Prima uitvoering van bestelling

Goede website. Duidelijke communicatie

H. O. Smedes

Grootplezier.nl levert mooie verblijven en heeft een prima service

Het konijnenhok Adrian besteld. Binnen 2 werkdagen bezord. Er zat een beschadiging aan een van de panelen. Contact opgenomen en foto’s gestuurd. Grootplezier kwam direct met een goed voorstel voor een oplossing. Prima geregeld en klantvriendelijk.

M. Ritzema

Prima, erg behulpzaam en deskundig. 2 kleine beschadigen geconstateerd aan de bestelling. Zelf geen melding van gemaakt en dit zelf gerepareerd. Latje beschadigd en 1 schroefje ontbrak er in de bak.

Deskundigheid, klantvriendelijkheid en betrouwbaar. We werden niet door het transport op de hoogte gesteld van de leveringstijdstip. Met 1 telefoontje met Groot Plezier was dit opgelost en wisten we hoe laat ons konijnenhok werd geleverd.

Website met webshop zou 24/7 bereikbaar moeten zijn. Dat er bewust gekozen is de site 's zondags uit de lucht te halen is niet erg klantvriendelijk en kan omzet schelen.

2BQ CONSULT VOF

Zeer correcte , snelle en super professionele opvolging en levering. In klantvriendelijkheid bij de eindklant ter plaatse kan het heel wat beter.

zie hierboven

Het contact met de klant ter plaatse. Op mijn vraag of zij eventueel ook wat plaats konden maken in de tuin om de hondenren meteen op de correcte plaats te kunnen monteren, werd me zeer bot geantwoord: 'we zijn geen tuinarchitecten, meneer'. Op zich begrijp ik dat ik hen iets vroeg wat niet meteen tot hun core-business behoort, maar 1. ik stelde enkel de vraag of het eventueel zou kunnen en 2. ik was verbolgen over de botheid (lees: geheel klantonvriendelijk) waarmee ik beantwoord werd. Ik kan heel wat hebben, maar dit stond voor mij in schril contrast met de manier waarop ik de dagen voordien heel klantvriendelijk werd benaderd. Als je weet dat de mensen die bij de klant komen ook meteen 'het gezicht' zijn van de organisatie, dan liet dit een heel wrange nasmaak.

Kirsten maasland

Erg goed en snel.
Ze verkopen goede spullen.

Zeker snelle levering en goed verpakt.

Correcte snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.
Gewoon prima.

Voldoen aan wat je mag verwachten.
Bouw kwaliteid erg goed.

Bouw instructies zijn sumier, wel voldoende.
Mogelijkheid om gespiegeld te bouwen niet in instricties

vanden blink

Goede service in de middag besteld andere dag in huis geweldig .

weten wat je nodig heb

De ram johan

Zee goed

C jagt

Klantvriendelijk, wordt gelijk goed geholpen.

Ruime keuze

Camping Vogelenzang

Prima bedrijf, levering zoals telefonisch afgesproken.