H-Point

Staat van aflevering
Aftersales
Houding verkoopadviseur

Jim Worung

Bij de eerste keer om naar een auto te kijken bij de dealer in Dordrecht had ik een goed gevoel over de manier van ontvangst door de verkoper, Marc Ouwehand. Hij was informatief over de... Bij de eerste keer om naar een auto te kijken bij de dealer in Dordrecht had ik een goed gevoel over de manier van ontvangst door de verkoper, Marc Ouwehand. Hij was informatief over de mogelijkheden van koop en stelde zich vrijblijvend op.

volledigheid

Nieuwburg

Duidelijk

Boy Engelgeer

Zeer netjes geholpen, duidelijke informatie, fijne uitleg bij ophalen auto en nacontrole na een week was verrassend.

Zeer klantvriendelijk, goed uitgelegd, relaxte sfeer.

J.H. Verhoeven

Heel goed

correctheid en aandacht

E. De Ruijter

Wij hebben hier een hele mooie Hyundai Tucson gekocht. Zeer prettig zaken kunnen doen met Marc. We zijn heel tevreden.

Goede service, fijn personeel.

Nvt

Vriesendorp

Betrouwbaar-veilig-kennis

echt contact en interesse

jammer dat er na aankoop nooit meer contact is met verkoopafdeling

Anja van de Peerle

Vriendelijke en deskundige verkoopadviseur, mooi bedrijf, keurige aflevering.

Verkoopafdeling prima in orde, onderhoudsafdeling hopelijk net zo.

(te) weinig parkeerruimte voor het bedrijf

kasper bosma

Uitstekend

communicatie

Ton Eppenhof

Wij zijn super tevreden met onze nieuwe Kona die we gekocht hebben bij H point in Dordrecht. Dankzij Marc Oudehand een zeer goede deal gedaan.

Marc heeft ons gewoon zeer goed geholpen. Hij was vriendelijk en behulpzaam. Zelfs nog tips over de toegevoegde accessoires en hij heeft mooi geregeld dat we net voor onze vakantie de ato hebben... Marc heeft ons gewoon zeer goed geholpen. Hij was vriendelijk en behulpzaam. Zelfs nog tips over de toegevoegde accessoires en hij heeft mooi geregeld dat we net voor onze vakantie de ato hebben kunnen ophalen.En ook gezorgd dat onze mobiele telefoon gebruikt kon worden voor de navigatie op de auto. Het was een fijne ervaring om hier een auto te kopen. Hij nam de tijd voor ons en niet opdringerig. En dan nog een plant vandaag ook nog. Wat een leuke verrassing.

Geen alles was super

J.E. Paulussen- Rombout

Prettige ontvangst en duidelijke uitleg.

Duidelijke uitleg en geen verkoopsmoesjes.

Op dit moment zeker niet.