marco Smit

Goede en snelle service

uitgebreid assortiment

Richard Kempers

Snel en efficient

Uitstekende telefonisch informatie over het aan te schaffen produkt

Dafna De vries

snel en duidelijk

in mijn geval was het artikel niet geleverd vanwege een fout in het adres. Kan gebeuren maar het zou fijn zijn als er een mail gestuurd zou worden dat het artikel terug gestuurd was naar de... in mijn geval was het artikel niet geleverd vanwege een fout in het adres. Kan gebeuren maar het zou fijn zijn als er een mail gestuurd zou worden dat het artikel terug gestuurd was naar de leverancier. Nu dacht ik zelf na een week, ik zal ns mailen waar het blijft. Verder was de service daarna echt top!

ROB COPPENS DE ZAAK VAN ROB

Prima service en levering

prijs kwaliteit

geen idee

Woonwinkel Entree

Correct 👍

Snel een probleem oplossen

Vera-Marie Van der Perre

Het is de eerste maal dat ik bij Gruppo Corso een bestelling plaats en jullie hebben onmiddellijk een zeer sterke en professionele indruk op mij nagelaten.Heb jullie tenslotte ook gekozen na toch... Het is de eerste maal dat ik bij Gruppo Corso een bestelling plaats en jullie hebben onmiddellijk een zeer sterke en professionele indruk op mij nagelaten.Heb jullie tenslotte ook gekozen na toch wel een stevige zoektocht op internet.Ben een zeer tevreden klant en alles is naar wens verlopen,alvast mijn dank daarvoor.

Sterk punt is dat de informatie over het product dat ik heb aangekocht zeer correct en overeenstemt met mijn bestelling.

Was niet direct op de hoogte dat er ook BTW zou worden aangerekend dus enkel bij afrekening van de factuur.

Freya Joukes

Zeer tevreden over mijn aankoop

Duidelijke informatie in foto's en tekst

iris neuskens

Totale winkelinrichting met modulaire rekken

correct en goeie uitleg aan telefoon. Indien niet goed mag altijd teruggestuurd.

bert meijer

goede foto s