H-Point

Staat van aflevering
Aftersales
Houding verkoopadviseur

Familie Weterings (Delft)

Zoekende op internet naar een jonge Hyundai I10 met weinig kilometers voor onze dochter kwam ik op de site van H-Point terecht. Ik nam contact met hen op via de mail. Een dag later ontving ik een... Zoekende op internet naar een jonge Hyundai I10 met weinig kilometers voor onze dochter kwam ik op de site van H-Point terecht. Ik nam contact met hen op via de mail. Een dag later ontving ik een videoboodschap van vertegenwoordiger de heer R. Verheul.
Hierna hebben we een goed mailcontact gehad, vele afspraken gemaakt over de inruil, het bijwerken van enkele lichte beschadigingen etc waarna een proefrit volgde.
Zonder enige vorm van pressie verliep het aankoopproces met een heel mooie inruil van de I10 uit 2011
De gemaakte afspraken werden allemaal op papier gezet.
Na aankoop vroeg ik of er nog wat dingen gedaan konden worden. Dit werd kosteloos uitgevoerd.

Vandaag was de aflevering. Daar stond de wagen voor onze dochter. Zo mooi als nieuw. De heer Verheul heeft zelf nieuwe "verdikte" kentekenplaten besteld (hadden we niet om gevraagd).
Wij zijn zeer te spreken over het gehele aankoopproces en aflevering van de jonge occasion en willen het team van H-Point bedanken voor de wijze waarop de wagen is afgeleverd
Roel, je verdient een dikke 10

Videoboodschap ++ Je ziet gelijk met welke vertegenwoordiger je te maken hebt
Afspraak is Afspraak
Geen verkooppraatjes of pressie
Meedenken van de vertegenwoordiger en net even...
Videoboodschap ++ Je ziet gelijk met welke vertegenwoordiger je te maken hebt
Afspraak is Afspraak
Geen verkooppraatjes of pressie
Meedenken van de vertegenwoordiger en net even dat stapje harder lopen. Extra service staat bij hem hoog in het vaandel

J. Nelisse

Na aankoop ben je altijd tevreden echter na 4 jaar en 63000 km koppeling stuk dus denk je dat is dan de 5 jaar garantie waar mee geadverteerd word, echter er word niks vergoed want het is een... Na aankoop ben je altijd tevreden echter na 4 jaar en 63000 km koppeling stuk dus denk je dat is dan de 5 jaar garantie waar mee geadverteerd word, echter er word niks vergoed want het is een slijtdeel dus je kan fluiten naar je garantie.
Dus folders zijn weer mooier als de werkelijkheid.
Tevens laat ik hem niet bij de dealer repareren scheelt ook nog eens de helft.

Het kontakt met H-Point bij de aankoop van onze nieuwe i10 was heel plezierig en het voorstel heel aantrekkelijk! Een aanrader!

Geen loze verkooppraatjes, aandacht voor de klant en prettig geprijsd.

Ik werd vriendelijk geholpen

vriendelijkheid,

het geschenk kadotje had wat beters kunnen zijn zoals een paraplu of en bodywarmer of een reistas dan een bloem.

Ad Schippers

Uitstekend en zeer vriendelijk, zeer goede uitleg over de auto en ik vond het echt zeer leuk dat ik een dag van te voren een video filmpje kreeg van de auto die alvast klaar stond. Toppie.

Zeer vriendelijk personeel en erg leuk de video film van de auto. Ik ben zeer tevrede over de afhandeling en vind de auto zeer prettig om in te rijden.

Ik heb niet zo een, twee, drie verbeter punten maar vind wel dat je door moet gaan met de videofilm.

Jack van der Sanden

In 1 woord geweldig

Kompleet niet opdringerig. Leuk zaken doen.

Zo doorgaan?!

D Visser

Aangenaam, voelt de klant aan,

overzichtelijk.

Frans Witjes

De eerste stappen binnen het bedrijf voelde wij ons welkom. Niet opdringeriger en de persoon die ons advies gaf kwam heel spontaan over.

NVT

Nicole Zuidwijk

Van Mill

service, klantvriendelijkheid

Ambachter

Ontvangst en uitleg zeer tevreden. Na eerste ontmoeting geen gevoel van opdringerigheid. Op vragen goed geïnformeerd.

te kort om een oordeel te geven, maar gezien de aandacht en behandeling, alsmede service bij aflevering, daar alle vertrouwen in.

eveneens te kort om daar iets over te zeggen