Informatie op de website / Advies in de showroom

Ellen

Klantvriendelijk, attent, snel en professionele

Contact via spp

Johan Reessink

Prima en snel

ster

Monique Kampshoff

We hebben uitstekende ervaring met de Haardenexpert, in het bijzonder met onze verkoopmedewerker Robbert Overmars. Zowel een "doorkijk gashaard" als ook een houtkachel aangeschaft, hierbij zijn we... We hebben uitstekende ervaring met de Haardenexpert, in het bijzonder met onze verkoopmedewerker Robbert Overmars. Zowel een "doorkijk gashaard" als ook een houtkachel aangeschaft, hierbij zijn we zeer goed geadviseerd in een prachtige showroom. De levering en installatie is volledig naar wens gegaan, de communicatie verliep vlot, concreet en prettig en ook de nazorg is top, zeker een aanrader als je voor een hoge kwaliteit van de producten, klantvriendelijkheid en goede nazorg gaat.

Goede communicatie, zeer flexibel

Familie van Twillert

Topservice!

Zeer klantvriendelijk en flexibel

Harold

Snel en vlotjes afgehandeld. Wij wilden een houtkachel. Wisten al ongeveer wat we wilden. In de showroom hadden ze ruime keuze. Na korte afstemming wat de verschillen waren tussen de houtkachels... Snel en vlotjes afgehandeld. Wij wilden een houtkachel. Wisten al ongeveer wat we wilden. In de showroom hadden ze ruime keuze. Na korte afstemming wat de verschillen waren tussen de houtkachels hadden wij onze voorkeur snel bepaald. Gelukkig hadden ze de houtkachels op voorraad.

Volgende stap was het inplannen van de installatie. Dat verliep ook heel vlotjes. Binnen 2 maanden hadden we de houtkachel al staan. De installatie verliep soepel en was in 1 dag geinstalleerd.

Ruime keus en snelle afhandeling

Martin&Thea

Top bedrijf, goede service,klantvriendelijk, goede prijs en top product afgeleverd.
Na mis communicatie over leveringsdatum prima opgelost met een boeket bloemen !

Wat niet :)

W.A.Mebius

Gisteren op 26 april heeft Marc Fontijn van Fontijn Installatietechniek de Altech Vision bij mij geinstalleerd. Een prachtige kachel die het verdient om vakkundig geinstalleerd te worden. Dat... Gisteren op 26 april heeft Marc Fontijn van Fontijn Installatietechniek de Altech Vision bij mij geinstalleerd. Een prachtige kachel die het verdient om vakkundig geinstalleerd te worden. Dat laatste is ook gebeurd. Vriendelijk, deskundig, precies en betrokken zijn woorden die goied aansluiten bij mijn grote tevredenheid over het geleverde werk. Dank hiervoor! Wijnand Mebius, Bilthoven.

Met name de kwaliteit van de aflevering en installatie.

Lenny van Houten

Correct, vriendelijk en ter zake kundig

Klantgericht

Ian

Super netjes en snel

Goed en alles snel geregeld
Super geholpen

Fam van Hunen

Meedenken bij het ontwerp en een prachtig haardmeubel gemaakt inclusief Britsh Fires haard.

Mooie showroom, duidelijke uitleg over de mogelijkheden van de haard en te gebruiken materialen voor ons meubel