Walt

Gewoon goed en snel

Snel geleverd en duidelijk via mail over levering

Tipje......
Bij een eerste bestelling van een nieuwe klant zou een kleine attentie op zijn plaats zijn. Dat maakt het namelijk persoonlijker.

Anne van Seters

Het kontakt met GrootPLezier verloopt soepel

Klantkontakt

Het product dat ik heb gekocht Kippenhok Prestige Medium White is gemaakt van veredeld chinees bord karton. Volgens instructie geschilderd maar het dak valt na ruim 2 jaar uitelkaar... Na contact... Het product dat ik heb gekocht Kippenhok Prestige Medium White is gemaakt van veredeld chinees bord karton. Volgens instructie geschilderd maar het dak valt na ruim 2 jaar uitelkaar... Na contact met Groot plezier heb ik gratis een nieuw dak ontvangen.

M. Sas

Alles volgens afspraak

Wintertijd

Doet wat het beloofd

Had per ongeluk foutje gemaakt met online bestellen. Heb telefonisch contact gezocht. Keurig te woord gestaan en direct opgelost.

Geen idee

Sophie van driessche

Mooi op maar gemaakt jammer dat we her niet in het weekend kinden komen bekijken.

Op maat gemaakt

Jammer voor deze prijs. De planken dikte aanpassen aan de dikte van de groeven in her metaal of andersom. We hebben alles moeten verstevigen want alle planken maakte lawaai bij veel wind.
Jammer voor deze prijs.
Ook de beschrijving 3 h werk met 2 man kan zeker niet kloppen wij hebben min 8h bezig geweest met mannen die ervaring hebben.

Anita

Super fijn bedrijf
Komen met oplossingen waar nodig

Kwaliteit
Service
Alle bovenstaande puntem

Geen vooral zo doorgaan

margarete

duidelijkheid

geen idee

Gabriele Stollenwerk

Heel tevreden ,bestelling en levering alles super!!!

Alles goed,snelle levering,after sale service ,alle vragen beandword,super tevreden!!

Alles bestens,er zijn andere bedrijven die moeten verbeteren,met jullie is alles ok!!!!!!!!!!!!!!!

L.S.

10+

Alles netjes geleverd en ook achteraf het missende keurig nagezonden

sandy

Helemaal blij met ons mooi konijnenhokje tegen een betaalbare prijs.

Duidelijke handleiding, vlotte levering, duidelijke webshop, mooi konijnenhokje waar ik naar op zoek was.

Alles was duidelijk, bedankt.