Rien Pluijm. De Kleedkamer

beste Rien,
bedankt voor je review!
beste Rien,
bedankt voor je review!
ik zie dat er inmiddels is geleverd door de dhl. ook zie ik dat de levering vertraagd was omdat je gesloten was, dat geeft ook een vertraging omdat die dan eerst naar een depot moet en opnieuw moet worden aangeboden.
hoop dat de artikelen bevallen!

Kevin Van Dijk

Erg goed! Paspop werd snel geleverd, de communicatie erover was goed. En de paspop heeft een geweldig plekje in mijn gratis verkleed dress op shop

Reactie Gruppo Corso:

top! mooi dat het goed gegaan is allemaal, daar doen we het voor!
Groet, team gruppo

Peter de Pous

Erg behulpzaam. Flexibel.

KLantvriendelijk.

Aanbod is zo groot. Moeilijk keuze maken.

Ton Storcken

Het duurt en er is weinig info

gewoon ok

duidelijker aangeven hoe verzending gaat geschieden

Grace Meijer Bregman

Eerste keer, aanbevolen door vriendin, erg tevreden.

Had telefonisch overleg, jullie gingen op vakantie een uurtje later, maar gelukkig alles nog wel afgestuurd en dus op tijd binnen gekregen.

Nope

M Kaldenberg

Vriendelijk en snel geholpen

Goede service en snelle levering

Duidelijkere en gekleurde afbeeldingen van de producten op Website

kees van den beukel

Tevreden

goede fotos en informatie

niks

W. Willems

Goed!

Vriendelijk personeel ter plekke, men helpt je graag. Mooi uitgestalde showroom op de begane grond. Mooie nieuwe etalagepoppen. Zeer veel gebruikte etalagepoppen.

1. De etage met gebruikte poppen staat veel te vol, je kunt er moeilijk doorheen lopen, nogal wat poppen kun je niet van dichtbij bekijken, niet alles is geprijsd; het geheel maakt een rommelige,... 1. De etage met gebruikte poppen staat veel te vol, je kunt er moeilijk doorheen lopen, nogal wat poppen kun je niet van dichtbij bekijken, niet alles is geprijsd; het geheel maakt een rommelige, benauwende indruk. Voor zoveel poppen heb je veel meer ruimte nodig. 2. De gegevens op de website komen niet altijd overeen met de werkelijkheid.

GG-WEBSHOP

Goede prijs kwaliteit verhouding. Wel veel verzendkosten betaald. Voor de rest prima.

Prijs

Verzendkosten kunnen lager.

Roland Kroon

Goed contact, product is prima.

Stabiel product en eenvoudig in elkaar te zetten. Bedrijf is goed bereikbaar en is behulpzaam.

Product wordt geleverd als zakelijk pakket, hetgeen voor mij als particulier via DHL de nodige actie heeft gekost, al ligt dat veelal aan DHL.