Jaap-Jan Rotteveel

Uitstekende service gekregen toen ik het scherm van mijn iPhone kwam vervangen

Elton ten Dam

6 maanden na het vervangen van mijn batterij begon deze toch een beetje snel leeg te gaan. Even terug gegaan en ik kreeg gratis een nieuwe omdat er blijkbaar 1 jaar garantie op zit. Dat noem ik... 6 maanden na het vervangen van mijn batterij begon deze toch een beetje snel leeg te gaan. Even terug gegaan en ik kreeg gratis een nieuwe omdat er blijkbaar 1 jaar garantie op zit. Dat noem ik klantenservice!

Do

Slecht. De medewerker had nog nooit een Fairphone in zijn handen gehad!

Reactie GSM Reparatie Plaza:

Hallo Do, vervelend om te horen. Wat is er exact niet goed gegaan en wat kunnen we verbeteren?

Mary

Slecht! Heb een home knop laten vervangen op de iPad en daarna was een kwart van de iPad niet meer bruikbaar. Ben tweemaal terug gegaan waarvan één keer een half uur nadat ik de iPad had opgehaald.... Slecht! Heb een home knop laten vervangen op de iPad en daarna was een kwart van de iPad niet meer bruikbaar. Ben tweemaal terug gegaan waarvan één keer een half uur nadat ik de iPad had opgehaald. Geen geld terug gekregen, kon een andere iPad bij hen kopen met kleine korting.

Reactie GSM Reparatie Plaza:

Hi Mary, vervelend om te horen dat je alsnog geen gebruik wenst te maken van de garantie. Er zit altijd garantie op je reparatie. We proberen het probleem altijd onder de garantie op te lossen. Geld... Hi Mary, vervelend om te horen dat je alsnog geen gebruik wenst te maken van de garantie. Er zit altijd garantie op je reparatie. We proberen het probleem altijd onder de garantie op te lossen. Geld teruggeven doen we alleen als het probleem niet opgelost wordt.

Frijters

Tot 2 keer de accu laten vervangen en nog dat de accu extreem snel leeg is.2x laden per dag

Reactie GSM Reparatie Plaza:

Dat is niet de bedoeling. Je hebt altijd 12 maanden garantie op een accu reparatie. Als je contact opneemt met de winkel wordt je direct geholpen.

Erik

Professioneel en goede service - aanrader!

Johan

Prima service