Gropet

Klantvriendelijkheid klantenservice

Via prins

informatie ontbreekt

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw review, kunt u ons aangeven via onze klantenservice 010 4208610 of info@gropet.com welke informatie u mist op onze website zodat wij deze waar mogelijk kunnen aanvullen om u beter van dienst te kunnen zijn

met vriendelijke groet, Gropet dierenbenodigdheden

Jolanda

Nog geen ervaring want bestelde spullen zijn nog niet binnen helaas

Na een week wachten wat ik gemiddeld best lang vind. Heb ik nog niks gehoord

Beste heer/mevrouw
na uw bestelling van 21 april, hebben wij op 22 april uw voicemail ingesproken met de boodschap dat de bestelling klaar ligt voor afhalen. waarschijnlijk heeft u deze boodschap gemist, ik zal vragen of onze klantservice nogmaals contact met u opneemt
met vriendelijk groet, Gropet

Mirjam ruygt

Duidelijke website waar we het eten voor onze pup hebben kunnen bestellen, een snelle levering en alles super netjes verpakt afgeleverd. Wij zijn er erg tevreden over, en blijven zeker bij jullie...

Alles super netjes verpakt en geleverd!! En je wordt netjes op de hoogte gehouden van de levering.

J.J. Vries

Snelle service,

snelle service...

nee,

Prima service. Snel in huis

Super vriendelijk goede producten.. alleen enorm lang wachten om in België je spullen te ontvangen.. maandag besteld en vrijdag pas in huis. Vind ik best lang tov andere Hollandse webshops

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw review, wij hebben uw order even gevolgd en de langere levertijd ligt in de speciale Fokkers verpakking welke u heeft besteld, zoals aangeven op de product pagina hebben deze een levertijd van ca. 3 werkdagen. voor vele andere producten geld een dagelijkse verzending. Verder is uw zending volgens afspraak op de aangeven dag geleverd door Postnl.
met vriendelijke groet, Gropet Klantenservice

Snelle en correcte levering

Gewoon goed te noemen, duidelijke info, goed overzicht en goeie prijs, snelle levertijden

Goede prijs

CL

Prima! Even gebeld over een artikel en dat was niet op voorraad. Datum bezorging weekje verder gezet, en bestelling kwam netjes binnen.

Produkten goed . Datum lekker ver vooruit.

Voorraad aantallen vermelden. Het aantal in voorraad vermelden zou fijn zijn.