GYZS.nl

GYZS.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop GYZS.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company868
Uitstekend (10/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen GYZS.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 868 ervaringen.

Gerard
Voldoende (6/10)
Gerard

snelle levering en over het algemeen goede prijzen

Score voor GYZS.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kopen gaat over het algemeen goed, terugsturen was wat anders: heb 1 retourzending gedaan, de afhandeling hiervan ging niet vlekkeloos. 1 juli is mijn retourzending aangekomen, pas twee weken later - na herhaaldelijke vragen mijnerzijds via email, waarop ik reacties kreeg die duidelijk maakten dat mijn emails maar half gelezen werden- heb ik gebeld. hierna werd het retourbedrag wel snel teruggestort. het zou prettig zijn als emails wat zorgvuldiger gelezen zouden worden en men hierop stipter zou reageren.

Jan Bos
Jan Bos

De klant vraagt zij doen.

Score voor GYZS.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer klantvriendelijk en wijzigingen direct opgepakt en uitgevoerd.

Prima (7/10)

Good online store.

Score voor GYZS.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Shipping was fast. good customer service.

Goed (8/10)

Leuk berichten te ontvangen hoe lang iemand klant is met bijgaande mogelijkheid om korting op een bestelling te krijgen.

Score voor GYZS.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima producten en service.

prijs en kennis

Score voor GYZS.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keurig geholpen , aandacht voor de klant .

Onacceptabel (1/10)

Ne

Score voor GYZS.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet super goed, bij retourneren houden ze wel de verzendkosten in. raar maar waar.

Martine
Matig (5/10)
Martine

Prijs van artikelen is zeker concurrentieel, maar let voor het buitenland wel op voor de verzendkosten

Score voor GYZS.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levering boven 100 euro gratis is enkel geldig voor nederland. contact via email is voor bestellingen overbodig ingevolge de lange antwoordtijd (2 dagen minimum) en het gebrek aan antwoord op de gestelde vraag. de levertijd de volgende dag is enkel geldig voor nederland. voor belgie duurt het verschillende dagen en is hun informatie onbetrouwbaar. bij verzending volgens hen duurt het nog verschillende dagen om de track en trace te kunnen gebruiken van dhl.

Loenen

Bedrijf adverteerd met volgende dag geleverd, helaas heb ik 1,5 week moeten wachten.. foutje kan gebeuren.. contact formulier ingevuld, hier helaas geen gehoor op gehad. vervolgens mail verstuurd kreeg ik een telefoontje terug dat ze er mee bezig waren. nu 3 weken later niks gehoord weer contact met ze gezocht krijg ik een kortingscode.

Guy

Producten worden niet dezelfde dag opgestuurd (ondanks dat alle producten op voorraad waren). onduidelijkheid over de aantallen. pas na 3 werkdagen werd gebeld om te controleren of de levering wel klopte. dus zeer slechte ervaring. niet voor herhaling vatbaar. als er staat dat het dezelfde dag verstuurd wordt, moet dit ook gebeuren.

Paul Ernst
Zeer goed (9/10)
Paul Ernst

Goede verpakking.
Snelle service.

Score voor GYZS.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 maal tot nu toe bestellingen gedaan naar tevredenheid!!!.

Bedrijfsinformatie

GYZS.nl staat voor Gereedschap en Yzerwaren Shop, de grootste online gereedschap en ijzerwaren winkel van de Benelux. Voor al uw online gereedschap en ijzerwaren kunt u bij ons terecht. Ons assortiment bestaat uit professioneel gereedschap met meer dan 20.000 artikelen, waarvan er 10.000 uit voorraad leverbaar zijn.
Adres
De Langeloop 10-J