Gropet

Je aankoop wordt beschermd

Klantvriendelijkheid klantenservice
Reactiesnelheid klantenservice
8.5/10

Op dit moment is de zending (6 dagen geleden besteld) nog niet binnen, dus ik kan nog niks beoordelen, behalve dat de levertijd langer is dan aangegeven, maar dat ligt aan PostNL.

nvt

nvt

M. Vonck

Tevreden!

Snelle levering.

Zeeeer goed !!

netjes een mailtje dat er iets niet te leveren is .

Diepvriesproducten gekocht. Zou in koelbox worden verstuurd. Kosten 5 euro extra. Zat in kartonnen doos met piepschuim plaatjes. Dat viel tegen. Kartonnen verpakking van de producten was nat.

Snelheid van leveren.

Diepvriesproducten kun je beter niet versturen via de post. Dozen worden nat en of de producten in de doos nog diep gevroren zijn is de vraag.

Joyce

Ruim aanbod

Angelique

Goed, snelle service

snelle levering

Snelle levering, alleen slecht verpakt,

snelle levering en verzendbewijs toegestuurd

Ik had twee emmers hondenkoekjes die stonden naast elkaar klem in de doos, met als gevolg de emmer kapot is gegaan en alle koekjes door de doos heen lagen, kan de emmer niet meer gebruiken doordat deze kapot is. vind ik jammer, want moet het nu ergens anders in bewaren en is niet meer luchtdicht afgesloten

Snel geleverd. PostNl was niet zo te spreken over de verpakking. Ik vond er niets mis mee.

Margriet

Vrijdags besteld, overeengekomen levertijd woensdagavond. Woensdagmiddag gebeld, bevestigd door Gropet dat het woensdagavond bezorgd zou worden, niets gezien. Donderdag mailtje van Gropet dat het...

Makkelijk bestellen, lage prijzen.

Afspraken nakomen! Geen valse voorlichting geven!

FANTASTISCHE zaak!!!
Enorme service en klanrvriendelijk. EN......betaalbaar.
heel vriendelijk!!!!

even bij het product op de website vermelden hoeveel er nog van op voorraad zijn.