Monica Groothedde

Top ervaring

Mooie hokken, goede info op de site

Van Venrooij

Wat we besteld hebben is netjes op tijd geleverd, tegenvaller is dan wel dat de cementzakken stuk aankomen en dat er na een telefoontje met een van de medewerkers niet veel is mee gedaan. De... Wat we besteld hebben is netjes op tijd geleverd, tegenvaller is dan wel dat de cementzakken stuk aankomen en dat er na een telefoontje met een van de medewerkers niet veel is mee gedaan. De verzendkosten die we moesten betalen voor de cementzakken stond nergens vermeld op de site. We hadden ook een duikelrek besteld en daar zaten geen verzendkosten bij het is gewoon in een zending geleverd en dan moet je apart betalen voor de cementzakken (beetje raar)

We hebben hier voor de eerste keer besteld heb nog niet echt sterke punten kunnen ervaren

Duidelijk communiceren via de site wanneer er verzendkosten bij komen. Cementzakken beter verpakken zodat ze niet stuk gaan tijdens het vervoer zoals bij ons het geval was.

van hal luc

Zeer positief

zuiver in de communicatie

O.Selderbeek

Topbedrijf, ook als er iets fout gaat word het super opgelost .

Zeer goede aftersales

Geen, ga zo door

Leo Bellekom

Komt gemaakte afspraken zeker na en levert een fraai product af.

Snellere levering da verwacht en ook wat was aangegeven. Schitterend product afgeleverd.

Hermineke van Bockxmeer

Goede ren voor de konijnen en snelle levering

Groot assortiment, goede beschrijving en foto's, goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Meer suggesties voor afwerking en onderhoud?

van Hese

Goed snel beloven en ook nog doen

Goed product niet te duur

Eerder informeeen als bestelling klaar staat dus zodra binnen even mailtje telefoontje

Ron

Ouderwetse degelijkheid.

Alles

Niets

S. van Koldam

In november 2020 hebben we een konijnenhok, Annemieke, aangeschaft. Op de website wordt geadviseerd om het hok zelf nóg een keer te beitsen (beits ook als extra te bestellen). Wij kozen ervoor om... In november 2020 hebben we een konijnenhok, Annemieke, aangeschaft. Op de website wordt geadviseerd om het hok zelf nóg een keer te beitsen (beits ook als extra te bestellen). Wij kozen ervoor om zelf alles 2 keer van een dekkende beits (A-merk, voor deuren en kozijnen) te voorzien, behalve het dak dat bedekt is met shingles en niet kan worden gebeitst, behalve de binnenkant. Na 3 jaar is het dak volledig verrot, je kunt er zo erdoor heen prikken, en moet compleet worden vervangen. De rest van het hok, goed beschermd door de dekkende beits, is nog tiptop.
Conclusie:
Het hok is op het eerste gezicht mooi, maar te duur voor wat je krijgt. Als het dak van betonplek was gemaakt i.p.v. gewoon multiplex, zou het dak nu nog oké zijn geweest. Dure reparatie - jammer...

Het konijnenhok ziet mooi uit en is functioneel qua indeling en lay-out

De kwaliteit van de gebruikte materialen laat sterk te wensen over:
- Het hok zou meteen goed geverfd moeten zijn (= meteen gereed voor gebruik) en
- het dak zou van duurzaam en...
De kwaliteit van de gebruikte materialen laat sterk te wensen over:
- Het hok zou meteen goed geverfd moeten zijn (= meteen gereed voor gebruik) en
- het dak zou van duurzaam en weerbestendig materiaal moeten worden geconstrueerd (= betonplex, met geverfde randen en daaroverheen dakshingles).

Paul Padberg

Gemonteerd met goede instructies, maar nog niet in gebruik omdat er eerst nog geschilderd moet worden. ( preventief onderhoud.)

goede info.

nvt