H-Point

8.5/10
Aftersales
Houding verkoopadviseur

Hartmeijer

Robin heeft ons vanaf het eerste bezoek goed geïnformeerd over de auto die we wilden hebben. We zijn serieus genomen (wat niet bij iedere dealer vanzelfsprekend is). En nog belangrijker: we hebben...

Vriendelijkheid, meedenkend

We moesten wat lang wachten op een tankbeurt, maar dit werd opgelost met een kop koffie.

K de Snoo

Klant is koning bij h.point

klantvriendelijkheid staat voorop

niet van toepassing

H. Schipper

Prima ontvangst, vriendelijk en kundig. Zeer klantgericht!

Klantvriendelijkheid, meedenken en duidelijke communicatie

Geen. Dit was een hele goede ervaring!

wim reijerink

Top klasse robin beweegt zakelijk maar ook zeer vriendelijk mee en is begripsvol. Doet zijn uiterste best om tot een goede deal te komen, snelle aflevering en afspraken worden nagekomen!

Zeer prettige verkoper robin voelde wij ons op ons gemak resultaat 2 autos gekocht

iets betere vermelding van route naar boven voor Hyundai

Hielke van der Molen

Zeer prettige ervaring. Goede informatie. Sfeer bij de onderhandelingen was gemoedelijk.

Informatie. Onderhandelingen.

Geen.

van Steenbergen Charles

Prima ervaring

Ik heb hier een leuke auto gekocht. Vriendelijk te woord gestaan. De verkoper heeft alles keurig uitgelegd.

Bij het afleveren is de auto zeer uitgebreid uitgelegd.

Tuerlings

Prima te woord gestaan. Werd voldoende tijd genomen om ons te helpen. Duidelijke uitleg, proefrit kunnen maken. Algeheel positief.

De verkoper heeft goed gehandeld, gereageerd op het feit dat er een kleine beschadiging op de auto zat. Dit wordt binnenkort hersteld.

De buitenkant van de auto was aan de onderkant niet geheel schoon. Er zat een kleine beschadiging op het linkerachter portier.

P.R. Gaspersz

Ik heb vorig jaar augustus bij Auto Oostendorp (officiele Hyundaidealer in Venray) een IX35 gekocht. In oktober was de remlichtschakelaar defect en is deze onder garantie bij hun vestiging in Den...

Doe eerlijk zaken. Als jullie dat hadden gedaan, had je mijn vetrouwen gewonnen en had je er een klant voor onderhoud bij gehad.

jhon

Na ons eerste gesprek, een misverstand opgetreden . na telefoon gesprek prima opgelost.
over gegaan tot koop kona.

5 de nieuwe auto gekocht bij h-point dat doe je niet als alles naar wens is.

nee