7.8/10

Westbrook Fashion

Gasterij Dennenoord

Echt heeeel blij met onze nieuwe kledingrekken. Heel stevig voor een klein prijsje. Top bedrijf !!!!

Goede kwaliteit produkten

Niets

HEEL GOEIE BEDRIJF , ALLES HEBBEN ZE IN GOEIE PRIJS

iedereen geeft duidelijk aan wat en wanner spullen bezorged worden

Zinn

Alles goed en correct geregeld. Mooie kledingrekken en goede service. We hadden nog 2 x iets nodig voor de rails en verlichting. Dit werd meteen kosteloos nagestuurd. Ik raad het bedrijf zeker aan.

Ze denken goed mee

Get Beauty

Gisteren ( 31 mei 2019) stressvol voor de opening van mij nieuwe salon. Ik heb nog geen toonbank!!! Gruppo Corso gebeld ( 15.30 uur ). Binnen 1/2 uur staat een mooie toonbank op de zaak. Geweldig... Gisteren ( 31 mei 2019) stressvol voor de opening van mij nieuwe salon. Ik heb nog geen toonbank!!! Gruppo Corso gebeld ( 15.30 uur ). Binnen 1/2 uur staat een mooie toonbank op de zaak. Geweldig snel vriendelijk en meedenken. En wat een mooier showroom!!! Jullie hebben mij zeer geholpen, mijn dank daarvoor.

Liquidificador

Prima geholpen, fijne mensen. Denken goed met je mee en.... ze hebben echt alles! Grote aanrader.

Het Tassenhuis

Wat een prachtige zaak en zeer netjes geholpen. Heel blij met mijn nieuwe inrichting!

Aardig personeel, correct, en goede service.

Ha Nguyen

Kledingrek is van goede kwalititeit. Levering is snel. Medewerkers zijn super vriendelijk vooral Eva. Enige verberterpunt: ik heb geen track code gekregen ook niet bij de spam mails. Wel heb ik een... Kledingrek is van goede kwalititeit. Levering is snel. Medewerkers zijn super vriendelijk vooral Eva. Enige verberterpunt: ik heb geen track code gekregen ook niet bij de spam mails. Wel heb ik een digitale factuur per mail gekregen.

Vriendelijke medewerkers

Track code

Kleding rek is heel snel bezorgd. dit is eindelijk een degelijk rek die niet in elkaar stort na een tijdje!

Ferry

Levert goede producten en levertijd is vrij snel. Bij mijn tweede bestelling kreeg had ik een in hoogte verstelbare kledingrek gekocht, echter zat deze zo stevig was dat één deel niet in hoogte... Levert goede producten en levertijd is vrij snel. Bij mijn tweede bestelling kreeg had ik een in hoogte verstelbare kledingrek gekocht, echter zat deze zo stevig was dat één deel niet in hoogte verstelbaar was. Na email contact het product kunnen oplossen en dat is goed afgehandeld.

Aanbod is groot en levert stevige kledingrekken.

1. De kledingrekken zitten dusdanig vast dat er hier echt met de leverancier gekeken naar moet worden. Ik verwacht dat veel mensen hier last van gaan krijgen. J
2. Jammer is dat de...
2. Jammer is dat de kledingrekken op wielen geen rem hebben. Je kan ze dus niet vastzetten.
3. Meerder keren gevraagd of ik een trackingnummer kon ontvangen, maar die zou automatisch per mail worden gestuurd. Bij 2 bestellen heb ik het trackingnummer nooit ontvangen. Ook niet in de spam mail zoals mij werd verteld.