GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Tonny Schulten

Solide en kwalitatief hoogwaardig product

D van rooij

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lijs Callaerts

Perfect!

Gerrit Jan Blumink

Mooi design. Goed product.

Joyce Wit

Fijne dekbedhoezen. Voelen prettig aan als je eronder ligt

Reactie GUSSTA:

Dank je wel en nog veel plezier van de dekbedhoezen. Met vriendelijke groet, Team GUSSTA.

Y.G.

Aankoop en communicatie liep voorspoedig en heel netjes. Levering liet nog even op zich wachten maar werd daarover tijdig geïnformeerd. Aflevering bijzettafel ook netjes. Dat ik zelf besloot om het... Aankoop en communicatie liep voorspoedig en heel netjes. Levering liet nog even op zich wachten maar werd daarover tijdig geïnformeerd. Aflevering bijzettafel ook netjes. Dat ik zelf besloot om het item te retourneren lag aan mij en hoe de bijzettafel in mijn huis er anders uitzag dan ik verwachtte. Voor het retourneren hebben zij de kosten op zich genomen. Alles liep prima. Zou er zeker weer iets aanschaffen.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Geen verbeterpunten. Ben tevreden over de afhandeling en de communicatie!

Reactie GUSSTA:

Jammer, dat het niet paste. Geen probleem, we nemen het dan gewoon terug. Dank voor je reactie. Vriendelijke groet, Team GUSSTA

Sylke De Wilde

Prachtig bed gekocht, komt overeen hetgeen op de site staat weergegeven. Levering en het monteren van het bed door de firma is vlot verlopen.

Reactie GUSSTA:

Dank voor je reactie. Fijn om te horen dat het naar wens is. Veel plezier nog van het bed.
Team GUSSTA

Werne

De levering van dit ging echt veel te traag. Maanden wachten en we moesten zelf bellen. Uiteindelijk prima matras en eerder gekochte bed en matras waren ook top.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Neem eerder contact op als leveringen uitgesteld worden .

Reactie GUSSTA:

We hadden tijdig moeten signaleren dat het matras bij ons nog niet binnen was. Het was er bij ons tussendoor geglipt. Na het telefoontje zijn we er actief mee aan de slag gegaan, ons best gedaan het... We hadden tijdig moeten signaleren dat het matras bij ons nog niet binnen was. Het was er bij ons tussendoor geglipt. Na het telefoontje zijn we er actief mee aan de slag gegaan, ons best gedaan het sneller binnen te krijgen en hebben we geregeld daarvan updates gegeven. Neemt niet weg dat het later geleverd is dan vooraf was aangegeven. Nogmaals onze excuses hiervoor. In ieder geval blij dat het goed ligt en dank voor je reactie. Daarmee kunnen wij ons proces weer verbeteren. Vriendelijke groet, Team GUSSTA

M. Laan

Telefonisch contact heel prettig. Goede uitleg over de verschillende producten. Ik heb mijn gehele bestelling telefonisch gedaan. Bij het in elkaar zetten ook nog gebeld, om wat verduidelijking.... Telefonisch contact heel prettig. Goede uitleg over de verschillende producten. Ik heb mijn gehele bestelling telefonisch gedaan. Bij het in elkaar zetten ook nog gebeld, om wat verduidelijking. Heel prettig en doeltreffend contact.
Prachtig bed, prachtig strak design, stoere uitstraling.
Het bed staat stevig en belangrijk: kraakt niet. Fantastische lattenbodems. Heerlijk zachte dekbedovertrekken van essenza.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

In de montage beschrijving, die verder fijn beknopt en duidelijk was, miste 1 stap: de streepjes voor de dragers van de lattenbodems moet je aan de onderkant hebben.

Reactie GUSSTA:

Fijn om te horen. Dank voor je reactie!
Vriendelijke groet,
Team GUSSTA