7.8/10

Megusta

Top service! Super vriendelijk familie bedrijf!

Fijn dat we zo makkelijk nog lampen bij konden bestellen en dat t zo snel wordt opgestuurd!

Bulli Beach

Wat een fijne mensen zijn dit toch. Wij hebben onze verlichting voor in de winkel hier gekocht en denken erg goed met je mee hoe je producten het beste eruit kan laten komen met de verlichting. En... Wat een fijne mensen zijn dit toch. Wij hebben onze verlichting voor in de winkel hier gekocht en denken erg goed met je mee hoe je producten het beste eruit kan laten komen met de verlichting. En ook niet al te onbelangrijk voor startende bedrijven, ze zijn niet duur!

Denken met je mee en niets is te gek.

Kiki's Kringloop

Van de week fantastisch geholpen voor kledingrekken voor mijn kringloop. Wat een lieve vrouw die ons hielp. Zo behulpzaam en zoveel informatie gekregen. Ik zou het iedereen aanraden en mocht ik toch... Van de week fantastisch geholpen voor kledingrekken voor mijn kringloop. Wat een lieve vrouw die ons hielp. Zo behulpzaam en zoveel informatie gekregen. Ik zou het iedereen aanraden en mocht ik toch nog tekort hebben kom ik daar zeker terug. Groetjes Kiki's Kringloop

Klantvriendelijkheid en gelijk koffie ?

Nee hoor. Alles keurig

Via een tip van een kennis kwam ik bij Gruppo Corso. Wat een leuk familiebedrijf is dit! Ik kwam voor een toonbank, kledingrekken en paspoppen maar ze bleken ook nog PHILIPS LED verlichting te... Via een tip van een kennis kwam ik bij Gruppo Corso. Wat een leuk familiebedrijf is dit! Ik kwam voor een toonbank, kledingrekken en paspoppen maar ze bleken ook nog PHILIPS LED verlichting te hebben. Ik heb mijn winkel helemaal ingericht met spullen van hen en kan het iedereen aanraden. Mijn winkel is met goed advies zo effectief mogelijk ingericht! Het is een feestje om in de showroom in Breukelen rond te lopen. Vooral al die poppen, apart gezicht! Nog nooit zoveel bij elkaar gezien. Nazorg is ook erg goed. Kortom ik ben erg tevreden dat ik deze jongens gevonden heb en kom zeker terug als ik weer wat nodig heb!

Zeer creatief en denken graag mooi over goede oplossingen.

De Bruycker D.

Heel klant vriendelijk bedrijf.
Heel gediversifieerd in hun items.
Hulpvaardig.
Een aanrader en makkelijk bereikbaar.

Klantvriendelijk.

Spullen ophalen na telefonisch contact

rommelbakken opruimen
meedenken met klant

Ontwerp Studio Suzan Marijnissen

Zeer goed! Vriendelijke ontvangst, het meest ruime aanbod dat ik ooit heb gezien in nederland en voor (bijna) elke portemonee zijn er torso's/mannequins te vinden.

Er zijn zowel nieuwe als tweedehands poppen te koop, maar daarnaast ook een zéér groot aanbod aan losse onderdelen en 'opknappers ' die voor een klein prijsje op te halen zijn! Perfect voor datgene... Er zijn zowel nieuwe als tweedehands poppen te koop, maar daarnaast ook een zéér groot aanbod aan losse onderdelen en 'opknappers ' die voor een klein prijsje op te halen zijn! Perfect voor datgene dat ik zocht.

Jullie koopjeshoek is zo royaal (positief) dat ik er amper 10% van heb kunnen doorspitten. Iets overzichterlijker zou handig zijn! Maar ik gok niet heel haalbaar. So keep up the good work!

Bas Verdonk Jewels

Erg tevreden! Grote ( lees: enorme ) keuze dus ik zag door de bomen het bos niet meer ! . Gelukkig goed en vooral eerlijk geholpen

Belachelijk grote keuze ! Voor elk budget

Goede ervaring! Bij aankoop ben ik goed geadviseerd en had veel keuze!
Eén kledingrek in de winkel gekocht en uiteindelijk nog meer via hun webshop besteld

Goed advies en veel voorraad

Paul Van Hoeydonck BVBA

Wij kopen regelmatig bij Gruppo Corso en staan telkens opnieuw versteld van het ongelooflijk gamma dat zij aanbieden.
Telkens wordt je ongelooflijk gastvrij ontvangen met een drankje, een...
Telkens wordt je ongelooflijk gastvrij ontvangen met een drankje, een praatje en professioneel advies.
Een absolute aanrader!!!

Professioneel, gastvrij, groot en divers gamma