Shar

Snel en goede prijs

Perry

Top, snel en goedkoop

Rinus

Alles ging soepel en snel!

g.martens

Vond het heel raar dat gebruiksaanwijzing in een heel vreemde taal op de telefoon stond. staat nergens vermeld. niet handig voor mijn leeftijd.

D

Een hele goede ervaring.
Aanrader

Tijmen

Koop je een telefoon van bijna 1200 euro. Is deze al uit de verpakking gehaald vanwege “steeksproefgewijze controle”. Krijg wel de mogelijkheid om terug te sturen, maar nieuwe wordt pas opgestuurd... Koop je een telefoon van bijna 1200 euro. Is deze al uit de verpakking gehaald vanwege “steeksproefgewijze controle”. Krijg wel de mogelijkheid om terug te sturen, maar nieuwe wordt pas opgestuurd nadat ze de telefoon weer hebben ontvangen. Dus al met al een week vertraging en geen compensatie.

Steven van de Merwe

Bestel nooit hier

Reactie GSMsale.nl:

Beste Steven,
Bedankt voor uw review.
Onze welgemeende excuses voor uw slechte ervaring met GSMSale.nl en met name op het lange wachten van uw reparatie.
Gelukkig hebben wij dit...
Beste Steven,
Bedankt voor uw review.
Gelukkig hebben wij dit afgelopen week alsnog met u kunnen afhandelen door een nieuw toestel op te sturen. Hopelijk beleefd u momenteel geen hinder van uw toestel en kunt u hier uiteindelijk alsnog van genieten.
Team GSMSale.nl

Ludy Soffers