W.Bleeksma

Bestelling en levering was goed afgehandeld. Transport was ook goed . Afhandeling van de schade was ook goed.
De kwaliteit van het geleverde is matig en plaatselijk slecht (zie verbeterpunten)

Op bijna alle houtverbindingen ontbreekt de absoluut nodige lijm wil je van een redelijk sterke konstruktie spreken . Na het in elkaar zetten van de onderdelen was het een gammel hok. Door zelf alle hoekverbindingen te verstevigen met schetsplaatjes, hulplatten en konstruktielijm heb ik het kunnen herstellen.
Dit buitenhok is alleen geschikt voor plaatsing op een regen en windvrije plek.
Het voldoet niet aan wat je mag verwachten van een goed kippenhok met een redelijk lange levensduur.

Goede prijs, goede service. Beschrijving kan beter.

Goede prijs, goede service.

Beschrijving kan beter.

Goede en duidelijke website. Goede status informatie!

Goede site!

Teunis Rozenberg

De extra sluiting voor mijn kippenhok voldoet goed daar ik er al èèn op een ander deksel ( legnest ) had gezet wist ik dat het wel goed ging werken.

Ja snelle levering

Geen.

Ontzettend goed. Snelle levering en alles was goed verpakt met een duidelijke beschrijving. Top!

Goed verpakt
Duidelijke beschrijving

Kortingscode voor nieuwe klanten.
Heb zojuist een hok besteld en denk nu pas aan een isolatie set. Nu moet ik wederom verzendkosten betalrn, een kortingscode of gratis levering zou dan leuk zijn.

Voortreffelijk

Service en vriendelijkheid.

Zeer positieve ervaring! Het kippenafdak werd netjes op het afgesproken uur geleverd. Het pakket was niet beschadigd. Het afdak in elkaar zetten lukte prima dankzij de duidelijke handleiding....

Dit is intussen al mijn tweede aankoop bij Groot Plezier en ik kan de firma warm aanbevelen. De website is duidelijk, de informatie helder.

Van Velzen

Duidelijke communicatie en snelle levering. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. En op zondag even niet winkelen is helemaal zo gek nog niet!

Margreet Jonker/ VIVAzorggroep

Heel goed bedrijf; ik heb een kippenhok besteld voor het zorgcentrum waar ik werk. Alles keurig afgehandeld en een prachtig hok. Onze bewoners zijn en de kippen zijn er heel blij mee.

Heel makkelijk telefonisch te bereiken en een goed contact over een lastig probleempje over de betaling.

NVT

Prima geregeld!