H-Point

Aftersales
Houding verkoopadviseur

van Steenbergen Charles

Prima ervaring

Ik heb hier een leuke auto gekocht. Vriendelijk te woord gestaan. De verkoper heeft alles keurig uitgelegd.

Bij het afleveren is de auto zeer uitgebreid uitgelegd.

Tuerlings

Prima te woord gestaan. Werd voldoende tijd genomen om ons te helpen. Duidelijke uitleg, proefrit kunnen maken. Algeheel positief.

De verkoper heeft goed gehandeld, gereageerd op het feit dat er een kleine beschadiging op de auto zat. Dit wordt binnenkort hersteld.

De buitenkant van de auto was aan de onderkant niet geheel schoon. Er zat een kleine beschadiging op het linkerachter portier.

P.R. Gaspersz

Ik heb vorig jaar augustus bij Auto Oostendorp (officiele Hyundaidealer in Venray) een IX35 gekocht. In oktober was de remlichtschakelaar defect en is deze onder garantie bij hun vestiging in Den... Ik heb vorig jaar augustus bij Auto Oostendorp (officiele Hyundaidealer in Venray) een IX35 gekocht. In oktober was de remlichtschakelaar defect en is deze onder garantie bij hun vestiging in Den Bosch vervangen; Klusje. Van 10 minuten. Nu is dit defect opnieuw opgetreden en omdat ik zelf in Dordrecht woon en de bovag garantie toch al was verlopen, besloot ik bij H point mijn licht op te steken, met in mijn achterhoofd dat wanneer dit naar tevredenheid zou worden opgelost, ik de auto bij hen in onderhoud zou willen doen.Op zaterdag 23 april telefonisch informatie opgevraagd over kosten voor vervanging van een remlichtschakelaar voor een hyundai ix35. Dit kon men niet telefonisch geven en er werd mij gevraagd langs te komen. Dit gedaan en auto werd mee naar achter genomen. Na 15 minuten kwam de receptiemedewerker terug met de mededeling dat de geraamde kosten 80,- € zouden bedragen. Navraag naar de hoogte van het bedrag, wist betrokkenen te vertellen dat het onderdeel 35,-€ ex btw kost plus de montagekosten. Door de eerste keer dat het defect was opgetreden me goed te laten voorlichten, wist ik dat de duurste schakelaar ca 18€ excl btw kost (goedkoopste 7,-€ excl btw) en montage niet meer dan 10 minuten hoeft te duren. Laat de schakelaar 25€ incl btw kosten en een werkplaatstarief van 90€ (Tarief voor Pon Porsche garage) gelden. Met een klusje van 10 minuten... kom ik op een bedrag van max; 25+15=40€.....
Waarom dan een raming van 2x zo hoog? U begrijpt dat ik mijn auto nooit bij H point in onderhoud zal doen, nu is gebleken dat zij (ruim!) het dubbele rekenen voor een reparatie dan nodig is....

Nee

Doe eerlijk zaken. Als jullie dat hadden gedaan, had je mijn vetrouwen gewonnen en had je er een klant voor onderhoud bij gehad.

jhon

Na ons eerste gesprek, een misverstand opgetreden . na telefoon gesprek prima opgelost.
over gegaan tot koop kona.

5 de nieuwe auto gekocht bij h-point dat doe je niet als alles naar wens is.

nee

Na mijn laatste review contact gehad met deze dealer. Heel netjes te woord gestaan excuses gemaakt, goed naar mijn verhaal gehoord en hebben mij inmiddels een aanbod gedaan.

Morgen een...

Morgen een proefrit maken en kijken of we er uit komen.

Wordt goed om gegaan met kritiek

In een keer goed om gaan met je klanten scheelt een hoop gedoe

Vrijdag voor een Kona wezen kijken. Ten eerste wilde men eigenlijk niet bij mijn huidige auto kijken, omdat ik niet direct wilde beslissen om een auto te kopen.. Toen met veel tegen zin toch maar... Vrijdag voor een Kona wezen kijken. Ten eerste wilde men eigenlijk niet bij mijn huidige auto kijken, omdat ik niet direct wilde beslissen om een auto te kopen.. Toen met veel tegen zin toch maar wezen kijken. Na 2 dagen niks gehoord te hebben en zelf een demo model te hebben gezien op de site toch maar gebeld. Verkoper wilde echter geen prijs geven voor mijn auto omdat ik die toch te laag zou vinden en we er toch niet uit zouden komen. Na mijn vraag om toch een prijs te geven zodat ik er over na kon denken kreeg ik die nog steeds niet. Beetje rare gang van zaken bij dit bedrijf!

Niks

Neem verkoopmedewerkers aan die ook wat willen verkopen en niet alleen hun tijd (en die van de klant) verdoen

pregio

Wij gingen kijken voor de nieuwe Kona. Verkoper deed zo raar en toonde weinig interesse.
Nog niet eens een normale offerte, het werd een klatje op papier.
Ook werd een proefrit niet...
Nog niet eens een normale offerte, het werd een klatje op papier.
Ook werd een proefrit niet voorgesteld terwijl hij de sleutel in zijn hand had.
Ik had ook een wat feestelijke showroom verwacht met de introductie van deze nieuwe wagen.
Helaas, toch maar naar een andere dealer

weinig tegen gekomen

ervaren verkopers aannemen

Via internet bij H-point terecht gekomen

Zeer duidelijke communicatie

Elja

Via internet bij H point terecht gekomen, niet echt onze regio, afspraak voor auto gemaakt maar voor die tijd al verkocht, communicatie hierover verliep heel correct, nieuwe afspraak voor andere... Via internet bij H point terecht gekomen, niet echt onze regio, afspraak voor auto gemaakt maar voor die tijd al verkocht, communicatie hierover verliep heel correct, nieuwe afspraak voor andere auto maar deze voldeed bij proefrit niet aan verwachting, verkoper bood alternatief die deze dag was binnen gekomen en deze is het geworden.
Jonge verkoper waar we prettig zaken mee gedaan hebben, ondanks leeftijd kennis van zaken en inlevingsvermogen in de klant.
Aflevering volgens afspraak.
Aftersales puntje werdt correct en volgens afspraak opgelost.
Nu jaar verder voor onderhoudsbeurt geweest en alles volgen afspraak, vooraf kosten overzicht.
Er werd gevraagd of ik zelf vloeistoffen bijvulde, en op verzoek kon het bijvullen achterwegen gelaten worden, zodat ik niet onnodig vloeistoffen op de factuur vond die ik zelf al reeds had bijgevuld.
Op verzoek in de stad afgezet tijdens het wachten op de werkzaamheden.
Alles precies volgens de beloftes tijdens de verkoop.
Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Tot nu zeer prettige ervaring met dit bedrijf.

Doen wat ze beloven.