Maurice Jonas

Zeer goed product en snelle levering

Snelle levering, Sterk product

Uitstekend

Snel, topkwaliteit, goede klantenservice

Ga zo door

Netty Huizer

Online besteld, er kwam een mail dat bestelling ontvangen was, dat het verwerkt was en een digitale factuur, keurig allemaal.

Goede service

Helaas een slechte ervaring gehad met het bedrijf. Eerste telefoongesprek liep goed en werd ik vriendelijk geholpen. Het tweede telefoon gesprek, met de vraag of er een retourbeleid was kreeg ik... Helaas een slechte ervaring gehad met het bedrijf. Eerste telefoongesprek liep goed en werd ik vriendelijk geholpen. Het tweede telefoon gesprek, met de vraag of er een retourbeleid was kreeg ik helaas een heel onvriendelijk antwoord. Er ontstond zelfs een discussie, waarom het voor hen als bedrijf zo moeilijk en duur is om het product te retourneren en waarom je dat überhaupt zou doen, want je weet toch vantevoren of het goed is, zei meneer. Waarop ik antwoordde dat ik mij afvroeg of het überhaupt zou kunnen, als het product toch niet helemaal is zoals ik verwacht zou hebben (waar ik overigens totaal niet van uit ging, maar voor de zekerheid wilde weten, omdat het om veel geld ging). Ik kreeg dus helaas totaal geen antwoord op mijn vraag, maar een hele discussie voor mijn kiezen. Met klap op de vuurpijl dat het gesprek werd opgehangen. Ik ben er nog een beetje ontdaan van.

Beter naar de klant luisteren en op een vriendelijke manier een antwoord geven.

Beste Kiki,
Beste Kiki,
n.a.v. ons contact hebben wij intern naar deze situatie gekeken. wij zijn van mening dat de verbinding niet door ons verbroken werd. inmiddels hebben wij contact gehad via de mail om jouw vragen en onduidelijkheden te beantwoorden. helaas zijn we tot op dit moment nog niet tot elkaar gekomen en heeft geen aankoop plaatsgevonden. het spijt ons hoe het gesprek gelopen is maar je blijft altijd welkom om contact met ons te nemen of een aankoop te doen.
Groet, Team Gruppo Corso

Martijn

Positief

nvt

Track en Trace zou handig zijn.

beste Marthijn,
bedankt voor je review!
beste Marthijn,
bedankt voor je review!
de track en trace hoor je standaard te ontvangen van de dhl via onze website. misschien in je spam geweest of een foutje van ons systeem. excuus indien het lastig was. hoop dat u tevreden bent over de spullen! mvgr team gruppo corso

Kris Van rijswijk

Zeker erg goed, er was een klein dingetje met geleverde spullen, maar wat byzonder hoe goed hiermee is omgegaan!

Goede duidelijke webshop, snelle levering en byzonder goede service.

Verpak jullie spullen goed dan is er niks aan te merken!

Reactie Gruppo Corso:

bedankt voor je leuke reactie!

benny / vigour vof

Heel goede hulp en snelle leveringen

kennins en product uitleg van Michel

sommige producten kan je niet goed online bestellen bv de zwarte wall racks aangezien je hier railen en andere stuks moet bijbestellen

Antoon Van Daele

Degelijk!

Betrouwbaar - service na verkoop - snel

Thanks Antoon! fijne dag

Adrie Talakua, Einstein-academy

Gewoon kut, slechte aankoop versus het niet bezorgen van mijn kledingrek.

Niet..

Zorgen dat je klant blij is met de aankoop en de bezorging.

Beste Adrie,
Beste Adrie,
we betreuren de fout van het niet leveren door een interne menselijke fout. uiteraard leveren wij alle gekochte producten zodra er een melding van is dat iets niet geleverd is. in dit geval is het na de melding opnieuw fout gegaan, waarvoor excuus. inmiddels het rek verzonden met wat cadeaus erbij vanwege de vertraging.
hopelijk bent u uiteindelijk blij met de aankoop en we zien u graag weer terug,
mvg team gruppo corso

Julia Veres