Dhr. Ligtenberg

Netjes op tijd gelevert

Dhr. Verheijen

Eerste indruk is prima.

Mevr. van Weeb

Goedkoopste van Nederland met de beste service

Audier

Maandag telefoon besteld die was op voorraad. Uur later een mail, telefoon niet op voorraad nu 2 tot 3 dagen. Woensdag status weer veranderd naar nog 2 dagen later. Vrijdag een mail gestuurd,... Maandag telefoon besteld die was op voorraad. Uur later een mail, telefoon niet op voorraad nu 2 tot 3 dagen. Woensdag status weer veranderd naar nog 2 dagen later. Vrijdag een mail gestuurd, telefoon wordt nog voor het weekend geleverd. Zaterdag gebeld telefoon wordt maandag verstuurd. Maandag stus veranderd naar eind van de week levering. Woensdag de telefoon in huis. Ze liegen gewoon over de levertijd wat een verschrikking. Als ze meteen zeggen dat het 2 weken duurt is het ook prima maar lieg niet.

Reactie GSMsale.nl:

Beste A.G. Audier,
Bedankt voor uw review.
Beste A.G. Audier,
Bedankt voor uw review.
Allereerst onze excuses voor de te lange levertijd van uw toestel. Wij zijn van mening dat dit sneller had gekund. Echter zijn wij afhankelijk van onze leverancier, als daar vertraging is zijn wij genoodzaakt om de levertijd uit te stellen. Ik zie wel dat wij in uw geval niet accuraat gehandeld hebben. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Om alsnog de lange levertijd te compenseren willen wij u een cadeaubon aanbieden in de vorm van een fashioncheque, bioscoopbon of dinercheque. Wanneer u hier mee akkoord gaat wil ik u vragen om contact op te nemen via onze mail, ticketsysteem of telefoon. Dan gaan wij dit voor u in orde maken.
Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.
Johnno
GSMSale.nl

Dhr. Swe

Ik vind dit een hele fijne bedrijf waar ik altijd met gemak een elektrische apparaat kan kopen.

Dhr. Kuijpers

Alles volgens aangegeven uitleg gegaan

Dhr. De Ridder

Ik heb een abonnement afgesloten en een telefoon erbij besteld voor een fractie van de andere andere aanbieders.
Top

Dhr. Eekers