de Man

Mooi artikel en snelle, nette levering!

Alles ging zoals het hoort

Diego

Super!!

Duidelijke communicatie

In principe niks aan te merken

anonymous

We zijn heel goed geholpen. We hadden een bestelling geplaatst van een kennel en ze hebben achteraf nog nagebeld of de bestelling wel klopte omdat we misschien het dak waren vergeten te bestellen.... We zijn heel goed geholpen. We hadden een bestelling geplaatst van een kennel en ze hebben achteraf nog nagebeld of de bestelling wel klopte omdat we misschien het dak waren vergeten te bestellen. Uitgelegd hoe de situatie was. En meteen dingen kunnen vragen of de rest wel klopte. Ze gingen netjes alles met mij doorlopen. Achteraf bleek dus dat ik van bepaalde dingen teveel had besteld wat niet nodig bleek te zijn. Ze hebben het voor mij veranderd en ik kreeg netjes het geld terug gestort wat ik teveel had besteld. Bij levering kwamen we er achter dat er 2 planken kapot waren. Volgende dag hadden we nieuwe gekregen. Mijn complimenten.

Behulpzaam en met alle vragen kan je bij ze terecht.

Sjoerdsma

Hok zelf is helemaal prima! Heel tevreden! Jammer dat de communicatie wanneer het hok kwam, uitbleef. Dat het langere tijd duurde geeft niet. Maar tot twee keer toe een verkeerde datum geven na zelf... Hok zelf is helemaal prima! Heel tevreden! Jammer dat de communicatie wanneer het hok kwam, uitbleef. Dat het langere tijd duurde geeft niet. Maar tot twee keer toe een verkeerde datum geven na zelf telefonisch contact te nemen en ineens een mail te krijgen dat het hok komt tussen een bepaalde tijd op weer een andere dag is praktischonhandig.

Mooi hok! Erg tevreden over en wat we verwacht hadden!

Tip, beter communiceren over leveringsdatum. Ook een postbode die je om de minuut belt omdat hij bang is dat het hok niet makkelijk te leveren is met een vrachtwagen en de straat niet kan vinden en niet even wil helpen uitladen omdat hij 'haast' heeft, is de verzendkosten niet waard.

A.V.

Alles is heel goed verlopen.

Snelle levering en product ziet er goed uit.

Montage handleiding was in het Engels.

De Maere Patrick

snelle levering conform met het verwachtte

Adriaans

Duidelijke website.

Netjes aan de telefoon

Artikelen werden in een doos afgeleverd van hondenvoer oid. Dat vonden wij niet zo netjes

anonymous

1ste pakket zeer goed op tijd geleverd!
2de pakket verloren bij transport, 7 dagen later geleverd

Klantenservice zeer goed verder geholpen , telefonisch en nadien via mail !!

Ondanks latere levering 2de pakket, TEVREDEN !!!

Saskia Hille

Topper!

Overzichtelijk en goede productinformatie

De bouwtekening bij het hondenhok is erg klein en kan duidelijker. Het pakket zelf is niet ingewikkeld en prachtig voorbereid dus het lukt wel, maar de tekening kan absoluut beter.

Laura

Duidelijke foto's op de website en uitgebreide informatie over de functies!

Duidelijk en snel!