H-Point

Aftersales
Houding verkoopadviseur

Hans

Slechte ervaring

Zorg dat de klant tevreden de deur uit loopt....

Familie Kamp

Goede ervaring gehad, netjes geholpen en advies gehad over de aankoop van onze Hyundai.

Sterk genoeg

ik had nog gebeld met een vraag over de speakers maar ben niet meer terug gebeld, dat was wel jammer.

C.A. de Haas

Prima bedrijf komt zijn afspraken na

Accuraat en betrouwbaar

Geen alles prima in orde

Ties de Groot

Ze nemen tijd voor je
Fijne uitleg

C. Lodder

Zeer prettig geholpen

prettige manier van klantbenadering en goede kennis van zaken

Rob

Perfect geholpen door Michael en na volle tevredenheid een Hyundai KONA Hybrid voorraad auto aangeschaft.

Terzake deskundige, vriendelijke verkoper (Michael).!

Mart Vellekoop

In mei 2021 een Hyundai Ionic electric gekocht. Dit was een voorraad auto met een mooie korting. Verkoper was Maikel hij heeft ons prettig geholpen en zijn zeer tevreden over onze eerste elektrische... In mei 2021 een Hyundai Ionic electric gekocht. Dit was een voorraad auto met een mooie korting. Verkoper was Maikel hij heeft ons prettig geholpen en zijn zeer tevreden over onze eerste elektrische auto.

Alles volgens afspraak.

Bas Bordes

Heel fijn geholpen door Marc. Goed door hem begeleid in het aankoop en verkoopproces. Ik ben erg tevreden met mijn Ioniq occasion. Een nette auto voor een nette prijs.

eerlijke aankoopbegeleiding

geen tot nu toe

H.J. Sannes

Vandaag mijn Kona opgehaald en echt super begeleiding gehad.
Alles rondom het overschrijven en de financiering helder uitgelegd en zonder haast doorgevoerd.
Ook een uitgebreide...
Vandaag mijn Kona opgehaald en echt super begeleiding gehad.
Ook een uitgebreide instructie van de auto gekregen.

Prima service, geen gehaast en er wordt gedaan wat toegezegd is.

Ik kreeg thuis nog een leuke verassing, een Bon-sai met brief en een kortingsbon voor bij de aanschaf van een e-bike. Echt heel attent! In de brief staat alleen de verkeerde url om deze review te... Ik kreeg thuis nog een leuke verassing, een Bon-sai met brief en een kortingsbon voor bij de aanschaf van een e-bike. Echt heel attent! In de brief staat alleen de verkeerde url om deze review te kunnen plaatsen. Dat past niet bij de goede service die ik ervaren heb.... "www.h-point.nl/review" moet zijn: "https://www.h-point.nl/over-h-point/review/" (Wellicht dat een redirect dit kan verhelpen, of de brief aanpassen...)
Over de kortingsbond zou ik kwijt willen dat het fijn zou zijn om dit bedrag ook aan andere fiets-spullen bij Groeneveld te kunnen besteden. Ik fiets (sportief) zonder stroom en ben niet van plan een e-bike te gaan kopen. Zeker niet nu ik deze mooie Kona heb.