Hanna1999

Bestelling plaatsen ging goed. Alleen kreeg ik te horen dat het artikel niet meer leverbaar was. Terwijl op de website niet aangegeven stond hoeveel artikelen er nog in voorraad waren.. Na een... Bestelling plaatsen ging goed. Alleen kreeg ik te horen dat het artikel niet meer leverbaar was. Terwijl op de website niet aangegeven stond hoeveel artikelen er nog in voorraad waren.. Na een belletje heb ik een oplossing aangeboden gekregen.

El

We kennen het bedrijf nog maar net dus is aanbevelen misschien nog iets te enthousiast maar al het contact tot nu toe gehad was prima!

We hebben twee telefoons besteld van het merk...

We hebben twee telefoons besteld van het merk Xiaomi omdat we dit merk al eerder hebben gehad en erg goed werkt. In dit geval de "Mi A2" Pure-Android i.v.m. de updates. De voorraad is blijkbaar zeer beperkt want de gewenste zwarte modellen waren er niet. De laatste 2 blauwe telefoons besteld en die waren de volgende dag al binnen.

Helaas zat er een gebruikt exemplaar bij. Na contact, wat zeer soepel verliep, hebben we de telefoon op onze kosten dezelfde dag verzekerd terug gestuurd en de kosten krijg je op je rekening weer terug zodra de bon naar ze stuurt. Twee dagen later was er een nieuwe blauwe geleverd, weer lekker snel.

Zoals het nu lijkt, is dit een prima webwinkel, hoe dit uitpakt met garantieafhandeling in de komende twee jaar bepaald hoe sterk de service en het merk gsmsale werkelijk is. Maar hopelijk is deze geheel niet nodig. We zijn de service van Coolblue gewend en die is niet makkelijk te evenaren.

Ryan

Bestelling geplaatst en kreeg mooi op tijd een mail binnen. Alleen werd ik niet op de hoogte gehouden van mijn bestelde telefoon. Wanneer deze nou binnen zou komen. Ik heb zelf moeten bellen en... Bestelling geplaatst en kreeg mooi op tijd een mail binnen. Alleen werd ik niet op de hoogte gehouden van mijn bestelde telefoon. Wanneer deze nou binnen zou komen. Ik heb zelf moeten bellen en daarvoor nog 3 mails moeten versturen, waar geen reactie op werd gegeven. Een zeer slechte zaak dit.

Reactie GSMsale.nl:

Beste meneer Makhanlal,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste meneer Makhanlal,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
We zien dat er een aantal mailtjes langs elkaar heen zijn gegaan. U heeft op 04-04, nadat wij u al op de hoogte hadden gebracht, gevraagd wanneer het door u bestelde toestel zou binnen komen. We hebben u op 04-04 gemaild dat het toestel binnen 1 á 2 werkdagen geleverd zou worden. Nadat deze op 05-04 was verstuurd heeft u ook daar nog een bevestiging van kregen.
Al met al denken wij dat wij u voldoende op de hoogte hebben gebracht wat betreft de levering van uw bestelling.
Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat uiteraard graag.
Ritel Online

F. Dijkstra

Prima, goede prijs en snel geleverd.

Rodian

Mijn bestelde artikel was niet op voorraad. Ze hebben mij een andere kleur aangeboden en de volgende dag had ik het binnen. Snel reactie terug via de mail.

Reno Elsten

Postitief en vriendelijk personeel

Gencer

Goeie en snelle service, goedkope aanbiedingen, betrouwbaar

AB

Goed, lage prijs en snelle levering.