg gelijk een mooi aanbod en een meedenkende heer (Rob) aan de telefoon. Wat een pareltje om met dit bedrijf in contact te komen zeg.
Kortom....Rob ga zo door!!
Dit is nu echt een bedrijf waar je zomaar verliefd op zou kunnen worden.
#correct #afspraakisafspraak #deskundig #mooisteprijsopgave #ooknogheelaardig

Nette prijs, Goede communicatie, goed geleverd, kennis van zaken.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw leuke reactie! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent :)
Veel stookplezier toegewenst met uw kachel!
Fijne dag.

Dubois

Zijn heel tevreden over bestelling, contact via whatsapp, goede service en snelle levering. Ook de man die de haard kwam installeren complimenten. Zijn erg blij met Dru Maestro

Ervaren, fijn contact, betrouwbaar.

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback, we zullen dit ook doorgeven aan de installateur.
Veel stookplezier toegewenst met de haard!
Fijne dag.