Goede afhandeling.
Snelle info via de mail

Had wel verwacht dat de plantjes in potjes zaten.
Maar zal wel met gewicht voor het vervoer te maken hebben.

Willem van Hilten

Snelle levering en netjes ingepakt

snelle levering en goed verpakt

Groot assortiment en voorraad

Vermeld het juiste adres

Prima snelle levering

Hans Spreuwenberg

Snelle afhandeling en duidelijke communicatie per mail maar ook telefonisch.
Aflevering zou vrijdag zijn maar ging door de bezorger zijn schuld fout, werd zaterdag ook niet geleverd.
Hier met Haag-planten over gebeld en ze hebben meteen nieuwe planten opgestuurd en met de vraag welke aflever dag de voorkeur heeft.
Dus perfect opgelost!

Ga zo door!

Zeer positief.

Snel contact. Goed advies. Snelle levering.

Tiny van der Linden

Alles was perfect. Prachtige Japanse Hulst planten met kluit (dus geen plastic potjes). Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs. Kortom dik tevreden en we komen nog een keer terug.

Prachtige Japanse Hulst plantjes. Goede prijs. Goed personeel.

Prima, snelle levering en goede kwaliteit planten!

We hebben vorig jaar een lading ilex-stekjes gekocht. Door de hitte en droogte hebben veel het niet gehaald. We hebben een aantal nieuwe gekregen van Haag-Planten. Dit jaar hebben we toch een nog... We hebben vorig jaar een lading ilex-stekjes gekocht. Door de hitte en droogte hebben veel het niet gehaald. We hebben een aantal nieuwe gekregen van Haag-Planten. Dit jaar hebben we toch een nog 150 nieuwe en een grotere stekjes besteld. Ze zien er heel erg mooi uit! Snelle levering en goed verpakt. Mooie kluit.

Vriendelijke, snel, professioneel

Vorig jaar hebben veel stekjes het niet gehaald. Blijkbaar waren ze te klein met een te kleine kluit voor de grote hitte.

Positief, snelle en nette service!

Goede communicatie