Gropet

Klantvriendelijkheid klantenservice
Reactiesnelheid klantenservice

Kopen van vriesvoer

Reactie Gropet:

goedenmiddag bedankt voor uw reactie graag horen wij uw mening wat u verbeterd wilt zien m.b.t. de klantenservice, after sales en informatie op de website

Onvriendelijke klantenservice

Onvriendelijke medewerkers klantenservice.

Reactie Gropet:

Goedenmiddag, bedankt voor uw reactie.
Uiteraard betreuren wij het als u niet vriendelijk te woord bent gestaan.
Graag horen wij uw kritiek zodat wij hier op kunnen anticiperen.

Ik heb iets besteld dat op voorraad zou zijn en op de dag van levering krijg ik te horen dat het niet op voorraad is....Ik wacht nog steeds. Geen goede start dus wat mij betreft!

Beter voorraadbeheer nodig. Zie mijn opmerking.

Reactie Gropet:

Goedenmiddag, bedankt voor uw reactie.
Maar het kan altijd voorkomen dat een product tussendoor uit voorraad raakt en of niet tijdig aangeleverd wordt door onze leveranciers.
Uiteraard proberen wij altijd de klant zo tijdig mogelijk te informeren hierover.

Ron

Goede communicatie

Zou het product via post nl krijgen, (tegenbetaling) maar na een telefoontje van Gropet hebben ze het product zelf afgeleverd. (Gratis) Top

Martine Versmissen

Super bedrijf

Irma

Snelle levering, top!

Mevrouw V. Tejic

Goedemiddag,
Ik had een bestelling bij jullie geplaatst van 104.00 euro. Ik kon uit twee mogelijkheden kiezen, of gratis laten bezorgen over twee weken of via post nl. Maar dan moest ik 7,50...

Reactie Gropet:

Bedankt voor uw reactie, uiteraard is het vervelend als de bestelling niet op de juiste dag aankomt. Wij verzenden deze dezelfde dag maar zijn uiteraard afhankelijk van de vervoerder in dit geval Post NL en kunnen de dag van aankomst dan ook niet garanderen, met onze eigen bezorgroutes kunnen wij dat wel.
Bij diepvries moeten wij aanzienlijk hogere kosten maken om de producten in bevroren staat aan te laten komen die wij gedeeltelijk door belasten aan de klant.

Therese Rutten

Goede service nadat ik 4 ballen met verlichting had besteld en een ervan het niet deed andere dag al een nieuwe in huis

Reactie Gropet:

bedankt voor uw reactie graag horen wij van u wat u niet voldoende vindt aan het bestelgemak en aan de informatie op de website

Ervaring is goed met dit bedrijf.

Heb precies de producten gekregen die we besteld hadden.

Was jammer dat de producten niet geleverd werden op de dag dat ze gezegd hadden. Om dat een product niet leverbaar was.

Reactie Gropet:

Bedankt voor uw reactie als een product niet op voorraad is en de bestelling later verzonden wordt dan moet dit uiteraard in overleg met de klant.
Als dit niet gebeurd is dan hiervoor onze welgemeende excuses.

Super bedrijf

Veel producten