Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice
8.5/10

Bart

Helemaal top, ik werd zelfs gebeld toen ik de bestelling mocht komen ophalen: dat is toch service!

Uiterst vriendelijk, zeer snel, top kwaliteit.

Nee, lekker blijven doen wat jullie doen!

Bettina Pinter

Was mijn eerste bestelling, alles was in orde. Snelle levering, heel veel producten, goede prijzen. Heel tevreden.
Een van de speelgoeds kwam met een kapotte pieper maar ik weet dat jullie...

Jullie hadden het artikel dat erg moeilijk elders te vinden was

Overzichtelijk en duidelijk

Van Vlodrop

Prima site.
Wel graag duidelijker productomschrijving meeleveren.

Vlees kwam goed diepgevroren aan.

Ik zou t wel prettig vinden als ik goed terug kan zien dat het daadwerkelijk energique II is.
Nu in twee do doorzichtige plastic zakken verpakt.

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw review , om onnodige verpakking te voorkomen en de producten zo goed mogelijk te leveren worden deze in de binnenzak verzonden, het label met soort batch nummer en THT datum uit de doos worden mee verpakt bij uw bestelling zodat u altijd alle informatie heeft over product en partij

met vriendelijke groet, Gropet klantenservice

Prima en op tijd geregeld

Chantal

Zoals altijd is de bestelling via de eigen bezorgdienst keurig verzorgd. En ontzettend vriendelijke medewerkers. Echt top!

Prima service en supersnelle levering

Chantal

Ivm een fout op de website, heb ik niet gekregen wat ik besteld had. Zonder enig overleg hebben ze wel verstuurd, terwijl ik dit geweten had, ik deze order nooit door had laten gaan. Omdat het hier...

Goed verpakt

Als er een fout op de website staat, eerst de klant benaderen of het zin heeft om dit nog te versturen. Met vriesvoer kan dit niet terug en ben je dus verplicht om dit af te nemen.

1e keer bestelling geplaatst, verkeerde artikel ontvangen.

Prijzen

Controle voor verzending