Hans

Slechte service. Hadden toestel gestuurd met Vodafone apps. Volgens Vodafone heeft GSMSALE telefoons ingekocht van Vodafone Italie. Apps waren niet te verwijderen. Daarom nieuwe telefoon gevraagd.... Slechte service. Hadden toestel gestuurd met Vodafone apps. Volgens Vodafone heeft GSMSALE telefoons ingekocht van Vodafone Italie. Apps waren niet te verwijderen. Daarom nieuwe telefoon gevraagd. Die willen ze opsturen als ik hem eerst opstuur. Dus zou zeker 2 a 3 dagen zonder telefoon te zitten. Geen begrip Helemaal niks.

Reactie GSMsale.nl:

Beste J.C. Kalkman,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons.
Beste J.C. Kalkman,
Bedankt voor uw review.
Wat jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons.
Wij zijn op de hoogte gebracht van het feit dat uw toestel Vodafone apps bezit die niet te verwijderen zijn. Wij hebben aangegeven u een compleet nieuw toestel te willen leveren als u die van u retour zou sturen. Vanuit onze procedure zijn wij verplicht te wachten met het opsturen van een nieuw toestel voordat het oude toestel retour is. Dit komt omdat er in het verleden meerdere malen is voorgekomen dat een oud toestel nooit retour is gekomen terwijl het nieuwe toestel wel is verstuurd. In deze korte periode van 2 á 3 dagen is de klant helaas zelf genoodzaakt om een vervangend toestel te regelen.
Graag hadden we u willen helpen.
Team GSMSale.nl

Ronald van den Brink

Duidelijke website en vlotte reactie op vragen met een keurige afhandeling van bestelling

Hdg

Gewoon goed en snel

kim

Fouten worden correct beantwoord en opgelost

Leevaa

Alles prima behalve dat ze het pakketje met die dure telefoon in mijn papiercontainer hadden gedropt. De kans is klein maar er hoeft maar één maillot in die container te kijken en dan is het... Alles prima behalve dat ze het pakketje met die dure telefoon in mijn papiercontainer hadden gedropt. De kans is klein maar er hoeft maar één maillot in die container te kijken en dan is het mis
Mvgr. Leen Valstar.
Ps. Super smartphone!

Temiz

Het is goed allemaal

Harold

Gewoon goed en duidelijke website met goede prijzen

Eylem

Goede en snelle service!