Obesitras BV

Efficiency, snel, kwaliteit, vriendelijkheid.....dan kom je al gauw terecht bij Karin Olthof en collega's van HA! Marketing! Perfect bedrijf!

Nee

Gertjan van der Haas / Presscon Group

Sinds we met Ha! samenwerken zetten we stappen in de ontwikkeling van ons bedrijf op online én commercieel gebied. Het strategisch traject heeft ons geholpen om de positie van Presscon binnen de... Sinds we met Ha! samenwerken zetten we stappen in de ontwikkeling van ons bedrijf op online én commercieel gebied. Het strategisch traject heeft ons geholpen om de positie van Presscon binnen de markt en de weg die we willen bewandelen te bepalen. Met een prachtige nieuwe website en een uitgewerkt sales proces, die beiden in HubSpot zijn geïntegreerd, maken we ons nu op voor Inbound marketing campagnes. Wij kijken uit naar deze volgende stap!

Sven, Marle en Danique zijn ambitieuze mensen en hebben hart voor hun vak. Soms werkt dit ook als een valkuil waardoor de planning te strak is en sommige deadlines niet helemaal gehaald worden.

Gerrit

De cursus Social Selling gevolgd bij Marle die op adequate en gedegen ons door de training geleid heeft. Na goede text en uitleg een analyse gedaan van social platforms en hoe wij ons daar nu op... De cursus Social Selling gevolgd bij Marle die op adequate en gedegen ons door de training geleid heeft. Na goede text en uitleg een analyse gedaan van social platforms en hoe wij ons daar nu op presenteren. Hoe daar op te reageren en welke mogelijkheden er nog meer in zitten. Een zeer leerzame en motiverende dag . Ga daar zeker mijn voordeel mee doen. Een aanrader!

Gert Wessels

Cursus Social Selling

Wellicht vooraf vragen of er dieet wensen zijn voor de heerlijke lunch :)

CVU Uitvaartzorg

Ik heb de training Social Selling gevolgd. Aan het eind van de dag met een vol hoofd, concrete dingen en met groot enthousiasme naar huis gegaan. Top!

Talent Enterprise BV

Ha- is onze externe marketingafdeling die ook regelmatig intern aanwezig is. Het voelt als een collega die gewoon meedenkt over van alles en nog wat op marketinggebied. Wekelijks werken ze bij ons... Ha- is onze externe marketingafdeling die ook regelmatig intern aanwezig is. Het voelt als een collega die gewoon meedenkt over van alles en nog wat op marketinggebied. Wekelijks werken ze bij ons op lokatie zodat collega's makkelijk aan het bureau aanschuiven en even met elkaar sparren om mooie ideeën te genereren. Sven heeft ons geleerd om alles wat we online investeren meetbaar te maken in concrete resultaten. Periodiek vragen we ons af of we op de goede weg zijn en waar we onze plannen en doelen bij moeten stellen. We hebben het afgelopen jaar mooie sprongen gemaakt in onze online aanwezigheid

Het zijn echte marketeers. Super mooie plannen. Af en toe mag de bewaking van deadlines wel een tandje strakker. Plannen zijn leuk. Resultaten nog leuker!

Erwin

Wij werken nu meer dan 1 jaar samen met Ha! Marketing en zijn zeer tevreden over hun professionele en pragmatisch aanpak.

Marja Davids van Kootsjhuys

De samenwerking met HA! marketing (met Sven én collega's) bevalt mij prima.
Ze denken mee, begrijpen mijn business goed, komen met goede voorstellen en zijn flexibel.
Voor mij is hun...
De samenwerking met HA! marketing (met Sven én collega's) bevalt mij prima.
Voor mij is hun ondersteuning heel belangrijk.

Sven van HA! Marketing ondersteunt ons in de breedste zin van online marketing. Concreet hebben zij een bijdrage geleverd op het gebied van Google Tag Manager, email marketing, web-updates en... Sven van HA! Marketing ondersteunt ons in de breedste zin van online marketing. Concreet hebben zij een bijdrage geleverd op het gebied van Google Tag Manager, email marketing, web-updates en Google Adwords. Wij content met de werkzaamheden en resultaten.

Aircotec Klimaatbeheersing

HA! Marketing heeft onze verouderde website compleet vernieuwd en een moderne look gegeven. Gecombineerd met een marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op. De aanpak van... HA! Marketing heeft onze verouderde website compleet vernieuwd en een moderne look gegeven. Gecombineerd met een marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op. De aanpak van HA! Marketing is professioneel en snel, wij kunnen dit iedereen aanraden!