Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice
8.5/10

Els

Top. Duidelijke site, goede levering en zeer correct contact met klantenservice.
Er was iets met bestelling waar hun niets aan konden doen en dat is perfect afgehandeld.

Klantenservice

GJ

Prima , alleen jammer dat er 1 product die niet in voorraad is wordt vervangen voor een alternatief van dezelfde prijs . Betaling niet terug ontvangen en alleen vermelding op de afleverbon dat het...

Reactie Gropet:

Goedemorgen,
bedankt voor uw reactie normaal gesproken wordt de klant geinformeerd als een artikel niet leverbaar is en gevraagd of we een vervangend artikel kunnen leveren.

als u contact op wilt nemen met de klantenservice dan kunnen wij kijken waar het mis is gegaan.

Met vriendelijke groet

Maarten Lambrechts

J. Ro

Geweldig goed bedrijf, niet alleen qua scherpe prijzen maar ze leveren inderdaad de volgende dag al!

Ik heb voor Gropet gekozen omdat ze via PostNL verzenden.

Mijn honden en ik zijn uitermate tevreden, ik kan me dus geen verbeterpunten bedenken. Ik kan alleen zeggen: niet veranderen, ga zo door!

Snelle service! Jammer pas vanaf €40 gratis verzenden.

Snelle service. Bij navraag product snel antwoord.

Verzenden gratis pas vanaf €40

M. T. Schiedon

Prima, snelle levering

Meike

Prima. Artikel als beschreven op website. Goed verpakt verzonden.

Thea de Jong

Snelle levering!

Lieke

Snelle levering en goed verpakt! Ik kocht 2 grote zakken kattenvoer van 7,5 kilo per stuk en de zakken zaten in een goed stevige doos verpakt, zodat de zakken niet beschadigd waren. (Ik heb dit wel...

Goed verpakt, snelle levering, mooie prijzen en leuk extraatje bij de bestelling. Nette, duidelijke overzichtelijke site.

Monique

Correcte en snel service voor een goede prijs

Prijs en snelle levering

Eerste keer gebruikt gemaakt van hun diensten : vlotte bestelling, duidelijk verloop, goede levering!