prima

Begrijp en respecteer dat zondag een rustdag is, maar het is niet zo handig om de hele website af te sluiten. Ik kan me voorstellen dat de optie om te bestellen wordt geblokkeerd, maar als je even op de site wil kijken voor referentie, dan moet dat denk ik mogelijk zijn. Dat gezegd hebbende waardeer ik de principiële keuze. Ze maken dit ongemak meer dan goed in hun service.

Alles volgens afspraak

Snel en duidelijk

Helaas was de lade niet de goede. Dus moest ik het artikel teug sturen. Dat terug sturen kost veel geld en dat is jammer.

Zet duidelijk bij de onderdelen voor welke type konijnenhok het is. En zorg dat alles foto’s goed erbij staan.

Dit was de eerste keer dat ik gebruik maakte van hun diensten en dat is mij goed bevallen.

Internet site was duidelijk.
Wij werden keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
De bestelling was zeer snel geleverd.

Geen.

Wendy

Prima konijnenhok. Snel geleverd.
Compleet met beschrijving

Toch maar even naar de showroom gegaan om een konijnenhok met ren te kopen. Zo'n beetje alles wat je maar kan bedenken is te bekijken en je wordt vriendelijk maar niet opdringerig geholpen. Er wordt...

Klantvriendelijk
Behulpzaam

Jan

Het dak van een de konijnenhokken was kapot.
Gebeld met Grootplezier en zij konden een nieuw dak leveren voor een redelijke prijs.

De ene dag besteld en de andere dag al geleverd. Complimenten!!

Onze dochter is super blij met haar schommel. Goede zware kwaliteit en hij stond erg snel!

Telefonisch duidelijk ectra advies gekregen.

Correcte en snelle levering

Zeer prettig en goede klantenservice

Klantgerichtheid

Reactievermogen klantenservice