H-Point

Staat van aflevering
Aftersales
Houding verkoopadviseur

MdA

Helaas geen goede ervaring met de verkoper van auto,s. We kwamen kijken voor nieuwe auto hyundai i20, maar tot onze verbazing probeerde hij ons een 2e hands aan te smeren. We zeiden volgens ons... Helaas geen goede ervaring met de verkoper van auto,s. We kwamen kijken voor nieuwe auto hyundai i20, maar tot onze verbazing probeerde hij ons een 2e hands aan te smeren. We zeiden volgens ons verkoop je niet graag nieuwe auto,s? Waarop zijn antwoord was. dat is makkelijker, de mensen vinden de levertijd te lang duren. maar wij hadden al aangegeven dat dit voor ons niet uitmaakte. We hebben toch de prijs uitlaten reken voor nieuwe/ Hij zei dat er 3000 euro bijkwam als geolg van verhoging vanuit de overheid en d eimporteur. Wij vroegen sinds wanneer dit was waarop hij jjuni zei. Waarschijlijk maakte hij het zo duur dat we toch zouden ovestappen naar 2e hands. We hebben geprobeerd te onderhandel voor een trekhaak maar er was totaal niets mogelijk. We zijn naar andere dealer gegaan. We hebben daar onze i20 gekocht met een gratis trekhaak en de kostenverhoging zijn (waarschijnlijk) 600 euro inplaats van 3000. We zijn veel goedkoper uit. Let dus goed op bij dit bedrijf het kan je veel geld schelen Gewoon niet eerlijk verkoper ook niet sympatiek

nul komma nul

Zorg voor betere verkoper, dat kan je veel klanten schelen ,dus veel geld en wees wat flexibel, zeker als er mensen komen voor nieuwe auto. Dat is veel geld, dan kan er toch wel iets geregeld worden!

R. Groenewegen

R.Groenewegen

Keurig uitgevoerd onderhoud met onderhoudsrapportage. Duidelijke communicatie over terugbrengmoment.
Het ging even mis bij het terugbrengen van de auto. De verkeerde auto stond voor de deur, maar dat was binnen een uur weer opgelost.

R. van Veen

Heel prettig en persoonlijk geholpen

De duidelijke informatievoorziening en correcte manier van behandeling van de klant

Lastig in deze lastige tijd. Ik beoordeel op wat mogelijk was en is.

Kees Vink

Super geholpen door verkoper

Duidelijk en correct

Gewoon doorgaan zo

De jong

Netjes geholpen

We werden netjes geholpen door marcel

Beter communiceren met de werkplaats

H.L.L. Booij

Ik ben heel goed geadviseerd, voorgelicht en geholpen door Jacco Oskam

voldoende uitvoeringen van de vershilende type nieuwe auto's in de showroom om een keuze te maken

geen verbeterpunten voor mij de af/behandeling is goed

Kees

Ik heb hele goede ervaringen met het bedrijf door het contakt met Marc .

snelle reactie, goed mail en telefonisch contakt.

Zo door blijven gaan

C van Persijn

Geweldig geholpen door C Wisse

Goede service

Zou het niet weten

Hans

Slechte ervaring

Zorg dat de klant tevreden de deur uit loopt....

Familie Kamp

Goede ervaring gehad, netjes geholpen en advies gehad over de aankoop van onze Hyundai.

Sterk genoeg

ik had nog gebeld met een vraag over de speakers maar ben niet meer terug gebeld, dat was wel jammer.