Clint

Goede uitleg bij telefonisch contact en snelle levering.

Youri Bakker

Top! Al geleverd 2 dagen voordat ik mocht verlengen! Super! Volgende telefoon bestel ik weer bij jullie. Mega blij met mijn iPhone XS Max!

Ron Bakker

Alles keurig afgehandeld. Echter 1 aandachtspunt. Bij de bezorging hoefde er niet getekend te worden bij de bezorger. Op trac en trace word echter aangegeven dat er is getekend door ontvanger. Dit... Alles keurig afgehandeld. Echter 1 aandachtspunt. Bij de bezorging hoefde er niet getekend te worden bij de bezorger. Op trac en trace word echter aangegeven dat er is getekend door ontvanger. Dit is niet waar. Waarschijnlijk tekend de bezorger zelf. Een kwaadwillende zou kunnen beweren het toestel niet te hebben ontvangen. Een aandachtspunten misschien.

Sudesh Anroedh

Niks op aan te merken, behalve deze enquête. Ik wou niks typen, maar dit veld is verplicht.

Peter

Veel verwarring rondom de bestelling, dubbele order, geen juiste info in de emails. Tweemaal met klantenservice gebeld. Medewerkers vriendelijk maar er valt nog e.e.a te verbeteren mbt de... Veel verwarring rondom de bestelling, dubbele order, geen juiste info in de emails. Tweemaal met klantenservice gebeld. Medewerkers vriendelijk maar er valt nog e.e.a te verbeteren mbt de orderverwerking.

CEESSIE

Bestelde de Samsung S9 blauw in combinatie met een.KPN abonnement.
Ik verwachte ook de blauwe variant, echter bij uitpakken bleek het de Samsung S9 Polaris bleu te zijn.
Laat dat net de...
Bestelde de Samsung S9 blauw in combinatie met een.KPN abonnement.
Laat dat net de variant die ik graag wilde hebben!
Helemaal blij dus!

Felicia Noorland

Donderdag mijn abonnement verlengd via gsmsale. Er bleken wat problemen te zijn met de provider waarbij ik zat die even opgelost moesten worden. Om 6 uur nog naar gsmsale gebeld dat alles was... Donderdag mijn abonnement verlengd via gsmsale. Er bleken wat problemen te zijn met de provider waarbij ik zat die even opgelost moesten worden. Om 6 uur nog naar gsmsale gebeld dat alles was opgelost bij de provider en ze hebben zelfs nog voor 7 uur de telefoon op de post gedaan. Ik werd goed geholpen en de telefoon was de volgende dag al in huis. Super service!

Akira

Eenvoudig bestellen. Vervolgens duidelijke instructies voor een snelle levering.

Pepijn

Vanwege de goede aanbieding bij gsmsale besteld. Bij de bestelling was er mij wat onduidelijkheid over een voorgestelde verzekering (waar geen informatie over te vinden was), maar verder verliep het... Vanwege de goede aanbieding bij gsmsale besteld. Bij de bestelling was er mij wat onduidelijkheid over een voorgestelde verzekering (waar geen informatie over te vinden was), maar verder verliep het soepel. Na betaling kin je aanvullende gegevens invullen. Hier liep het proces bij mij vast (er ‘ontbraken gegevens’), maar een telefoontje aan de klantenservice (wachttijd slechts een halve minuut) was dit snel opgelost. Nog geen 3 minuten later bevestiging van overstap en de volgende dag werd de telefoon geleverd met GLS. Top dus.