Gropet

Je aankoop wordt beschermd

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

Peter

Duidelijk, snel en tegen een goeie prijs

kon ons merk snel vinden

account aanmaken is wat problematisch maar lukte uiteindelijke wel

Roel van Meer

Zoals altijd tevreden, echter het viel wel tegen dat ik € 21,00 moest betalen aan bezorgkosten ondanks dat erbij stond gratis verzending

De snelle levering

Ja, haal het gratis verzenden weg als er verzendkosten in rekening worden gebracht.

De levering was prima en snel. Maar ik hen niet aangeklikt dat ik een nieuwsbrief wil (ik doe dat zelfs niet als ik dan korting krijg, zo'n hekel heb ik aan nieuwsbrieven en ik ben daar dus heel erg...

Snelheid.

Geen ongevraagde nieuwsbrieven versturen.

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw reactie, Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u de keus het vinkje nieuwsbrief aan/uit te zetten. waarschijnlijk is deze in uw geval aan blijven staan. Afmelden voor onze nieuwsbrief kan eenvoudig dmv. de link onderaan elke nieuwsbrief. het kan altijd gebeuren dat er bv. al een nieuwsbrief in verzending is op het moment van afmelden, hierdoor is het mogelijk dat er nog 1 nieuwsbrief ontvangen word.

met vriendelijke groet, Gropet Klantenservice

Het eerste hok wat is opgestuurd was kapot en daardoor moeten bellen om zo snel mogelijk een nieuwe te laten opsturen.
Het nieuwe hok was gelukkig de volgende dag binnen.
Jammer alleen...

De volgende dag een nieuw hok

Tegemoed koming ivm het ongemak en de moeite om het kapotte hok naar een post nl punt te brengen.

Alex

Top

Goede kwaliteit

Meer Stinger producten

Goed te binden op internet. Goedkoper dan de rest. Snelle levering.

Christel

Snelle verwerking order, correcte levering, slechte kwaliteit en nog slechtere dienst na verkoop. Mailtje gestuurd met klacht, geen enkele reactie gehad. Eerste en laatste bestelling, product is...

Slechte kwaliteit en nog slechtere dienst na verkoop. Mailtje gestuurd met klacht, geen enkele reactie gehad. Eerste en laatste bestelling, product is kapot bij eerste gebruik, geld weggegooid

Bols Paul

Het feedbackformulier arriveerde sneller dan de bestelde artikelen. Ik schrijf nu 30 juli en de op 25 juli bestelde artikelen zijn nog steeds (hoop ik althans) onderweg.

Feedback aan de klanten vragen nadat de goederen zijn geleverd en niet ervoor.

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw reactie, Ik zag dat er inmiddels ook contact is geweest met onze klantenservice en er blijkt dat het pakket kwijt is bij Postnl wij hebben een verzoek uitgezet naar postnl, wanneer er vandaag geen bericht komt zullen wij het pakket vandaag opnieuw naar u verzenden

Snelle levering.

Hele snelle levering.

Niks op aan te merken.

Mike

Het was top.
Alles was netjes ingepakt.
En de verzending was snel.

Netjes verpakt
Snel geleverd