Stichting VO-content

Prima hoor, snelle (re)actie!

Hendrike, TalentCare

Goede leaseauto, het is bijna nooit nodig geweest om contact te hebben met het bedrijf, maar als die er was werd er snel gereageerd en was de service altijd goed!

at-groep

Ik vind de geleverde voorraad lease auto perfect. Ziet er netjes uit ook dus niets op aan te merken. Ik vind de communicatie/ informatievoorziening nog wel een verbeterpunt. Ik weet bv nog steeds... Ik vind de geleverde voorraad lease auto perfect. Ziet er netjes uit ook dus niets op aan te merken. Ik vind de communicatie/ informatievoorziening nog wel een verbeterpunt. Ik weet bv nog steeds niet waar ik me moet melden met pech onderweg en ook servicebeurten moet ik zelf uitzoeken wat hierin het beleid is.

Rodenburg Bedrijfsmakelaars

Prima contact, snel geholpen

Muilwijk Proces Maintenance & Trading

Fijn bedrijf waar de klant centraal staat. Ik wordt altijd snel en goed geholpen! Met kilometer lease betaal je nooit teveel!

Carel & Joke Hanselman

Wij mochten gelukkig cliënt worden bij H4 Lease/ H4 Rental/ H4 Repair! Er werken verschillende oud medewerkers van Toyota Schouten, en daar zijn we sowieso super blij mee. Er heerst en vriendelijke... Wij mochten gelukkig cliënt worden bij H4 Lease/ H4 Rental/ H4 Repair! Er werken verschillende oud medewerkers van Toyota Schouten, en daar zijn we sowieso super blij mee. Er heerst en vriendelijke sfeer in het bedrijf, menselijk en er wordt naar je geluisterd! Nadat Toyota Schouten ermee stopte zijn we eventjes bij een andere Toyota dealer geweest, maar helaas .....dat was beslist geen succes! Dus echt blij dat wij weer in Alblasserdam cliënt mogen zijn, bij de vriendelijke, vakbekwame en vertrouwde mensen! Een echte aanrader als je geen nummer wilt zijn!

Marjolijn Hartkoorn

Onderhoud en apk altijd keurig geregeld. Top bedrijf

Rene

Heel fijn dat de mannen die eerst aan mn auto sleutelden dit nu bij H4-Repair weer doen. Zeer vertrouwd gevoel om mensen met kennis van zaken aan je voertuig te laten sleutelen.
De dame bij de...
De dame bij de receptie tapt ook altijd een heerlijk bakje koffie bij een bezoek.

Pauline

Uitgebreide uitleg over de factuur en vriendelijke personeel.