Jean-Marie Hendrickx

Positief

Kwalitatief goede planten, stipte afspraak rond levering

Steef (Den Helder)

Fijn bedrijf!

Fijn contact, meegedacht aan een oplossing en snelle afhandeling.

Blijf zo doorgaan

Leen Krebbers

Ok

Goede planten

Bestelling kwijt geraakt bij DHL. Men was hier van op de hoogte. Zou fijn geweest zijn wanneer ik gebeld was door hen. Had een dag vrijgehouden. Zouden op opnieuw verzonden worden. Moest weer... Bestelling kwijt geraakt bij DHL. Men was hier van op de hoogte. Zou fijn geweest zijn wanneer ik gebeld was door hen. Had een dag vrijgehouden. Zouden op opnieuw verzonden worden. Moest weer bellen. Zijn toen uiteindelijk goed ingepakt geleverd. Persoon aan telefoon was erg aardig, maar iets meer adequaat handelen zou fijn geweest zijn. De planten zijn prima! Zou zo opnieuw bestellen

Carolien Luiken

Wij waren op zoek naar een vervanger voor onze kaalgevreten buxus en vonden mooie ilex- struiken op de site.

Snelle levering en scherpe prijzen.

Niet

Michel Vanbuul

Positief. Goede kwaliteit planten en vlotte levering.

Gunstige prijezn. Vlotte bestelling.

Ilse van Unen

Probleem van geen planten geleverd, snel opgelost.

Snelle reactie

Planten netter verpakken.

Marc Deseyne

Correcte afhandeling - goede opvolging van de bestelling. Goede verpakking snelle levering.

Goede communicatie - goede duidelijke opvolging. goede verpakking. Snelle levering.

Doe zo verder.

Rob

Snel en persoonlijk

25 beuken in pot besteld, deze werden heel snel na de bestelling al geleverd. Helaas kreeg ik losse kluiten in plaats van beuken in pot. Na een telefoontje werd dit direct en keurig rechtgezet.

Liever langzamer en secuurder dan snel en verkeerd.

A Hennissen

Perfecte verzorging van bestelling.

Goede verse planten. Uitstekend verpakt.

Denise Vledder

Goede service

Snelle levering, mooie volle kant en klare haag. Netjes in de achtertuin geleverd bij niet thuis. Goede kwaliteit.