Johanna

Zo blij met de nieuwe accu in mijn iPhone, geplaatst door GSM Reparatie Plaza! Had hem in eerste instantie bij een zaak in de Eindstraat afgegeven, maar na dagen wachten en tegenstrijdige... Zo blij met de nieuwe accu in mijn iPhone, geplaatst door GSM Reparatie Plaza! Had hem in eerste instantie bij een zaak in de Eindstraat afgegeven, maar na dagen wachten en tegenstrijdige informatie, (kosten voor accu bleken onderzoekskosten te zijn en er moest ook hoogstwaarschijnlijk een nieuw scherm in, klant onvriendelijkheid en slechte contact mogelijkheden), mobiel weer opgehaald, ander adres gezocht en naar GSM Reparatie Plaza gebracht. Half uurtje later kon ik mijn iPhone weer ophalen, een nieuwe accu en helemaal geen nieuw scherm nodig. O ja, en het is ook helemaal niet nodig om je mobiel leeg te halen. Dat veroorzaakt n.l. ook de nodige stress, de zonder wachtwoord opgeslagen back-up vroeg nu ineens om een wachtwoord! Na twee uur alle mogelijke en onmogelijke wachtwoorden te hebben uitgeprobeerd, en het eigenlijk net op had gegeven, (ja, ik heb veel geduld;-), kwam er ineens vanzelf leven in en begon het downloaden. Schijnt volgens Google meer voor te komen. Had ik dat óók maar eerder geweten.

Wendy Schrauwen

Zondagochtend mijn iPhone laten vallen bij t hardlopen, zondagmiddag al weer gerepareerd!

Vera

Top service! Snel en professioneel geholpen. De telefoon was binnen no-time gemaakt en ik ben erg tevreden met het resultaat. Aanrader!

Zeer kundige mensen. geen rompslomp. ipad heel snel en goed gerepareerd?

Olivier van Breugel

Hele snelle actie voor het vervangen van mijn scherm. zelfs op zondag geopend dus ik was erg blij dat het zo snel kon. Vriendelijke en deskundige medewerker gesproken.

PWC

Top gasten mijn iphone 7 in een mum van tijd gemaakt.

Ad

Nieuw LCD-schermpje laten plaatsen.
Professioneel en vriendelijk geholpen, ben zeer tevreden!!

Jan

Hadden helaas geen oplossing voor het probleem (geen dataoverdracht via usb-connector) maar waren daar in elk geval wel eerlijk over. Doorverwezen naar Samsung service center in Breda, maar zit,... Hadden helaas geen oplossing voor het probleem (geen dataoverdracht via usb-connector) maar waren daar in elk geval wel eerlijk over. Doorverwezen naar Samsung service center in Breda, maar zit, wederom helaas, niet in Breda. Uiteindelijk lijkt vervangen van de usb-connector de enige oplossing.

Vreselijk slechte service.