Je aankoop wordt beschermd

iris vanstraelen

Ik bestelde een grote aanbouwschommel (klimtoren, schommel en klimmuur). De levering werd 2 keren niet op afgesproken tijdstip geleverd ondanks het feit dat ik 4 telefoons deed om te bevestigen....

Prijs was wel een pak goedkoper dan bv levering via Dreamland

beter contact of andere transporteur; betere openingsuren om contact op te nemen

Debby Vink

Zeer tevreden over GrootPlezier.nl, mooi en van goede kwaliteit kippenhok en schuilhok gekocht.
Snelle levering,aardige bezorgers die de pakketjes netjes aan leveren.
Blanke beits smeerd...

Konijnenhok gekocht

grote keuze, veel plaatjes op website

Hok bestaat uit uitzonderlijk veel losse onderdelen: meer info dat er een deskundig iemand nog wel een tijdje bezig is met in elkaar zetten!

Westy

Snelle, goede levering. Alles ziet er netjes uit

Goed advies en snelle levering. Grootplezier.NL doet wat ze zegt

We zijn blij met de door u geleverde duo schommel. Heldere beschrijving , goede verpakking en goede prijs- kwaliteit verhouding. Levering had wat sneller gekund . Na bellen bleken de hoekstukken...

Goede website, heldere gebruiksaanwijzing

Tussendoor melden als levering door omstandigheden wat later is

Marije Francis

Mooi kippenhok voor een schappelijke prijs.
Er stond bij dat het hok vanaf 15 mei weer leverbaar was, maar verrassend genoeg werd het hok de 15e ook al geleverd! Super!

Duidelijke productomschrijving, schappelijke prijs, snelle levering

Lodder

Perfect, goede aflevering en na levering, vriendelijke mensen!!

goede services

nee, ga zo door!!

Verhelst

Neutraal.

Snelle levering. Scherpe prijs. Leuk dat het product thuis werd geleverd.

Heel erg jammer dat er schroeven ontbraken. Iets wat echt niet kan vind ik. Dan ben je de schommel aan het opbouwen en ontbreken er 8 schroeven die we dan nog zelf in de winkel zijn gaan kopen én ook de vijzen voor de ankers ontbreken. Het hout ziet er bovendien veel minder donker uit dan op de foto wat ik misleidend vind, want je betaalt meer dan het 'gewone' hout en dus ga je hiervoor af obv de foto. Ook vertoont het hout heel wat lichte barsten wat hopelijk geen effect geeft op de stabiliteit en veiligheid.
Bij de afmetingen kan ook best staan wat de breedte, hoogte en diepte is voor alle zekerheid.

Jeroen Van de Walle

Snelle levering en goede communicatie

duidelijk, snel en een mooi overzicht van het bestelproces