Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

Danny Visser

Ik heb net een bestelling via deze site gedaan, ik heb er heel erg spijt van.

Ik heb besteld 8 zakken 25ltr Javeme houtkorrels.
Ik had van te voren op deze site reviews gelezen,...
Ik heb net een bestelling via deze site gedaan, ik heb er heel erg spijt van.

Ik heb besteld 8 zakken 25ltr Javeme houtkorrels.
Ik had van te voren op deze site reviews gelezen, prima review dus bestellen.

8 zakken in winkelmandje gedaan, bestelling opgestart, naam en adresgegevens ingevuld, meer dan 45,00e gratis verzendkosten, gekozen voor bezorging postnl, gekozen voor dag en tijdstip, gekozen voor bank en daarna betaald. Helaas was ik niet scherp ik ben ziek, ik had moeten betalen 8x 7,25 = 58,00e.
Ik heb betaald met mijn zieke hoofd, ik krijg na betaling bevestiging via email en ik zie tot mijn verbazing dat ik 85,00e heb betaald en dat er een bulktoeslag van 27,00e is gerekend.
Wat een stelletje oplichters, er is nergens tussen het kiezen, in winkelmandje stoppen, naam en adresgegevens invullen, verzendoptie kiezen, bank kiezen enz gemeld dat er een bulktoeslag gerekend wordt.
Wat een walgelijke manier van verkopen.
Ik had juist voor dit bedrijf gekozen voor de laagste prijs, geen verzendkosten boven de 45,00e en goede review.
Dus aub koop hier niets, betaal elders iets meer maar dan weet u zeker dat het goed gaat.

Duidelijk vermelden dat verzendkosten ook boven de 45,00e bij zware zakken niet gratis zijn. Stelletje oplichters.

Corinne Westerveld

Bezorging is uitstekend

Ze zijn betaalbaar! Niet duur!

Meer uitleg en ingrediënten over het product

Me Krul

Redelijk tot matig, ontvang helaas nooit een besteloverzicht van mijn bestellingen na het plaatsen hiervan.

Gekozen leverdatum worden slechts in een enkel geval behaald, meestal is er...

Gekozen leverdatum worden slechts in een enkel geval behaald, meestal is er aanzienlijke vertraging en wordt er pas nadat ik contact op neem met de klantenservice de verzending in orde gemaakt.

Wat betreft de klantenservice, deze is bestaat wellicht niet, aangezien ik nog geen enkele keer een reactie heb mogen ontvangen op mijn gestelde vragen. Meermaals gevraagd wanneer bovengenoemder problemen zouden worden opgelost, maar antwoord van de klantenservice heb ik helaas nooit mogen ontvangen.

Informatie voorziening in mijn account wat betreft de status van mijn bestellingen ontbreken ook geheel, waardoor je als klant eigenlijk nooit weet hoe het gesteld is met je pakket totdat je plotseling in ontvangst mag nemen op een andere datum dan gepland.

Geen opvallende sterke punten.

Gebruiksgemak website, communicatie aangaande de bestelling, punctualiteit aangaande de (gekozen) levertijd, informatievoorziening in account/ op de website en de reactiemogelijkheden van de... Gebruiksgemak website, communicatie aangaande de bestelling, punctualiteit aangaande de (gekozen) levertijd, informatievoorziening in account/ op de website en de reactiemogelijkheden van de klantenservice.

Judica Oostrum-Blonk

Prima!

Telefonisch goed bereikbaar

Levertijden vermelden bij product

Tanja

Wij bestellen hier al een tijdje. Leveringen komen netjes op de afgesproken tijd. Ze bellen een dag van te voren hoe laat ze er ongeveer zijn. Bij ons hebben ze één keer een foutje gemaakt en de... Wij bestellen hier al een tijdje. Leveringen komen netjes op de afgesproken tijd. Ze bellen een dag van te voren hoe laat ze er ongeveer zijn. Bij ons hebben ze één keer een foutje gemaakt en de verkeerde vleesrollen geleverd. Dit werd meteen opgelost (ze hadden elders onze rollen afgegeven en zijn dat gaan omruilen).

Fijne partij om bij te bestellen en een stuk goedkoper dan in de winkel.

Service, communicatie, voorraad en prijs.

Mevrouw E.J Smallenbroek

Sel en goede afwikkeling

Netjes en snel

Githa

Goede prijs

Pakket beter verpakken. Karton van de doos was slap en tape liet los waardoor de doos open stond bij levering.

Dimitri Lion

Altijd perfect