Dhr. van der Weij

Klantvriendelijk,
Bij telefonische conract nemen ze de tijd voor

Mevr. Hoffmann

Gewoon top

Dhr. Gorissen

Een zeer mooie Iphone X ontvangen, niet van nieuw te onderscheiden voor een goede prijs!!!! Zeker een compliment waard tot winkel!!!!!

Dhr. Peters

Even telefonisch contact gehad en alles was zo geregeld en de bezorging was super snel.

Rick

Niet nakomen van de overeenkomst

Reactie GSMsale.nl:

Beste Rick,
Jammer om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons hebt.
Ik zie enkel niet om welk ordernummer het gaat of wat de klacht precies inhoud.
Kunt u wellicht contact met ons...
Beste Rick,
Jammer om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons hebt.
Ik zie enkel niet om welk ordernummer het gaat of wat de klacht precies inhoud.
Kunt u wellicht contact met ons opnemen om het er over te hebben?
Wellicht dat we alsnog wat voor u kunnen betekenen?
Ritel Online

Mevr. Trommelen

Heel goed!

Mevr. Nijhuis

Gemakkelijk te bestellen ..goede aanbiedingen en een snelle levering

Ontevreden klant

Valse verwachtingen, loze beloftes/toezeggingen/niet willen toegeven/gewoon doorgaan.

Zowel de 12 pro als de 12 pro max daar besteld. Ja iedereen weet dat er schaarste is maar als je als 1 van de eerste besteld dan verwacht je een normale levertijd. Bij de 12 pro max was ik zelfs als eerste (ik zat er bovenop). Ze doen alsof ze dingen binnen krijgen maar staan achteraan in de rij. Geef liever wat meer geld uit als je je boel op tijd wil hebben.
Geen probleem als dat je businessmodel is maar doe dan niet alsof je er snel bij moet zijn en dat je dan wat krijgt op tijd. Levertijden zijn nergens op gebaseerd en verspringen automatisch, ze weten het zelf ook gewoon niet.
Wijs je ze op fouten op de site dan doen ze eerst alsof hun neus bloed, 2 weken later passen ze het toch maar aan.
Ik ben niet uniek, lees een forum als tweakers er maar op na, daar staat het vol van gecancelde orders.

1 keer maar nooit meer.

Reactie GSMsale.nl:

Beste Dave,
Bedankt voor uw review.
Beste Dave,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben in de afgelopen tijd vaak samen aan de telefoon gehangen. Meerdere malen hebben wij uitgelegd dat de gehele Nederlandse markt slecht bevoorraad is met de nieuwe iPhone 12 serie. Hierdoor verspringt automatisch de orderstatus naar het aantal dagen tot het toestel bij ons op voorraad is.
Ondertussen bent u geholpen en heb ik u persoonlijk het toestel afgeleverd toen u het kwam afhalen. Ik hoop dan ook dat u al met al een positieve ervaring met ons heeft gehad en dat u deze review uit teleurstelling heeft geschreven. Wat begrijpelijk is als een toestel lang op zich laat wachten.
Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ritel Online

Dhr. Van Weenen

Goede service

Dhr. Drosten

De goedkoopste aanbieder makkelijke site