Informatie op de website / Advies in de showroom

Blankestijn

Héél goed. Via bol.com besteld. Afspraak levertijd klopt.

Goede service

Johannes

Uitstekende service, deskundig en klantvriendelijk personeel

Klantvriendelijk, deskundig en gunstige prijzen

LIB

Ongekende service, superbehulpzaam personeel en uitzonderlijke klantenservice

klantvriendelijkheid

A.R. Buijs

Prettig contact met medewerkers; duidelijke uitleg gekregen

afspraken zijn stipt nagekomen

Maarten Zwienink

Prijs / kwaliteit verhouding is prima,
Voortraject veel en prettig mailcontact.
Prijs / kwaliteit verhouding is prima,
Voortraject veel en prettig mailcontact.
Afspraken keurig nagekomen zelfs na planningswijziging de planning haalbaar gemaakt. Vriendelijke en kundige installatie.

prijs, klantcontact

F.J. Stoffels

Ik had laatst thermocoll nodig om een lint vast te zetten en was zo’n beetje heel Apeldoorn rond geweest naar het was nergens op voorraad. Bij Superkachels leek dat ook te geval totdat de verkoper... Ik had laatst thermocoll nodig om een lint vast te zetten en was zo’n beetje heel Apeldoorn rond geweest naar het was nergens op voorraad. Bij Superkachels leek dat ook te geval totdat de verkoper zich herinnerde dat hij nog een tube in zijn auto had. Op een holletje werd die tevoorschijn getoverd. Superkachels = Superservice!

Aaltje Bakker

Siebe is een vriendelijke verkoper. Hij heeft ons goed geïnformeerd en geholpen. We konden de accessoires meteen in de winkel bestellen via de website. Bedankt Siebe.

Ze hebben zelfs een Rabo scanner voor als je direct via de website zaken wilt bestellen en betalen. Heel handig.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Aaltje Bakker,
Hartelijk dank voor uw review!
We hebben het compliment doorgegeven aan Siebe.
Veel plezier met de haard!
Hartelijke groet,
Team Superkachels

Jackie

Verkoper Siebe is top! Verstand van zaken, prima uitleg en niet opdringerig. Klant is echt koning.

Mooie showroom. Verkoper Siebe is een aanrader.

Reactie Haardenexpert.nl:

Beste Jackie,
Hartelijk dank voor uw review!
We hebben het compliment doorgegeven aan Siebe.
We wensen u veel plezier met de haard!
Hartelijke groet,
Team Superkachels

Kleinhof

Weinig tot niets op aan te merken. Harm Joost Visser weet waar ie over praat, legt een scherpe prijs bij je neer waar je elders niet onder door kan.
Tekeningen tot in details verzorg en het...
Tekeningen tot in details verzorg en het plaatsen gebeurd door een echte vakman.
Blij dat ik er door de Haardenexpert warmpjes bij zit deze winter.

Thijs Gunter

Via Harm Joost een heel scherpe offerte gehad en goed afgestemd wat er nodig was inclusief een 3d tekening. Haard is in 1 dag geïnstalleerd door 2 goede installateurs. Als ik bel of mail krijg ik... Via Harm Joost een heel scherpe offerte gehad en goed afgestemd wat er nodig was inclusief een 3d tekening. Haard is in 1 dag geïnstalleerd door 2 goede installateurs. Als ik bel of mail krijg ik snel een reactie dus wij zijn zeer tevreden met onze houtkachel!

Scherp geprijsd en reageren snel, ook na levering