Kitty

Makkelijk bereikbaar.
Snelle levering.
Goede foto's
Goede prijs kwaliteit verhouding

Een draagbalk van de schommel heeft een flinke noest(gat). Op dat punt is de balk kwetsbaarder.

Broersma

Goede en snelle service product is van goede kwaliteit

Verbeterpunt ook op zondag een bestelling kunnen plaatsen

Kristine

Zeer tevreden over de Hondenbench Strong 109cm! Prima kwaliteit voor een goede prijs!

Deze hondenbench 'strong' kan ik alleen maar aanbevelen, je merkt meteen dat het traliewerk wat dikker is en niet met een goedkope plastic coating afgewerkt.
Er zitten goede sluitingen op de...
Er zitten goede sluitingen op de deurtjes, de kunststof legger is van degelijke kwaliteit en er zijn ook rubberen anti-slipvoetjes onderaan de kooi geplaatst zodat ze niet over de grond krast!
Op 1 dag werd deze bench thuis (in België) geleverd
Super toch 😊

Niets te verbeteren, is gewoon prima!

Henzen

Duidelijke bevestiging van de order, snelle levering met traceability, goed verpakt en prima kwaliteit!

Communicatie, kwaliteit product, goede verpakking zonder overmaat.

Werd enkele uren eerder geleverd dan aangegeven. Was thuis dus geen probleem, maar anders was het verveld geweest. Was tenslotte een zwaar pakket.

R. van Nijnanten

Groot aanbod voor waar wij naar op zoek waren, een kippenhok.
Groot aanbod voor waar wij naar op zoek waren, een kippenhok.
Het geleverde product bleek helemaal waar voor zijn geld. Ook een duidelijke handleiding erbij want het betrof een Douglas houten kippenhok op zijn Ikea's.
Prettig was dat Grootplezier bereid was de leveringstermijn te vervroegen gezien onze eerder gemaakt afspraken (met onze kinderen) om in een bepaald weekend de bouw aan te vangen, Dat was overigens in minder dan een dag gebeurd, inclusief likje houtolie.

Doen wat ze beloven.

Vooralsnog schiet mij niets te binnen

KW

Prachtig kippenhok en rennen gekocht

Snelle verzending en makkelijk bereikbaar

Misschien instructie video’s plaatsen op de website?

F.J. Bijlsma

snelheid van leveren; duidelijke afbeeldingen op website

niet

Senden Ronald

Geweldige service (Aftersales service is ook top

Vriendelijk en betrouwbaar

Transporteur levert in delen uit terwijl ze bij jullie op de zaak alles in een keer meenemen!

Baan

Goedgeregeld, en zorgvuldig ingepakt.

Goede beschrijving

Zou het nog extra in de verf zetten

Speeltuin de Perengaard

Gebeld en werd keurig netjes geholpen en snel teruggebeld.

Ik heb gebeld voor informatie en kreeg keurig netjes een mail met daarin de link naar hetgeen ik wilde bestellen. Super !

Gewoon zo door gaan !