Jimmy Groen

Prima ervaring

Duidelijke informatie, goed te vinden

Duncan Onderstal

Top service. Had een tweedehands torso gekocht die bij levering twee linker armen had. Na contact met Michel van Gruppo Corso is er snel geschakeld en een correcte arm nagezonden. Kortom netjes... Top service. Had een tweedehands torso gekocht die bij levering twee linker armen had. Na contact met Michel van Gruppo Corso is er snel geschakeld en een correcte arm nagezonden. Kortom netjes afgehandeld en de torso ondanks tweedehands is in perfecte staat voor een prijs die ik nergens anders tegen ben gekomen voor een tweedehands torso

Snelle service en een fout wordt zonder discussie snel opgelost.

Michel van Gruppo vond het zelf een kwalijke zaak dat er een verkeerde arm was verzonden maar goed ik zelf begrijp dat fouten maken menselijk is dus nee ik zie geen verbeterpunten.

Yolanda Merino

Heel vriendelijk, dadelijk geholpen als er vragen zijn!

Als er er zich iets voordoet, doen ze alles en zo snel mogelijk om de klanten te helpen

Niks aan te merken

Cathelijne Agterhof

Ik kan dit bedrijf aanbevelen. Ik heb een paspop gekocht, die erg snel werd geleverd. Het is een hele mooie pop. Na ontvangst van mijn bestelling gemaild dat ik de glazen voetplaat en de pruik... Ik kan dit bedrijf aanbevelen. Ik heb een paspop gekocht, die erg snel werd geleverd. Het is een hele mooie pop. Na ontvangst van mijn bestelling gemaild dat ik de glazen voetplaat en de pruik miste. Ik kreeg ontzettend snel een reactie terug. Bleek dat de glazen plaat verstopt zat in karton onderin de doos en ik dus niet goed had gekeken;-)! De pruik die wél miste werd meteen de volgende dag al bezorgd. Zou hier zeker zo weer een nieuwe paspop bestellen. Bedankt voor de goede service!

Klantvriendelijk, snelle reactie op mail na ontvangen van product, product snel geleverd

Eventueel nog meer details vermelden op website over de paspop, bij deze paspop stonden bijv. geen centimeters vermeld, en bijv. deze paspop heeft echte wimpers, geen gaatjes voor oorbellen aanwezig... Eventueel nog meer details vermelden op website over de paspop, bij deze paspop stonden bijv. geen centimeters vermeld, en bijv. deze paspop heeft echte wimpers, geen gaatjes voor oorbellen aanwezig enz.

Reactie Gruppo Corso:

top! leuk deze reactie :)

B.P.

Prima! Zeker voor de prijs!

Snelle reactie, snelle levering.

Duidelijkheid over dat het ene product wel verzonden kan worden en een andere niet. (in mijn geval een gebruikte paspop)

Sofie De Weerdt

Ik heb een tweedehands paspop besteld, deze kwam snel aan maar was defect, de staander paste niet. Na wat wachten heb ik een mail terug gekregen met de mededeling dat ik deze mocht houden en het... Ik heb een tweedehands paspop besteld, deze kwam snel aan maar was defect, de staander paste niet. Na wat wachten heb ik een mail terug gekregen met de mededeling dat ik deze mocht houden en het geld terug krijg, top!

Over het algemeen zeer tevreden.

Snelle verzending/aankomst pakket.

Iets sneller reageren op mails maar kan gebeuren.

bedankt voor uw review!
mvg team gruppo corso

Annemie Dillen

Snelle levering en goede service !

Grote keuze in producten, scherp geprijsd.

Verpakking was half geopend bij levering.

yt mijnheer

Zeer goed

ze bellen, om door te geven wanneer en hoelaat ze komen en vragen of dat uitkomt.

thanks voor je review!
altijd leuk om te lezen, als we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag!
mvg team gruppo

Evy

Mooi kledingrek , zeer snelle levering

Veel keuze

Product beter nakijken vooraleer te verpakken want kledingrek had lichte beschadiging

Martinique Lingerie

Op zoek naar winkelrekjes kwam ik op de website van gruppo corso, hele duidelijke presentatie met leuke filmpjes! Snelle levering!!

Filmpjes met uitleg

Geen, alles was prima