Ludo Vander Aa

Klantvriendelijk en betrouwbaar

goede informatie

Chloe Snel

Erg tevreden!

Duidelijke site, product komt overeen en snelle levering.

Geen.

Michelle Buise, Can't do without bv

Prima, maar mijn aankoop is niet naar verwachting. Ik wacht nog op n telefoontje

veel keuze

wel terugbellen

Barry Tuijnman

Heel goed šŸ‘

Goede omschrijving

Ik miste een foto van het gezicht en de cupmaat van de pop stond er niet vermeld.

Cor van Opijnen

Groot assortiment en vlotte levering.

Bij beschadiging tijdens het verzenden doen ze niet moeilijk. Na mijn melding kreeg ik meteen een vervangend product.

Kleine stukken bv hoofden beter verpakken.

SONUX

Enorm prettig contact

goede service

misschien verpakkingsmateriaal in de doos om beschadigingen te beperken.

Reactie Gruppo Corso:

thanks voor de review en tip!

Claes Iversen

Trage levering aangezien hoge transport kosten

Prima goederen

De afmetingen op de site kloppen niet met geleverd product (verschil in hoogte cm) Hele hoge transport kosten. En volgende dag niet in huis. Tegenwordig vind ik dit hele slechte service!
Stuurde mail over ontevredenheid en vraag over wanneer ik levering kon verwachten- niks terug gehoord.

Beste Claes,
bedankt voor je review.
de rekken zijn de 7e bezorgd, een paar dagen na de bestelling zoals vermeld op de website.
ben bang dat er intern iets is misgegaan bij jullie en je...
Beste Claes,
bedankt voor je review.
ben bang dat er intern iets is misgegaan bij jullie en je de rekken over het hoofd hebt gezien wellicht..
fijne dag en alsnog veel plezier met de rekken!
groet team gruppo

EA Barten

Etalagepop besteld via de site (via marktplaats daar stonden de advertenties) betaald , en gratis bezorgen,later mail ontvangen dat het artikel niet te vinden was op de site ,en dat er alleen... Etalagepop besteld via de site (via marktplaats daar stonden de advertenties) betaald , en gratis bezorgen,later mail ontvangen dat het artikel niet te vinden was op de site ,en dat er alleen nieuwe producten verstuurd worden,intussen staat de advertentie gewoon nog op marktplaats
Misleidend

Controle website en duidelijkere informatie

beste,
vervelend dat het zo gelopen is, we gaan de advertentie verwijderen op mp.
beste,
vervelend dat het zo gelopen is, we gaan de advertentie verwijderen op mp.
meeste klanten slagen bij ons door dat we de grootste collectie poppen van de wereld hebben, iedereen is welkom voor de poppen in Breukelen waar je ook kan kiezen uit meer dan 10.000 gebruikte poppen.
altijd welkom als u in de buurt bent voor een bezoek,
fijne dag, team gruppo

Appel en Ei Nijmegen

De levering viel tegen, daar we niet alles geleverd hebben gekregen. (het blok voor onze zittende etalage pop miste, waardoor we zelf een oplossing moeten bedenken, hoe we deze pop laten zitten)

Prijs is okee

Alles leveren, of vermelden op de website dat het niet leverbaar is

dag henry
bedankt voor je review
inderdaad zat er een foutje in de voorraad telling, vervelend maar kan gebeuren helaas.
hopelijk ben je alsnog tevreden over de wel geleverde...
dag henry
bedankt voor je review
hopelijk ben je alsnog tevreden over de wel geleverde producten!
groet team gruppo