H-Point

van der Spek

Uitmuntend

prijs

Peter Talboom

Samen met mijn vrouw een H-Kona gekocht op 23-12-2019. Zeer mooi bedrijf met vriendelijke mensen. Onze verkoopadviseur, Marc Ouwehand, nam echt de tijd voor ons. Hij gaf duidelijke antwoorden op al... Samen met mijn vrouw een H-Kona gekocht op 23-12-2019. Zeer mooi bedrijf met vriendelijke mensen. Onze verkoopadviseur, Marc Ouwehand, nam echt de tijd voor ons. Hij gaf duidelijke antwoorden op al onze vragen. Het voelde vertrouwd. In de prijs was nog wel wat ruimte om te onderhandelen, mede omdat we onze Tucson van 2015 hebben ingeruild. Bij het ophalen stond de auto als een cadeautje onder een grijze autohoes klaar om uitgepakt te worden. Heel erg leuk! Na een uitgebreide persoonlijke instructie van Marc over alle technologische snufjes die de Kona biedt, ben ik met blij gevoel huiswaarts gereden. De vergeten nummerplaat van de keurig gemonteerde trekhaak, is nagestuurd. Helemaal verrast was ik toen er een Bonsaiboompje werd afgeleverd namens de Hyundai.
Super bedrijf!

Mark Bruil

Zeer slecht

. Robin moet geen kapsones hebben en rare dingen gaan beweren om de inruilprijs heel laag te houden, maar hij wou onze inruiauto niet eens hebben want die zou te oud zijn en kilometerstand zou terug... . Robin moet geen kapsones hebben en rare dingen gaan beweren om de inruilprijs heel laag te houden, maar hij wou onze inruiauto niet eens hebben want die zou te oud zijn en kilometerstand zou terug gedraaid zijn omdat het een import auto van 10 jr oud was, maar ben hem dankbaar want heb nu met inruil een i10 uit 2017 en kreeg ruim €4000,- inruil terug en geen zielige €1100 waar hij het over had

Henk Verhoef

Goede verkoper.goede voorlichting over de te kopen Hyundai kona.goede aflevering!

Heftige onderhandeling. Maar we kwamen eruit

Hartmeijer

Robin heeft ons vanaf het eerste bezoek goed geïnformeerd over de auto die we wilden hebben. We zijn serieus genomen (wat niet bij iedere dealer vanzelfsprekend is). En nog belangrijker: we hebben... Robin heeft ons vanaf het eerste bezoek goed geïnformeerd over de auto die we wilden hebben. We zijn serieus genomen (wat niet bij iedere dealer vanzelfsprekend is). En nog belangrijker: we hebben de auto die we wilden! Bedankt voor de service h-point!

Vriendelijkheid, meedenkend

We moesten wat lang wachten op een tankbeurt, maar dit werd opgelost met een kop koffie.

K de Snoo

Klant is koning bij h.point

klantvriendelijkheid staat voorop

niet van toepassing

H. Schipper

Prima ontvangst, vriendelijk en kundig. Zeer klantgericht!

Klantvriendelijkheid, meedenken en duidelijke communicatie

Geen. Dit was een hele goede ervaring!

wim reijerink

Top klasse robin beweegt zakelijk maar ook zeer vriendelijk mee en is begripsvol. Doet zijn uiterste best om tot een goede deal te komen, snelle aflevering en afspraken worden nagekomen!

Zeer prettige verkoper robin voelde wij ons op ons gemak resultaat 2 autos gekocht

iets betere vermelding van route naar boven voor Hyundai

Hielke van der Molen

Zeer prettige ervaring. Goede informatie. Sfeer bij de onderhandelingen was gemoedelijk.

Informatie. Onderhandelingen.

Geen.