GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Jacques.F.M. Aarts

Slechte afwerking delen sluiten niet goed op elkaar en er ontbreekt nog een sluit stift

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Betere afwerking en aansluiting van hoogte voor en zijkant vooral de hoogte

Reactie GUSSTA:

Dank voor je reactie. Het betreft oud eikenhout. Nieuw eiken gaat over een vlakbank waardoor het mooi recht is. Dat is met oud eiken niet het geval. Maar het mag natuurlijk niet te extreem worden.... Dank voor je reactie. Het betreft oud eikenhout. Nieuw eiken gaat over een vlakbank waardoor het mooi recht is. Dat is met oud eiken niet het geval. Maar het mag natuurlijk niet te extreem worden. We zullen contact met je opnemen om te bekijken hoe we e.e.a. kunnen oplossen. Vriendelijke groet , Team GUSSTA

Joyce Kramp

Goed stevig bed

Nee

Johan de Meij

Goede informatie. Netjes op tijd geleverd en deskundig gemonteerd.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Na het bestellen heb ik een tijd niets gehoord. Ik heb daarover gebeld en toen kreeg ik de verwachtte leverdatum te horen

Hans

Goede kwaliteit, extra wensen zijn geen probleem, goede service.

Bert Wessels

Uitstekende service en flexibiliteit. Goede producten.

Reactie GUSSTA:

Dat is goed om te horen, daar worden we blij van !!
Team GUSSTA

Andre Dammschroeder

Snel en prima service

Marc van den Berg

Uitstekend assortiment, uitstekende telefonische service mbt vragen, uitstekende informatie over levertijd, op tijd geleverd, bed van beloofde kwaliteit en makkelijk zelf te monteren.

Lieke Schouten

Service was prima

Agnes Hertogs

Zeer mooie en kwaliteitsvolle roomdivider die aan mijn verwachtingen voldoet. Wat de levering betreft heb ik bedenkingen: (1) ik ging ervan uit dat deze roomdividers op hun plaats en in elkaar... Zeer mooie en kwaliteitsvolle roomdivider die aan mijn verwachtingen voldoet. Wat de levering betreft heb ik bedenkingen: (1) ik ging ervan uit dat deze roomdividers op hun plaats en in elkaar zouden gezet worden hetgeen niet het geval was (tot aan de voordeur) (2) de man was alleen en kon de divider niet alleen uit de vrachtwagen tillen gezien te zwaar (3) de man die leverde was sinds 5 uur ‘s ochtends onderweg, was pas tussen 16u en 17u bij ons (hetgeen op zich geen probleem is) maar diende dan nog 7 volgende leveringen te doen die dag. Ik vind dit onverantwoord en geen maatschappelijk verantwoord beleid om met dergelijke leveranciers te werken. Dit wil ik even meegeven. Het product is echter top!

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Verwachtingen inzake levering duidelijk stellen & werken met een leverancier die geen risico’s neemt wat de medewerkers betreft (risico’s op ergonomische letsels & risico in het verkeer door... Verwachtingen inzake levering duidelijk stellen & werken met een leverancier die geen risico’s neemt wat de medewerkers betreft (risico’s op ergonomische letsels & risico in het verkeer door werktijden die ongeoorloofd zijn)

Reactie GUSSTA:

Dank je wel voor je reactie. De kasten worden normaal door 2 man geleverd en binnen neergezet. De kast hoeft verder niet in elkaar gezet te worden. Alleen de bakken op hun plek zetten. Het uitpakken... Dank je wel voor je reactie. De kasten worden normaal door 2 man geleverd en binnen neergezet. De kast hoeft verder niet in elkaar gezet te worden. Alleen de bakken op hun plek zetten. Het uitpakken daarvan dient met wel zelf te doen. Voor deze levering in België hebben wij een aparte vervoerder. Wij hebben de punten met hen opgenomen en verwachten ook dat ze daarmee serieus omgaan om dat voortaan beter te doen.
Vriendelijke groet,
Christian