Gropet

Kees Stinis

Snel en goed

Makkelijk on line bestellen

Inge Mosch

Wij bestellen hier al 15 jaar producten. De prijzen zijn altijd netjes en de levering correct.

Fijn bedrijf, duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers en snelle levering.

Samantha van der meer

Zeer tevreden

Snelle levering en netjes verpakt

Geen idee, ik ben tevreden

C. B.

Reageren snel bij een probleempje.

Snel je bestelling geleverd krijgen. En klant vriendelijk.

Tip: Even waarschuwen als er nog een nalevering komt.

Hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol,
Hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol,
Betreft de naleveringen, normaal gesproken ontvangt u een order bevestiging van de nalevering en een track & trace of bezorgafspraak vooraf

Lea Brouwers

Top bedrijf! Goede service, snelle levering

Snelle en correcte levering; goede klantenservice

Zoeken op de website kan beter

Gemma Bovens

Prima service, fijne mensen, goeie spullen voor al mijn dieren!!!!

Service en communicatie

Misschien het bestellen ietsje handiger maken in de webshop? Technisch gezien bedoel ik dan. Niet elke keer alle door hoeven scrollen bijvoorbeeld

Beste
hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor u zeer waardevol,
Beste
hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor u zeer waardevol,
Betreft het zoeken, zit er in elke artikelgroep een filter waarmee op merk, gewicht, prijs etc. kan worden gefilterd, heeft u hierbij hulp nodig dan helpt onze klantenservice u graag verder

Renate Weggemans

Precies wat ik zocht

Ik was op zoek naar de Kong Jumbler bal in de maat XL. Heel veel aanbieders suggeren dat ze deze hebben maar blijkt het toch een andere maat te zijn als je doorklikt. Maar Gropet heeft 'm echt, de... Ik was op zoek naar de Kong Jumbler bal in de maat XL. Heel veel aanbieders suggeren dat ze deze hebben maar blijkt het toch een andere maat te zijn als je doorklikt. Maar Gropet heeft 'm echt, de reviews over Gropet waren goed dus besteld en keurig geleverd zoals opgegeven. Ik kan Gropet dus zeker aanraden en zal hier vast nog vaker bestellen.

Geen, alles was perfect.

Hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol
goed te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen en de hond het favorite speeltje weer heeft

Silvia

Goed, heb alleen besteld en verder geen vragen gehad. Levering via Post Nl. Dat is altijd afwachten wat voor bezorger je aan de deur krijgt. Kan dit bedrijf niks aan doen. Hoewel €100 bestellen is... Goed, heb alleen besteld en verder geen vragen gehad. Levering via Post Nl. Dat is altijd afwachten wat voor bezorger je aan de deur krijgt. Kan dit bedrijf niks aan doen. Hoewel €100 bestellen is best veel

Prijs brokken

Verzendkosten verlagen

Hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol
wij hebben naast postnl ook een eigen bezorgservice, het voordeel is dat u altijd een eigen vaste chauffeur heeft welke in een afgesproken tijdsblok van 2 uur levert, ook kan deze de bestelling evt in gang, schuur of garage plaatsen, onze klantenservice helpt u graag verder met deze bezorgoptie

Lisien Djojoleksono

Een top bedrijf...

Goeie prijs, snelle levering en goeie service

NA

Muriel van Geffen