Dhr. van Meenen

Snel en goed de bestelling afhandelen, en bij vragen duidelijk antwoord

Kevin

Op maandag een IPhone 12 Pro in de Graphite kleur besteld. Vooraf was vermeld dat deze nabesteld moest worden. Na telefonisch contact te hebben gehad bleek de levertijd 1-3 werkdagen, dus de iPhone... Op maandag een IPhone 12 Pro in de Graphite kleur besteld. Vooraf was vermeld dat deze nabesteld moest worden. Na telefonisch contact te hebben gehad bleek de levertijd 1-3 werkdagen, dus de iPhone in bestelling laten gaan. Vervolgens kreeg ik een e-mail met de mededeling dat dit 4-5 werkdagen betrof, teleurgesteld dus mede omdat vanwege werk ik niet zo lang zonder telefoon kan. Tot mijn verbazing werd de telefoon toch woensdag geleverd, chapeau hiervoor GSMsale!

Amber

Ik moest nog wat dingen regelen met Tele2 en ik snapte niet zo goed hoe het werkte. GSMsale heeft me super goed geholpen daarmee. Ik heb meerdere keren gebeld en alle keren werd ik keurig geholpen.... Ik moest nog wat dingen regelen met Tele2 en ik snapte niet zo goed hoe het werkte. GSMsale heeft me super goed geholpen daarmee. Ik heb meerdere keren gebeld en alle keren werd ik keurig geholpen. Mijn bestelling was er binnen een dag en alles was vanuit hun kant snel geregeld met Tele2.

Dhr. Hamza

Goéd service

Dhr. Duinkerken

Duidelijk, gemakkelijk en een fractie goedkoper

Mevr. Vos

Alles zoals beloofd

Dhr. Kerdijk

Bij tele2 lukte het niet moest 3 weken wachten bij gsm binnen 2 dagen telefoon in huis.

Dhr. Stevens

De bestelde iPhone A-Grade was beschadigd geleverd dus we wachten nog op een nieuw exemplaar. Dus toch nog niet geheel tevreden.

Mevr. Van Kempen