GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Elisabeth Ver Eycken

Tevreden

Marjolein Berendsen

Top service!

John Snoek

Geleverd wat beloofd is

Nee

Wim

Zeer goede service en een prachtig product.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

De website geeft niet alle informatie. In de praktijk is meer mogelijk dan de website doet vermoeden.

Eric Sondervan

Op tijd. Komt afspraken na.
Kwsliteit

Reactie GUSSTA:

Daar doen we ons best voor. Dank je wel voor je reactie! Vriendelijke groet, Team GUSSTA

Harold Faber

Prima ervaring

Dank voor je reactie en fijn om te horen :) Vriendelijke groet, Team GUSSTA

Hilde Van Soom

Lekkere slaatjes maar niet altijd voorradig

Voorraad aanvullen

Wilma Brinkerhof

Heel blij met het mooie zwarte magneetbord en de cognac leren band maakt het helemaal af

M & A

In de showroom op een rustige, prettige manier uitleg gekregen. We hebben een bed besteld en de deze zelf in elkaar gezet. Dit was prima en makkelijk te doen.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

De levertijd bleek in de praktijk 5 weken, i.p.v. 3-4 weken. Niet erg. Ter overweging: de kopers berichten of levertijd aanpassen op website mocht dit structureel zijn.

Peter

Mooie producten, wij zijn Super tevreden met het bed wat wij gekocht hebben.
Het kost wat (voor mij als 'gewone' Nederlander), maar dan heb je ook wat!
Er waren wat kwesties met mijn...
Mooie producten, wij zijn Super tevreden met het bed wat wij gekocht hebben.
Het kost wat (voor mij als 'gewone' Nederlander), maar dan heb je ook wat!
Er waren wat kwesties met mijn levering, en ik wilde 'extra dingen' achteraf.
Alles perfect afgehandeld en op zijn pootjes terrecht gekomen na email/telefonisch contact.
Ik heb in jaren niet zo'n goede klanten-service meegemaakt; hulde aan Maartje (mijn contactpersoon)!

Ten slotte een bericht aan de eigenaar van Gussta: doe Maartje eens opslag geven, want: zo'n 'meid' wil je niet kwijt!

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Robuuste producten, (mooi) oud hout; ik zou zelf voor uitlevering nog even (snel, snel, snel) een schuurpapiertje halen over de gezaagde randen van planken, om splinteren te voorkomen; kleine... Robuuste producten, (mooi) oud hout; ik zou zelf voor uitlevering nog even (snel, snel, snel) een schuurpapiertje halen over de gezaagde randen van planken, om splinteren te voorkomen; kleine moeite, groot gemak.

Reactie GUSSTA:

Haha dank voor de mooie review. We willen haar zeker niet kwijt en daarom verdiend zo ook al hartstikke goed :)